Newsletter

P&G rozpoczyna współpracę na rzecz poprawy oddziaływania na środowisko i zarobków drobnych producentów rolnych w łańcuchu dostaw oleju palmowego

26.04.2019, 19:03aktualizacja: 26.04.2019, 19:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Procter & Gamble
Procter & Gamble

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Z okazji Tygodnia Ziemi oraz w celu zwiększenia zaangażowania na rzecz bardziej zrównoważonego rozwoju, spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) ogłosiła rozpoczęcie współpracy z Instytutem ds. Innowacji Łańcucha Dostaw w Malezji (MISI, Malaysia Institute for Supply Chain Innovation), Międzynarodowym Instytutem Żywienia Roślin (IPNI, International Plant Nutrition Institute) oraz przedsiębiorstwem Yara International w celu poprawy warunków życia drobnych producentów rolnych w ramach łańcucha dostaw oleju palmowego P&G w Malezji. Po udanym projekcie pilotażowym, realizowanym w latach 2015-2018, Spółka rozszerza program, w ramach którego współpracuje z niezależnymi właścicielami małych gospodarstw produkujących olej palmowy w celu ogólnego zwiększenia zbiorów poprzez szkolenia i wdrażanie rozwiązań najlepszych w swojej klasie, a także bardziej zrównoważonych praktyk uprawy.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190426005048/en/

Spółka P&G jest oddana idei odpowiedzialnej uprawy palm i zadeklarowała chęć poprawy warunków życia drobnych producentów oleju palmowego jako jeden z celów programu „Ambicje na rok 2030” w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska naturalnego. Na chwilę obecną drobni producenci wytwarzają około 40% światowych zapasów oleju palmowego, jednak wielu z nich ma ograniczoną wiedzę lub dostęp do zasobów rolnych, które umożliwiają maksymalizację zbiorów.

Celem projektu pilotażowego było dokonanie oceny podstawowych możliwości produkcyjnych około 2000 drobnych rolników w malezyjskim stanie Johor. Ze względu na swój sukces program jest rozszerzany, aby utworzyć 250 gospodarstw edukacyjnych, które będą osadzone w systemie innowacji kierowanym przez P&G. Gospodarstwa te będą służyć jako wspólnotowe centra zasobów, które będą napędzać rozwój i rozpowszechnianie dobrych praktyk uprawy na potrzeby nawet do 10 000 małych gospodarstw rolnych w ciągu najbliższych pięciu lat. Celem jest zwiększenie plonów o 30-50%, poprawa warunków życia drobnych producentów rolnych i zapewnienie zrównoważonych praktyk w łańcuchu dostaw oleju palmowego P&G.

„Wierzymy, że możemy być siłą napędową pozytywnych zmian oraz rozwoju. Ten program pokazuje nasze zaangażowanie w prowadzenie długoterminowych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju – powiedział Jack Ryan, wiceprezes P&G Chemicals. – Jesteśmy dumni z pracy, którą wykonujemy w Malezji, ponieważ jest to właściwe rozwiązanie dla lokalnej społeczności i globalnych konsumentów, którym służymy i którzy chcą, by produkty, które do nich trafiają, były wytwarzane na drodze zrównoważonej produkcji”.

Rolnicy z 250 szkoleniowych gospodarstw rolnych będą mieli bezpośredni dostęp do specjalistów z dziedziny agronomii i pracowników terenowych ds. zrównoważonego rozwoju oraz otrzymają praktyczne wsparcie techniczne. Wspólnie będą pracować nad wdrożeniem najlepszych w swojej klasie systemów zarządzania gospodarstwem rolnym, w tym optymalizacji zbiorów, planów dotyczących składników odżywczych i zarządzania budżetem. W zamian za to drobni producenci rolni będą pełnić rolę szkoleniowców w zakresie zasobów i będą edukować innych rolników w swojej społeczności.

P&G wierzy, że działania te pomogą drobnym producentom rolnym wykonać krok we właściwym kierunku na drodze ku długofalowemu sukcesowi. Zrównoważony charakter programu opiera się na wspólnym interesie drobnych producentów rolnych, przetwórców oleju palmowego i łańcuchów dostaw nawozów sztucznych. Celem jest zwiększenie produktywności gospodarstw rolnych i zaspokojenie stałego zapotrzebowania na zrównoważone dostawy oleju palmowego i oleju z ziaren palmowych.

Procter & Gamble

P&G oferuje konsumentom na całym świecie solidne portfolio zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, m.in: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie: http://www.pg.com.

MISI (Instytut ds. Innowacji Łańcucha Dostaw w Malezji)

MISI, z siedzibą w Shah Alam niedaleko Kuala Lumpur w Malezji, jest jednym z sześciu centrów w sieci MIT Global SCALE (Perfekcja w zakresie łańcucha dostaw i logistyce). Jest to wspólna inicjatywa Instytutu Technologicznego w Massachusetts (MIT) i rządu Malezji, stanowi międzynarodowe połączenie najnowszych badań i organizacji edukacyjnych, które ma na celu rozwój i rozpowszechnianie innowacji na całym świecie w zakresie łańcucha dostaw oraz logistyki.

Informacje o Yara

Yara propaguje wiedzę poprzez popularyzację odpowiedzialnej dystrybucji żywności na świecie i ochronę naszej planety w celu realizacji wizji społeczeństwa opartego na współpracy, szacunku dla środowiska naturalnego oraz świata wolnego od głodu. Aby sprostać tym zobowiązaniom, obraliśmy rolę lidera w opracowywaniu cyfrowych narzędzi dla rolnictwa precyzyjnego oraz prowadzimy ścisłą współpracę z naszymi partnerami w zakresie całego łańcucha wartości w branży spożywczej, dzięki czemu tworzymy bardziej przyjazne dla klimatu rozwiązania w zakresie żywienia roślin uprawnych. Ponadto angażujemy się w działania na rzecz zrównoważonej produkcji nawozów mineralnych. Rozwijamy otwartą kulturę różnorodności i zaangażowania we wspólny cel ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo i rzetelność naszych pracowników, kontrahentów, partnerów biznesowych, jak i szeroko pojętego społeczeństwa. Spółka Yara została utworzona w 1905 roku w celu zaradzenia problemowi głodu, który zaczął się wówczas szerzyć w Europie. Obecnie zatrudnia ona około 17 000 osób i posiada oddziały w ponad 60 krajach. W roku 2018 spółka odnotowała przychody na poziomie 12,9 mld USD. www.yara.com

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190426005048/en/

Źródło: Procter & Gamble

KONTAKT:

P&G

Robyn Schroeder

Dział komunikacji globalnej P&G

e-mail: Schroeder.rm@pg.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.04.2019, 19:03
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ