Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Wybór hasła >>PGE Prowadzimy w zielonej zmianie<< jest nieprzypadkowy. Jako PGE mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie. Z jednej strony PGE to lider i najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności klimatycznej grupa energetyczna w Polsce. Z drugiej strony, PGE to firma pomocna, opiekuńcza wobec klientów, służąca im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. - Aspirujemy do tego, aby marka PGE była postrzegana jako marka nowoczesna, dbająca o środowisko i działająca w zrównoważony sposób. W październiku ubiegłego roku przyjęliśmy strategię Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku, którą konsekwentnie realizujemy. Wpisanie Zielonej Zmiany w markę PGE jest oczywiste i niezbędne oraz zobowiązuje nas, jako lidera transformacji energetycznej w Polsce do dalszych działań i budowania silnej polskiej marki” – dodaje.
Nowa Strategia Marki PGE, to także nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa, w której głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. Poprzez zabawne dialogi i monologi zwierzęcych bohaterów wybrzmiewa głos zmian wprowadzanych przez Grupę PGE i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski.
Wybór zwierzęcych bohaterów spotów jest nieprzypadkowy. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska, wsparcia dla polskich parków narodowych, takich jak Roztoczański Park Narodowy czy Biebrzański Park Narodowy oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt m.in. bocianów i sokołów.
W spotach natura została pokazana przestrzennie z pełną gamą kolorystyczną. Podstawowymi elementami do zbudowania odpowiedniej atmosfery były żywioły: wiatr i słońce. Inspiracją w realizacji były najlepsze filmy przyrodnicze. W spotach zostały wykorzystane przede wszystkim ujęcia najbardziej uznanych polskich filmowców przyrodników. Zwierzęcymi bohaterami kampanii są gatunki żyjące na terenie Polski, co dodatkowo wzmacnia wizerunek PGE, jako marki silnie związanej z polskością.
Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 roku 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 roku. Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep.
Kampania została zaplanowana we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Główne kanały dotarcia to telewizja i internet – media o największym zasięgu, a jednocześnie umożliwiające szczegółowe mierzenie kampanii. Dopełnieniem strategii jest prasa i OOH, umożliwiające dotarcie do pozostałej części grupy docelowej.
Link do pierwszego spotu (kolejne spoty będą dodawane sukcesywnie w ramach postępowania kampanii): https://youtu.be/YSrz5_NjGTU
Landing page kampanii: https://www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl
-
Nowa strategia marki PGE powstała w odpowiedzi na wyzwania rynkowe i oczekiwania klientów PGE. Po jej przyjęciu przez zarząd PGE, została zaplanowana ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca wiele kanałów mediowych, która zostanie wsparta działaniami Public Relations oraz działaniami w mediach społecznościowych. Kampania, oprócz celu wizerunkowego, będzie też promować produkty oferowane przez PGE Obrót.
Termin kampanii:
Kampania wizerunkowa PGE SA: 1.10.2021 r. – 31.10.2021 r.
Kampania produktowa PGE Obrót: 15.10.2021 r. – 14.11.2021 r.
-
Materiały wykorzystane w kampanii wizerunkowej PGE SA: spot 30”, 3 spoty 15”, formaty display, reklamy prasowe oraz siatki wielkoformatowe.
Materiały wykorzystane w kampanii produktowej PGE Obrót: spot 30” oraz spot 15”, formaty display, reklamy prasowe.
Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.
Kampania wizerunkowa „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” odnosi się bezpośrednio do inwestycji realizowanych przez Grupę PGE zgodnie z założeniami Strategii Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku.
a) Grupa PGE będzie pionierem rozwoju i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej:
· cel to osiągnięcie w 2030 roku 2,5 GW - realizacja Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica,
· w 2040 roku ponad >6,5 GW - realizacja kolejnych projektów w aukcyjnym systemie wsparcia:
- Baltica 1: 1 GW,
- nowe lokalizacje: 3 GW.
b) Grupa PGE kontynuuje budowę lądowych mocy wiatrowych i fotowoltaiki oraz rozwój w segmencie małych instalacji:
· program PV - cel to osiągnięcie >3,0 GW do 2030 roku:
- rozwój organiczny z wykorzystaniem kompetencji Grupy,
- akwizycje projektów na etapie pozwolenia na budowę,
- budowa kompetencji serwisowych,
· program lądowych farm wiatrowych - cel to osiągnięcie >1,7 GW do 2030 roku:
- przygotowanie portfela nowych projektów zgodnych z regulacjami przestrzennymi,
- akwizycje operacyjnych farm wiatrowych oraz projektów na etapie pozwolenia na budowę,
- repowering istniejących aktywów,
· program instalacji dla klientów - cel to osiągnięcie 0,8 GW do 2030 roku:
- przygotowanie oferty budowy instalacji OZE dla klientów (on-site),
- instalacje dla samorządów i społeczności energetycznych,
- rozwój modelu off-site PPA,
- usługi bilansowania i magazynowania,
c) PGE daje możliwość skorzystania z internetowych rozwiązań: e-boka, e-faktury i e-sklepu.
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.10.2021, 13:49 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci MIWO: Polacy spędzają w budynkach 90 proc. swojego życia, powinni tam mieć komfortowe warunki PAP
Polacy spędzają w budynkach nawet 90 proc. swojego życia, ale także 90 proc. wszystkich pożarów ma miejsce w budynkach mieszkalnych. 71 proc. osób odczuwa problem hałasu w swoich domach, a budynki zużywają ok. 40 proc. energii w skali całej gospodarki - wynika z raportu „Przyjazne mieszkanie. Jak zapewniać Polakom oszczędne, bezpieczne i komfortowe mieszkania na lata” opracowanego przez ekspertów MIWO. Raport zawiera także diagnozę, w jaki sposób zapewnić w nich oczekiwany komfort.- 16.01.2025, 16:06
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom