Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dzisiejszych czasach klient chce mieć wszystko załatwione jak najszybciej, czy jest to zamówienie, dodatkowe informacje do zakupu czy załatwienie reklamacji, dlatego tak ważne jest zarządzanie komunikacją wszystkimi dostępnymi kanałami - od telefonów, maili po webchat czy SMS.
Jeśli klient nie otrzyma w odpowiednim czasie niezbędnych informacji, po prostu odchodzi do konkurencji i nigdy już do nas nie wraca. Podobną sytuację przeżyli klienci jednego z najsłynniejszych słowackich portali - Muziker.sk podczas ostatniego przedświątecznego zgiełku. Muziker jest również obecny ze swoimi usługami w Polsce.
Dlatego też następnej wiosny portal Muziker.sk zdecydował się na zakup specjalnego oprogramowania komunikacyjnego, które pomogłoby w jak najszybszym i jak najbardziej niezawodnym obsłużeniu tysięcy telefonów, e-maili i innych wiadomości od swoich klientów. Po starannym podjęciu decyzji wybrane zostało oprogramowanie Daktela, które może ujednolicić całą komunikację w jedną przejrzystą aplikację.
„W Dakteli szczególnie doceniamy fakt, że obejmuje praktycznie wszystkie możliwe kanały komunikacji, dzięki którym klient się z nami komunikuje - od pierwszej prośby, przez rozwiązanie zamówienia, po ewentualne reklamacje. Wraz z dynamicznym rozwojem naszego e-sklepu, potrzebowaliśmy mieć pełną kontrolę nad komunikacją, a tylko to oprogramowanie to umożliwiało” - powiedział e-shop manager Peter Minich ze sklepu Muziker.sk.
Praktycznie każda firma, większa czy mniejsza, może skorzystać z niektórych korzyści wynikających z używania modułowego oprogramowania komunikacyjnego Daktela. Na przykład otrzymujesz pełny przegląd bieżącej komunikacji z poszczególnymi klientami, a jednocześnie zawsze masz pod ręką ważne informacje o każdym z nich. Istotną korzyścią jest również to, że Daktela oszczędza czas i pieniądze, ponieważ w firmie unikasz powtarzających się telefonów czy e-maili i zyskujesz długoterminowego zadowolonego klienta.
Oprogramowanie komunikacyjne Daktela umożliwia również pełną integrację innych aplikacji firmowych. Połączenie CRM z innymi systemami pozwala na zarządzanie informacjami z jednego bezpiecznego miejsca, w którym rejestrowane są wszystkie zgłoszenia (wymagania) danego klienta lub firmy.
Dla wielu firm ważne jest również to, że Daktela zapewnia wysokiej jakości wsparcie techniczne - jej eksperci są dostępni 24/7/365 - w różnych językach, w tym polskim.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.09.2021, 08:50 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE