Pobierz materiał i Publikuj za darmo
RADNOR, Pensylwania - (BUSINESS WIRE) - Qlik®, (NASDAQ: QLIK), lider w dziedzinie analiz wizualnych, ogłosił dzisiaj, że drugi rok z rzędu spółka zajęła pierwsze miejsce wśród największych międzynarodowych dostawców rozwiązań BI w kategoriach zadowolenia klientów, wydajności, zadowolenia z produktów oraz rozważania zakupu. To wyniki kompleksowego badania firm korzystających z oprogramowania do analityki biznesowej (BI). Qlik okazał się najlepszy także wśród regionalnych konkurentów w zakresie średniej wielkości zastosowań, wygrywając w kategoriach rozważania zakupu (kraje niemieckojęzyczne, region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, obie Ameryki, region Azji i Pacyfiku), konkurencyjności (kraje niemieckojęzyczne, region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, obie Ameryki, region Azji i Pacyfiku) oraz wydajności (region Azji i Pacyfiku).
Badanie BI Survey 15 przeprowadzone przez Business Application Research Center (BARC, Centrum Badawcze Aplikacji Biznesowych) to największe na świecie niezależne badanie użytkowników końcowych rozwiązań BI. Qlik uczestniczył w tym wydarzeniu po raz siódmy. Przez cały ten okres aktywność klientów spółki utrzymywała się na wysokim poziomie. Klienci Qlik korzystają z rozwiązania BI w szerokim zakresie zastosowań, obejmującym kokpity menedżerskie, sprawozdania i raporty przedsiębiorstw, analizę, wizualizację i odkrywanie danych / tzw. data discovery.
"Qlik plasuje się na jednej z najwyższych pozycji w każdej kategorii działalności w zakresie kluczowych wskaźników wydajności dla korzyści biznesowych, co czyni z tego producenta i jego produktu swoiste koło zamachowe dla podnoszenia wartości przedsiębiorstw - powiedział dr Carsten Bange, założyciel i dyrektor generalny BARC. - Zdolność do zastosowania tego rozwiązania w celu uzyskania szybkiego i intuicyjnego dostępu do danych jest wyraźną zaletą, jaką przynosi ten produkt osobom decyzyjnym w przedsiębiorstwach będących klientami firmy".
Qlik nie tylko zajął pierwsze miejsce w sześciu kategoriach wśród dużych międzynarodowych dostawców rozwiązań BI, ale był też liderem w 14 innych kategoriach, w tym: współpraca, innowacje, mobilne BI, analiza geo-przestrzenna oraz wsparcie dla podmiotów wdrażających. W grupach średniej wielkości zastosowań regionalnych Qlik wyróżniał się we wszystkich regionach - w krajach niemieckojęzycznych, w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, w obu Amerykach i w regionie Azji i Pacyfiku jako lider w dziedzinie korzyści biznesowych, liczby inwestycji na stanowisko, data discovery / wizualizacji i odkrywaniu danych, analizie geo-przestrzennej i wydajności zapytań.
"Wyniki badania BI 15 nie tylko świadczą o sile platformy analiz Qlik, ale także o zaangażowaniu spółki w relacje z klientami. Chcemy, aby analizy były intuicyjne, łatwe w użyciu, a czasami nawet wciągające - powiedział Lars Björk, dyrektor generalny Qlik. - Pokonując konkurencję w kluczowych dziedzinach, takich jak wydajność i zadowolenie użytkowników, pokazujemy, w jak dużym stopniu nasze oprogramowanie do analizy wizualnej stało się naturalną i kluczową częścią działalności biznesowej naszych klientów".
Coroczne badanie BI Survey 15 - organizowane już po raz piętnasty - opiera się na wynikach światowej ankiety przeprowadzonej w grupie 3 267 respondentów. Odpowiadali oni na szereg szczegółowych pytań dotyczących ich zastosowania danego produktu w zakresie BI. Badanie analizuje kwestię wyboru produktów BI oraz ich wykorzystania wśród użytkowników w zakresie korzyści biznesowych, kosztów, odsetka pracowników korzystających z produktu, konkurencyjności, rekomendacji, innowacji, wydajności, zadowolenia klientów i sprawności. Szczegółowa analiza objęła w sumie 35 produktów (lub grup produktów).
Aby uzyskać dostęp do darmowego raportu z rankingu spółki Qlik w badaniu BI Survey 15, przejdź na stronę: www.qlik.com/BARC2015.
Qlik
Qlik (NASDAQ: QLIK) to czołowy producent rozwiązań z zakresu analityki wizualnej. Oferta produktów spółki wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom klientów, począwszy od raportowania, przez samoobsługową analizę wizualną, aż po analizę kierowaną (Guided Analytics), osadzoną (Embedded Analytics) i rozwiązania analityczne szyte na miarę. Z rozwiązań Qlik korzysta ok. 36 tys. klientów. Dzięki produktom Qlik mogą oni interpretować informacje pochodzące z różnych źródeł, poszukując ukrytych związków w zbiorach danych i zdobywając wiedzę stanowiącą zalążek dobrych pomysłów. Siedziba główna spółki Qlik mieści się w Radnor w stanie Pensylwania. Posiada ona placówki na całym świecie, współpracując z ponad 1700 partnerami na terenie ponad 100 państw.
© 2015 QlikTech International AB. Wszelkie prawa zastrzeżone. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, Qlik® Cloud, Qlik® DataMarket, Qlik® Analytics Platform i logotypy QlikTech stanowią znaki handlowe QlikTech International AB, które zarejestrowano w wielu państwach. Inne znaki i logotypy, o których jest mowa w tekście, stanowią znaki handlowe albo zarejestrowane znaki handlowe ich prawowitych właścicieli.
KONTAKT:
Qlik
Amanda Keane
tel. 617-520-7260
e-mail: akeane@webershandwick.com
Źródło: Qlik
View this news release online at: http://www.businesswire.com/news/home/20151020006888/pl
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.10.2015, 11:49 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |