Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ponad 120 uczestniczek z całej Polski dostanie szansę udziału w II edycji Uniwersytetu Sukcesu. Program jest skierowany do młodych kobiet (18-25 lat) opuszczających domy dziecka, placówki opiekuńczo wychowawcze oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Uczestniczki wezmą udział w wakacyjnych warsztatach, które ułatwią im wejście na rynek pracy. W ramach projektu będą zdobywać praktyczną wiedzę na temat rekrutacji, prawa pracy, metodyki agile/scrum czy konkretnych ścieżek zawodowych.
20 młodych kobiet zakwalifikowanych do finału Uniwersytetu Sukcesu weźmie udział w zajęciach i spotkaniach z mentorami, a następnie w kursach online, dzięki którym będą mogły kształcić się w jednej z trzech wybranych ścieżek kariery. Będą to: Akademia Programistki, Akademia Blogerki oraz Akademia Digital Marketerki. Dla pozostałych uczestniczek Amazon przygotował specjalny program zajęć, obejmujący m.in. warsztaty z zarządzania czasem, planowania projektów i technik skutecznego uczenia się oraz kompetencji STEM.
„To dla nas bardzo ważne, że partnerzy angażujący się w działania w ramach Uniwersytetu Sukcesu mają realną potrzebę czegoś, co nazywam +dobrosprawczością+ – komentuje Elżbieta Wojciechowska, dyrektor programowa Fundacji Digital University. – Cieszę się, że Amazon będzie uczestniczył w tym projekcie nie tylko jako sponsor, ale również merytorycznie. To dobrze, że uczestniczki otrzymają szansę poznania firmy i spotkania jej managerów, a niektóre z nich – pracy w Amazon”.
Młode kobiety będą miały okazję spotkać się z doświadczonymi koleżankami z Amazon, zarazić się od nich pasją i wiarą w swoje możliwości. Ich historie wyrażone hasłem #Ivegotthepower można zobaczyć w filmie przygotowanym przez członkinie zespołu Amazon z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet.
„Naszym celem jest przygotowanie dziewczyn do skutecznego wejścia na rynek pracy. Chcemy, by rozpoczęły dorosłe życie zmotywowane, pewne siebie oraz kompetentne w obszarze nowych technologii. W Amazon wiemy, że umiejętne połączenie kompetencji miękkich oraz w zakresie STEM będzie kluczowe dla zawodów przyszłości – mówi Blanka Fijołek, CEE PR&Community Manager w Amazon. – W ramach projektu Uniwersytet Sukcesu mamy okazję zaangażować się w rozwój kobiet w najbliższym sąsiedztwie centrów logistyki Amazon w całej Polsce, a tym samym wspierać lokalne społeczności”.
Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie digitaluniversity.pl.
Amazon w Polsce
Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie firma wygenerowała w kraju ponad 14 miliardów złotych inwestycji w centra logistyczne, badania i rozwój oraz koszty osobowe. Amazon stworzył ponad 16 000 stałych miejsc pracy w swoich 7 nowoczesnych Centrach Logistyki E-Commerce w Sadach koło Poznania, Sosnowcu, Kołbaskowie koło Szczecina, Bielanach Wrocławskich (gdzie znajdują się dwa obiekty firmy), Pawlikowicach koło Łodzi i Okmianach koło Bolesławca, w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku i oddziale Amazon Web Services w Warszawie.
STEM Kindloteka – nowoczesna edukacja dostępna powszechnie dzięki Amazon
Kindloteka to flagowy program CSR’owy Amazon, w ramach którego firma ufundowała już ponad 50 cyfrowych bibliotek w całej Polsce. Począwszy od 2019 roku, w szkołach i bibliotekach powstają STEM Kindloteki, czyli interaktywne kąciki edukacyjne, które stanowią przestrzeń popularyzacji czytania oraz zajęć programistyczno – robotycznych prowadzonych przez przeszkolonego edukatora. W ramach programu STEM Kindloteka, Amazon przekazuje darowiznę w postaci gotowej pracowni oraz szkoli kadrę nauczycielsko-biblioteczną wybranych placówek. Niedawno program zawitał również w okolice Pawlikowic i Okmian – wsparcie otrzymały Otwarta Miejska Biblioteka Publiczna w Łodzi, Miejski Ośrodek Kultury w Pabianicach, biblioteki publiczne w Legnicy oraz Krzywej koło Chojnowa.
Informacje o Amazon
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon, jako pierwszy na świecie zaoferował m. in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuroprasoweamazon.pl i śledź nas na Twitter @AmazonNewsPL.
KONTAKT:
e-mail: prasa@amazon.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.03.2020, 17:13 |
Źródło informacji | Biuro prasowe Amazon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT