Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Bluetooth Breakthrough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth. Program ten prowadzony jest przez Bluetooth Special Interest Group (SIG) i ma charakter konkursu, na który wpływają zgłoszenia z całego świata. Jury tegorocznej edycji konkursu wybrało łącznie 16 najlepszych projektów we wszystkich kategoriach, by następnie zaprezentować je na Bluetooth Media Event będącym częścią największego na świecie pokazu nowych technologii - Consumer Electronics Show (CES). Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 400 projektów, w tym projekty tak znanych firm, jak Microsoft Corporation czy Procter&Gamble.
"Bardzo cieszy nas obecność Riccardo App w gronie finalistów Bluetooth Breakthrough Awards. Z roku na rok zauważamy wzrost jakości i poziomu projektów konkursowych. To fascynujące móc obserwować jak firmy, start-upy czy też hobbyści wykorzystują elastyczność, skalę oraz zaufanie powszechnie znanej technologii Bluetooth Smart do coraz to szerszych jej zastosowań w połączeniach bezprzewodowych. Nasi finaliści pokazują, że połączenie Bluetooth Smart z Internetem Rzeczy faktycznie czyni nasze życie wygodniejszym, mądrzejszym i lepszym" - mówi Mark Powell, Executive Director w Bluetooth SIG.
Polski projekt Riccardo App przygotowany został dla spółki Riccardo prowadzącej e-sklep oraz sieć salonów stacjonarnych z obuwiem i odzieżą. Aplikacja powstała w oparciu o multichannel dzięki zastosowaniu technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemów iPresso i RTB Tracker.
"To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offline. Jesteśmy dumni, że nam się to udało" - tłumaczy Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.
Klient lubi być dostrzeżony i czuć się wyjątkowo. Na tej prostej zasadzie bazuje Riccardo App. Aplikacja mobilna oparta na technologii Blutooth oraz iBeacon ma na celu zwiększenie przepływu informacji pomiędzy kanałami on-line i off-line, a co za tym idzie wzmocnienie sprzedaży zarówno w Internecie, jak i sklepach stacjonarnych. Klient Riccardo Fashion Shop, posiadający na swym urządzeniu mobilnym Riccardo App, przekraczając przez próg sklepu lub będący w jego okolicy, jest rozpoznawany przez system, by ten od razu przekazał mu na smartfona powiadomienie o tym, gdzie znajdzie produkt, którym interesował się wcześniej w Internecie, jego opis czy indywidualną ofertę. Aplikacja działa bowiem jak dobry przewodnik, który mając wiedzę na temat historii zakupów klienta oraz jego preferencji, podaje mu ofertę trafiającą centralnie w jego oczekiwania.
"Dotychczas mieliśmy instrumenty grające osobno: digital marketing, marketing automation, aplikacje mobilne, obsługę klienta. Nasza technologia daje szansę na powiązanie tych elementów tak, by zagrały nie tylko w jednej orkiestrze, ale wręcz tę samą melodię z tej samej książki nut. Grając na takich instrumentach każdy partner Multichannel Universe może stać się światowej sławy filharmonikiem!" - dodaje Michał Wojciechowski, CEO w iPresso Marketing Automation 360.
Podczas Consumer Electronics Show CNET, partner medialny Bluetooth SIG Breakthrough Awards 2015 wybierze zwycięzcę w każdej z czterech kategorii. Zwycięzców konkursu poznamy w marcu podczas odbywającego się w Barcelonie kongresu Mobile Word Congress.
RTB Tracker dostarcza wyjątkowych rozwiązań dla targetowania spersonalizowanych kampanii reklamowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników i wydajności. Dzięki segmentacji mediów i indywidualnemu retargetingowi RTB Tracker dociera bezpośrednio do określonych grup odbiorców. RTB Tracker jest częścią programu konsultingowego Multichannel Universe, w skład którego wchodzą specjaliści od retailu, zarządzania customer journey w online i offline z firm iPresso oraz Grupy AMP Media, właściciela marki RTB Tracker.
RTB Tracker miał zaszczyt współpracować w ramach kampanii digitalowych z partnerami, do których należeli między innymi: Garmin, Merida, Riccardo.pl, Top Secret, Ivett.bg, Roca.
www.rtbtracker.com
iPresso to Marketing Automation 360 następnej generacji, który skupia się na spersonalizowanych doświadczeniach w komunikacji wielokanałowej. Dzięki dostosowującym się do potrzeb funkcjonalnościom iPresso działa w wielu sektorach o specyficznych potrzebach.
Wśród firm wykorzystujących technologię iPresso w ich angażujących klienta aktywnościach znajdują się Danone, Nutricia, Wawel, BZWBK/Santander Bank, Royal Canin i wiele innych.
www.ipresso.pl
Kontakt dla mediów:
Michał Wojciechowski
Stanowisko CEO
tel. kom. +48 662 081 291
e-mail: michal@ipresso.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.01.2015, 16:43 |
Źródło informacji | iPresso |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu