Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Wybór hasła >>PGE Prowadzimy w zielonej zmianie<< jest nieprzypadkowy. Jako PGE mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie. Z jednej strony PGE to lider i najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności klimatycznej grupa energetyczna w Polsce. Z drugiej strony, PGE to firma pomocna, opiekuńcza wobec klientów, służąca im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. - Aspirujemy do tego, aby marka PGE była postrzegana jako marka nowoczesna, dbająca o środowisko i działająca w zrównoważony sposób. W październiku ubiegłego roku przyjęliśmy strategię Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku, którą konsekwentnie realizujemy. Wpisanie Zielonej Zmiany w markę PGE jest oczywiste i niezbędne oraz zobowiązuje nas, jako lidera transformacji energetycznej w Polsce do dalszych działań i budowania silnej polskiej marki” – dodaje.
Nowa Strategia Marki PGE, to także nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa, w której głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. Poprzez zabawne dialogi i monologi zwierzęcych bohaterów wybrzmiewa głos zmian wprowadzanych przez Grupę PGE i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski.
Wybór zwierzęcych bohaterów spotów jest nieprzypadkowy. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska, wsparcia dla polskich parków narodowych, takich jak Roztoczański Park Narodowy czy Biebrzański Park Narodowy oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt m.in. bocianów i sokołów.
W spotach natura została pokazana przestrzennie z pełną gamą kolorystyczną. Podstawowymi elementami do zbudowania odpowiedniej atmosfery były żywioły: wiatr i słońce. Inspiracją w realizacji były najlepsze filmy przyrodnicze. W spotach zostały wykorzystane przede wszystkim ujęcia najbardziej uznanych polskich filmowców przyrodników. Zwierzęcymi bohaterami kampanii są gatunki żyjące na terenie Polski, co dodatkowo wzmacnia wizerunek PGE, jako marki silnie związanej z polskością.
Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 roku 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 roku. Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep.
Kampania została zaplanowana we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Główne kanały dotarcia to telewizja i internet – media o największym zasięgu, a jednocześnie umożliwiające szczegółowe mierzenie kampanii. Dopełnieniem strategii jest prasa i OOH, umożliwiające dotarcie do pozostałej części grupy docelowej.
Link do pierwszego spotu (kolejne spoty będą dodawane sukcesywnie w ramach postępowania kampanii): https://youtu.be/YSrz5_NjGTU
Landing page kampanii: https://www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl
-
Nowa strategia marki PGE powstała w odpowiedzi na wyzwania rynkowe i oczekiwania klientów PGE. Po jej przyjęciu przez zarząd PGE, została zaplanowana ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca wiele kanałów mediowych, która zostanie wsparta działaniami Public Relations oraz działaniami w mediach społecznościowych. Kampania, oprócz celu wizerunkowego, będzie też promować produkty oferowane przez PGE Obrót.
Termin kampanii:
Kampania wizerunkowa PGE SA: 1.10.2021 r. – 31.10.2021 r.
Kampania produktowa PGE Obrót: 15.10.2021 r. – 14.11.2021 r.
-
Materiały wykorzystane w kampanii wizerunkowej PGE SA: spot 30”, 3 spoty 15”, formaty display, reklamy prasowe oraz siatki wielkoformatowe.
Materiały wykorzystane w kampanii produktowej PGE Obrót: spot 30” oraz spot 15”, formaty display, reklamy prasowe.
Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.
Kampania wizerunkowa „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” odnosi się bezpośrednio do inwestycji realizowanych przez Grupę PGE zgodnie z założeniami Strategii Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku.
a) Grupa PGE będzie pionierem rozwoju i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej:
· cel to osiągnięcie w 2030 roku 2,5 GW - realizacja Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica,
· w 2040 roku ponad >6,5 GW - realizacja kolejnych projektów w aukcyjnym systemie wsparcia:
- Baltica 1: 1 GW,
- nowe lokalizacje: 3 GW.
b) Grupa PGE kontynuuje budowę lądowych mocy wiatrowych i fotowoltaiki oraz rozwój w segmencie małych instalacji:
· program PV - cel to osiągnięcie >3,0 GW do 2030 roku:
- rozwój organiczny z wykorzystaniem kompetencji Grupy,
- akwizycje projektów na etapie pozwolenia na budowę,
- budowa kompetencji serwisowych,
· program lądowych farm wiatrowych - cel to osiągnięcie >1,7 GW do 2030 roku:
- przygotowanie portfela nowych projektów zgodnych z regulacjami przestrzennymi,
- akwizycje operacyjnych farm wiatrowych oraz projektów na etapie pozwolenia na budowę,
- repowering istniejących aktywów,
· program instalacji dla klientów - cel to osiągnięcie 0,8 GW do 2030 roku:
- przygotowanie oferty budowy instalacji OZE dla klientów (on-site),
- instalacje dla samorządów i społeczności energetycznych,
- rozwój modelu off-site PPA,
- usługi bilansowania i magazynowania,
c) PGE daje możliwość skorzystania z internetowych rozwiązań: e-boka, e-faktury i e-sklepu.
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.10.2021, 13:49 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE