Newsletter

Odpowiedzialne marki wybierają zieloną energię. Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów

15.06.2021, 13:20aktualizacja: 15.06.2021, 13:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka Respect Energy S.A. – jedyna firma na polskim rynku z całkowicie ekologicznym miksem energetycznym – rusza z kampanią typu testimonials, która przybliży stosunek klientów marki do środowiska i problemu śladu węglowego. Zespół odpowiedzialny za działania marketingowe przygotował m.in. 3 wersje bazowego spotu.

„Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne” – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.

Na kanale YouTube oraz stronie internetowej Respect Energy pojawił się już pierwszy z trzech filmów, który w pełnej wersji ma blisko 45 sekund. Kolejne warianty (skrócone do 30 lub 15 sekund) zostaną opublikowane na social mediach spółki, a także w formie reklam. Projekt ma potrwać 3 miesiące.

W materiale wystąpił Jarosław Frączek – dyrektor Departamentu Nieruchomości i Administracji BNP Paribas Bank Polska, jednego z odbiorców zielonej energii od Respect Energy. W grupie około 12 tys. klientów spółki są zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa, w tym Stadion Wrocław oraz od 1 stycznia 2022 roku – T-Mobile Polska.

„Transparentna komunikacja w branży energetycznej to klucz do przybliżenia społeczeństwu faktycznego wkładu sektora w walkę z widmem katastrofy klimatycznej. Chcemy, aby testimoniale naszych klientów były istotnym głosem w dyskusji o przyszłości całej planety, który odbije się głośnym echem w świadomości zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców” – dodaje Sebastian Jabłoński, prezes Respect Energy.

Realizację projektu wspierała warszawska agencja marketingowa i PR-owa Media Forum.

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=xBJXZd6iY6Y

Źródło informacji: Respect Energy S.A.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.06.2021, 13:20
Źródło informacji Respect Energy S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii