Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firmę założyli Jacek Majewski, Hania Kokczyńska, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna. Doświadczenia z pracy związanej z designem i nowymi technologiami wykorzystali, tworząc opartą o AR aplikację, za pomocą której można zaprojektować wysokiej jakości regał dostosowany do własnego stylu i potrzeb.
Unikalne rozwiązanie spodobało się europejskim konsumentom ceniącym prostotę i nowoczesny design. Obecnie 98% mebli wytwarzanych przez Tylko sprzedaje się poza Polską, głównie w Niemczech, Szwajcarii, Francji i w Wielkiej Brytanii. Założyciele Tylko na tym jednak nie poprzestają. Korzystając ze wsparcia inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango, który w styczniu zainwestował w startup 15 mln złotych, firma planuje zrealizować ambitne plany sprzedażowe zarówno na rynkach europejskich, jak i w USA.
Obecnie w warszawskim biurze firmy pracuje ponad 90 osób. Zespół rozrósł się do tego stopnia, że Tylko szuka już nowego biura, takiego które zapewni możliwość wygodnej pracy, zarówno obecnemu zespołowi, jak również specjalistom, których Tylko chce zatrudnić w nadchodzących miesiącach.
„Do końca kwietnia 2020 roku planujemy powiększyć nasz zespół o kolejne 30 osób - mówi Marta Borkowska, People Manager. - Szukamy ekspertów, którzy zadbają o rozwój naszych produktów, designerów i specjalistów od R&D. Planujemy poszerzyć również zespół odpowiedzialny za obsługę klienta, więc jeśli mówisz biegle po angielsku, francusku lub niemiecku i lubisz kontakt z ludźmi, zapraszamy do rekrutacji. Potrzebujemy również programistów, ekspertów z doświadczeniem w rozwijaniu produktów cyfrowych i performance marketerów. Naszych pracowników wyróżnia zaangażowanie i realny wpływ na to, jak wygląda nasza marka. Wszystkich, którzy też tak mają, zapraszamy na stronę tylko.com/jobs”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.09.2019, 13:03 |
Źródło informacji | Tylko |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ