Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firmę założyli Jacek Majewski, Hania Kokczyńska, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna. Doświadczenia z pracy związanej z designem i nowymi technologiami wykorzystali, tworząc opartą o AR aplikację, za pomocą której można zaprojektować wysokiej jakości regał dostosowany do własnego stylu i potrzeb.
Unikalne rozwiązanie spodobało się europejskim konsumentom ceniącym prostotę i nowoczesny design. Obecnie 98% mebli wytwarzanych przez Tylko sprzedaje się poza Polską, głównie w Niemczech, Szwajcarii, Francji i w Wielkiej Brytanii. Założyciele Tylko na tym jednak nie poprzestają. Korzystając ze wsparcia inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango, który w styczniu zainwestował w startup 15 mln złotych, firma planuje zrealizować ambitne plany sprzedażowe zarówno na rynkach europejskich, jak i w USA.
Obecnie w warszawskim biurze firmy pracuje ponad 90 osób. Zespół rozrósł się do tego stopnia, że Tylko szuka już nowego biura, takiego które zapewni możliwość wygodnej pracy, zarówno obecnemu zespołowi, jak również specjalistom, których Tylko chce zatrudnić w nadchodzących miesiącach.
„Do końca kwietnia 2020 roku planujemy powiększyć nasz zespół o kolejne 30 osób - mówi Marta Borkowska, People Manager. - Szukamy ekspertów, którzy zadbają o rozwój naszych produktów, designerów i specjalistów od R&D. Planujemy poszerzyć również zespół odpowiedzialny za obsługę klienta, więc jeśli mówisz biegle po angielsku, francusku lub niemiecku i lubisz kontakt z ludźmi, zapraszamy do rekrutacji. Potrzebujemy również programistów, ekspertów z doświadczeniem w rozwijaniu produktów cyfrowych i performance marketerów. Naszych pracowników wyróżnia zaangażowanie i realny wpływ na to, jak wygląda nasza marka. Wszystkich, którzy też tak mają, zapraszamy na stronę tylko.com/jobs”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.09.2019, 13:03 |
Źródło informacji | Tylko |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ