Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CINCINNATI, 2 marca 2015 r. /PRNewswire/ - Podczas tegorocznej edycji organizowanych co roku w Barcelonie targów GSMA Mobile World Congress (Hiszpania), Oral-B, światowy lider w branży produktów do higieny jamy ustnej, przedstawi ulepszoną wersję aplikacji wbudowanych w wysoce wydajne szczoteczki do zębów, które zapewnią odpowiednią, rutynową higienę jamy ustnej oraz umożliwią korzystanie z profesjonalnego poradnictwa.
Tworząc aplikacje pod nazwą Dental Care Journeys i Professional Guidance, Oral-B kontynuuje wprowadzanie innowacji i personalizacje aplikacji Oral-B, które już teraz zmieniają wzorce zachowań w zakresie higieny jamy ustnej, dzięki szczoteczkom wyposażonym w Bluetooth. Ponadto Oral-B z dumą ogłasza plany uruchomienia interfejsu programowania aplikacji (ang. Application Programming Interface - API) oraz pakietu tworzenia oprogramowania (ang. Software Development Kit - SDK) dla oferowanych przez siebie aplikacji. Rozwiązania te zostaną wprowadzone w październiku 2015 r., umożliwiając użytkownikom korzystanie z coraz większej liczby cyfrowych rozwiązań w zakresie higieny jamy ustnej, dzięki współpracy z partnerami zewnętrznymi.
Wstępne wyniki badań, zebrane od zeszłorocznego debiutu produktów z linii SmartSeries i aplikacji Oral-B na targach Mobile World Congress, potwierdzają ogólnoświatową poprawę poziomu higieny jamy ustnej, dzięki realizacji szeregu istotnych działań. Dane uzyskane za pośrednictwem aplikacji wskazują, że użytkownicy elektrycznych szczoteczek szczotkują zęby średnio 2:24 min. Jest to wzrost od niespełna 60 sekund szczotkowania za pomocą tradycyjnej szczoteczki [1]. Ponadto ponad połowa z zarejestrowanych czynności obejmowała stosowanie nici dentystycznych, płukanie jamy ustnej i czyszczenie języka. Na podstawie zebranych statystyk, w połączeniu z informacjami zwrotnymi uzyskanymi od użytkowników, Oral-B może wysunąć wniosek, że użytkownicy czują większą motywację do dłuższego szczotkowania zębów, używając przy tym mniej siły i stosując się w większym stopniu do zaleceń specjalistów z dziedziny stomatologii.
Statystyki higieny jamy ustnej zebrane za pośrednictwem produktów SmartSeries i aplikacji Oral-B [2]:
- W 83% przypadków czas szczotkowania wynosi ponad dwie minuty, a średnia ogólnoświatowa długość szczotkowania wynosi 2:24 min;
- Aplikacja Oral-B została pobrana blisko 300 000 razy od momentu jej uruchomienia, posiadając w grudniu 2014 r. 87% aktywnych użytkowników;
- W blisko 60% przypadków szczotkowanie łączone jest z płukaniem jamy ustnej, stosowaniem nici dentystycznych i czyszczeniem języka, co odzwierciedla bardziej holistyczne podejście do higieny jamy ustnej;
- Produkty Oral-B SmartSeries i aplikacje Oral-B ułatwiają użytkownikom dokładne szczotkowanie wszystkich zakamarków i obszarów jamy ustnej.
"Informacje zwrotne otrzymywane od użytkowników oraz dane dotyczące ulepszania i wykonywania rutynowych czynności w ramach higieny jamy ustnej, dzięki stosowaniu naszych aplikacji, są dla nas zachętą i inspiracją do realizacji dalszych inwestycji i tworzenia innowacji w tym obszarze - powiedział Stephen Squire, globalny dyrektor marki P&G. - We współpracy z ekspertami stomatologii i konsumentami, Oral-B stworzyło nowej generacji rozwiązania w zakresie szczotkowania zębów, ukierunkowane na indywidualne oczekiwania i potrzeby stomatologiczne, uwzględniając jednocześnie element rozrywki, w celu zapewnienia naszym klientom jak najlepszych rezultatów poza fotelem dentystycznym".
Po roku współpracy z konsumentami i ekspertami w dziedzinie stomatologii, mającej na celu ulepszenie aplikacji, marka Oral-B mogła zaspokoić potrzebę bardziej spersonalizowanej higieny jamy ustnej. Użytkownicy Oral-B mogą wybierać teraz spośród kilku rozwiązań, które odpowiadają ich potrzebom, uzyskując jednocześnie, za pośrednictwem aplikacji, bezpośrednią i fachową poradę oraz informacje zwrotne. Celem wprowadzonych ulepszeń jest ułatwienie użytkownikom stosowania się do zaleceń stomatologicznych pomiędzy wizytami w gabinecie dentystycznym, dzięki dostępowi do zoptymalizowanej aplikacji.
Aplikacja Dental Care Journeys:
- Każde spersonalizowane rozwiązanie Dental Care Journey zostało zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić użytkownikom osiągnięcie założonych celów dotyczących higieny jamy ustnej, w tym uzyskanie bielszych zębów w związku z nadchodzącym ślubem lub zapewnienie świeżego oddechu miłośnikom doznań kulinarnych;
- Zaprojektowane rozwiązania sprawiają, że codzienne szczotkowanie zębów odbywa się w sposób bardziej aktywny, z większym zaangażowaniem oraz przez ustalony wcześniej czasie trwania, przy jednoczesnym stosowaniu się do profesjonalnych zaleceń sformułowanych dla danego rozwiązania;
- Użytkownicy mogą wybierać spośród pięciu rozwiązań, tj. świeży oddech (Fresh Breath), zwalczanie płytki nazębnej (Plaque Fighter), wybielanie (Whitening), zdrowe dziąsła (Gum Health) i pielęgnacja aparatów ortodontycznych (Ortho Care).
Aplikacja Professional Guidance:
- Specjalista z dziedziny stomatologii może ustalić dodatkowy czas szczotkowania dla zapewnienia odpowiedniej higieny wybranych obszarów jamy ustnej, wskazać na określone warunki higieny oraz dostarczyć konkretnych instrukcji odnośnie szczotkowania i czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, których pacjenci będą przestrzegać w swoich domach;
- Specjalista z dziedziny stomatologii może za pośrednictwem aplikacji zarekomendować konkretne produkty dopasowane do określonych potrzeb pacjentów;
- Pacjenci mogą za pośrednictwem poczty elektronicznej udostępniać swoim higienistkom lub dentystom statystki odnośnie stosowania się do zaleceń, w ramach wymiany spostrzeżeń odnośnie dokonywanych postępów, mając na celu ulepszenie codziennych czynności związanych z higieną jamy ustnej.
Począwszy od końca 2015 r., dzięki uruchomieniu API, aplikacje Oral-B umożliwią użytkownikom dobrowolną integrację ich własnych informacji na temat higieny jamy ustnej z cyfrowymi programami. Użytkownicy zyskają w ten sposób wyjątkową możliwość całościowego monitorowania stanu jamy ustnej. Pozwoli to również na ewentualne nagradzanie użytkowników za stosowanie dobrych praktyk w zakresie szczotkowania zębów w ramach różnego rodzaju programów motywacyjnych. Oral-B dąży do umożliwienia twórcom aplikacji opracowania nowych lub rozszerzenia dotychczasowych aplikacji o dane użytkowników dotyczące szczotkowania. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z Oral-B pocztą elektroniczną na adres: sdk@oralb.com.
Oral-B przedstawi najnowsze osiągnięcia w Mieście Innowacji (ang. Innovation City) podczas targów Mobile World Congress, umożliwiając uczestnikom imprezy zapoznanie się z technologią Oral-B w punktach cyfrowego szczotkowania zębów, pod nadzorem ekspertów stomatologii.
"Miasto Innowacji GSMA ma na celu ukazanie w jaki sposób najnowsze technologie mobilne zmieniają nasze życie na lepsze. Bardzo się cieszymy, że Oral-B jest naszym partnerem już drugi rok z rzędu, przedstawiając opracowane przez siebie technologie w zakresie zdrowia jamy ustnej - powiedział Michael O'Hara, dyrektor ds. marketingu GSMA. - Technologie mobilne odmieniają życie miliardów ludzi na całym świecie we wszystkich dziedzinach, począwszy od odzieży, a skończywszy na zdrowiu i kondycji fizycznej. Oral-B jest tego najlepszym przykładem, dlatego z radością powitamy tę markę po raz kolejny w Mieście Innowacji".
Elektryczna szczoteczka Oral-B SmartSeries wyposażona w Bluetooth 4.0 jest w tej chwili dostępna na ponad 20 rynkach Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Azji. Planuje się, że do lata 2015 r. produkt ten znajdzie się w sprzedaży w blisko 50 krajach na całym świecie. Również w lecie 2015 r. modele szczoteczek Oral-B Pro 5000 i 5800 zostaną wyposażone w Bluetooth, co zwiększy ilość interaktywnych rozwiązań, dostępnych w zróżnicowanych cenach. Aplikacja Oral-B 3.0 zostanie udostępniona nieodpłatnie w lecie 2015 r. na urządzenia iOS i Android.
Więcej informacji na temat serii elektrycznych szczoteczek Oral-B wyposażonych w Bluetooth 4.0 można znaleźć na oralb.co.uk.
Oral-B
Oral-B® to światowy lider rynku produktów do szczotkowania zębów, którego wartość sięga ponad 5 mld USD. Marka Oral-B®, należąca do grupy Procter & Gamble, obejmuje tradycyjne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, a także produkty do płukania jamy ustnej oraz czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takich jak nici dentystyczne. Tradycyjne szczoteczki do zębów Oral-B® są używane przez lekarzy dentystów częściej niż jakiejkolwiek innej marki w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach.
Procter & Gamble
Produkty marki P&G stosuje około pięć miliardów klientów na całym świecie. Firma posiada jedną z najsolidniejszych ofert złożoną z zaufanych i charakteryzujących się wysoką jakością wiodących marek, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach na świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://www.pg.com.
[1] Brytyjska Fundacja Zdrowia Jamy Ustnej (ang. British Dental Health Foundation). 25 maja 2010 r. Informacje ze strony http://www.dentalhealth.org/news/details/399
[2] Kwartalny raport IconMobile z grudnia 2014 r.
Źródło: Oral-B
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.02.2015, 16:30 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |