Newsletter

Polski projekt Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

09.01.2015, 16:43aktualizacja: 09.01.2015, 16:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BBA2015_Finalist
BBA2015_Finalist
Polski projekt Riccardo App, przygotowany dla marki Riccardo przez iPresso i RTB Tracker, znalazł się w gronie 16 finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas zakończonych właśnie w Las Vegas 2015 International Consumer Electronics Show (CES) - największego na świecie pokazu nowych technologii.

Bluetooth Breakthrough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth. Program ten prowadzony jest przez Bluetooth Special Interest Group (SIG) i ma charakter konkursu, na który wpływają zgłoszenia z całego świata. Jury tegorocznej edycji konkursu wybrało łącznie 16 najlepszych projektów we wszystkich kategoriach, by następnie zaprezentować je na Bluetooth Media Event będącym częścią największego na świecie pokazu nowych technologii - Consumer Electronics Show (CES). Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 400 projektów, w tym projekty tak znanych firm, jak Microsoft Corporation czy Procter&Gamble.

"Bardzo cieszy nas obecność Riccardo App w gronie finalistów Bluetooth Breakthrough Awards. Z roku na rok zauważamy wzrost jakości i poziomu projektów konkursowych. To fascynujące móc obserwować jak firmy, start-upy czy też hobbyści wykorzystują elastyczność, skalę oraz zaufanie powszechnie znanej technologii Bluetooth Smart do coraz to szerszych jej zastosowań w połączeniach bezprzewodowych. Nasi finaliści pokazują, że połączenie Bluetooth Smart z Internetem Rzeczy faktycznie czyni nasze życie wygodniejszym, mądrzejszym i lepszym" - mówi Mark Powell, Executive Director w Bluetooth SIG.

Polski projekt Riccardo App przygotowany został dla spółki Riccardo prowadzącej e-sklep oraz sieć salonów stacjonarnych z obuwiem i odzieżą. Aplikacja powstała w oparciu o multichannel dzięki zastosowaniu technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemów iPresso i RTB Tracker.

"To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offline. Jesteśmy dumni, że nam się to udało" - tłumaczy Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.

Klient lubi być dostrzeżony i czuć się wyjątkowo. Na tej prostej zasadzie bazuje Riccardo App. Aplikacja mobilna oparta na technologii Blutooth oraz iBeacon ma na celu zwiększenie przepływu informacji pomiędzy kanałami on-line i off-line, a co za tym idzie wzmocnienie sprzedaży zarówno w Internecie, jak i sklepach stacjonarnych. Klient Riccardo Fashion Shop, posiadający na swym urządzeniu mobilnym Riccardo App, przekraczając przez próg sklepu lub będący w jego okolicy, jest rozpoznawany przez system, by ten od razu przekazał mu na smartfona powiadomienie o tym, gdzie znajdzie produkt, którym interesował się wcześniej w Internecie, jego opis czy indywidualną ofertę. Aplikacja działa bowiem jak dobry przewodnik, który mając wiedzę na temat historii zakupów klienta oraz jego preferencji, podaje mu ofertę trafiającą centralnie w jego oczekiwania.

"Dotychczas mieliśmy instrumenty grające osobno: digital marketing, marketing automation, aplikacje mobilne, obsługę klienta. Nasza technologia daje szansę na powiązanie tych elementów tak, by zagrały nie tylko w jednej orkiestrze, ale wręcz tę samą melodię z tej samej książki nut. Grając na takich instrumentach każdy partner Multichannel Universe może stać się światowej sławy filharmonikiem!" - dodaje Michał Wojciechowski, CEO w iPresso Marketing Automation 360.

Podczas Consumer Electronics Show CNET, partner medialny Bluetooth SIG Breakthrough Awards 2015 wybierze zwycięzcę w każdej z czterech kategorii. Zwycięzców konkursu poznamy w marcu podczas odbywającego się w Barcelonie kongresu Mobile Word Congress.

RTB Tracker dostarcza wyjątkowych rozwiązań dla targetowania spersonalizowanych kampanii reklamowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników i wydajności. Dzięki segmentacji mediów i indywidualnemu retargetingowi RTB Tracker dociera bezpośrednio do określonych grup odbiorców. RTB Tracker jest częścią programu konsultingowego Multichannel Universe, w skład którego wchodzą specjaliści od retailu, zarządzania customer journey w online i offline z firm iPresso oraz Grupy AMP Media, właściciela marki RTB Tracker.

RTB Tracker miał zaszczyt współpracować w ramach kampanii digitalowych z partnerami, do których należeli między innymi: Garmin, Merida, Riccardo.pl, Top Secret, Ivett.bg, Roca.

www.rtbtracker.com

iPresso to Marketing Automation 360 następnej generacji, który skupia się na spersonalizowanych doświadczeniach w komunikacji wielokanałowej. Dzięki dostosowującym się do potrzeb funkcjonalnościom iPresso działa w wielu sektorach o specyficznych potrzebach.

Wśród firm wykorzystujących technologię iPresso w ich angażujących klienta aktywnościach znajdują się Danone, Nutricia, Wawel, BZWBK/Santander Bank, Royal Canin i wiele innych.

www.ipresso.pl

Kontakt dla mediów:

Michał Wojciechowski

Stanowisko CEO

tel. kom. +48 662 081 291

e-mail: michal@ipresso.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.01.2015, 16:43
Źródło informacji iPresso
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ