Pobierz materiał i Publikuj za darmo
10 lipca 2017 - Lublin, Wrocław - DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. Rok 2017 jest przełomowym dla marki, ponieważ świętowaniu 20. rocznicy powstania towarzyszy rebranding obejmujący osiem krajów i 20 globalnych lokalizacji, w których DataArt jest obecna. Ujednolicona marka, identyfikacja wizualna i platforma komunikacji połączy specjalistów, klientów i siedziby DataArt na terenie Stanów Zjednoczonych, Ameryki Łacińskiej oraz Europy Wschodniej i Zachodniej. Odświeżony wizerunek DataArt został zaprojektowany tak, by zintegrować przekaz komunikowany na rynku pracy, sprzedaży i kapitałowym.
Rebranding obejmuje nowy logotyp oraz nowy projekt wszystkich materiałów, które ilustrują wizerunek DataArt. Nowa identyfikacja wizualna będzie widoczna w zewnętrznych i wewnętrznych serwisach internetowych, dokumentach, biurach sprzedaży i centrach rozwoju oprogramowania, sprzęcie oraz upominkach. Kompletne wdrożenie nowej identyfikacji jest planowane na koniec 2017 roku we wszystkich 20 lokalizacjach DataArt.
Eugene Goland, President of DataArt: “Rebranding to dla nas wizualizacja idei, które narodziły się wewnątrz DataArt w ciągu 20 lat naszego funkcjonowania i pozostają nam bliskie do dzisiaj. Chwytliwa i solidna marka jest szczególnie istotna w kontekście naszej rozproszonej struktury i wysokiego wzrostu na poziomie przewyższającym 30% w 8 kolejnych latach”.
Nowa identyfikacja wizualna ujednolica komunikację sprzedażową i tę na rynku pracy. Wcześniej DataArt używała różnych stylów wizualnych dla obu grup docelowych. Obecność dwóch marek straciła sens, kiedy klienci i specjaliści DataArt zaczęli blisko współpracować.
Jarosław Diatczyk, Head of DataArt Lublin: “Ujednolicona identyfikacja wizualna pozwala DataArt być rozpoznawalną w różnych częściach świata i na różnych rynkach. Nowy design jest na tyle uniwersalny, że może bez trudu być zaadaptowany do różnorodnych zadań i projektów. Przekaz, jaki niesie nasz odświeżony wizerunek podkreśla wartości, które w DataArt są najistotniejsze: relacje międzyludzkie, zaufanie, elastyczność i wiedza ekspercka”.
Tangram (chińska układanka składająca się z siedmiu płaskich kształtów, które w różnych kombinacjach mogą tworzyć oryginalne kombinacje) jest nowym symbolem DataArt i częścią logotypu. Tangram stał się nie tylko metaforą wizualną doskonale ilustrującą różnorodność i elastyczność DataArt, ale także wygodnym narzędziem, które może być wszechstronnie wykorzystane w wielu inicjatywach edukacyjnych, innowacyjnych i PR-owych.
Siedem jaskrawych odcieni czerwieni, pomarańczu, zieleni, błękitu, niebieskiego i fioletu zostało wybranych jako kolory DataArt. Specjalnie zaprojektowana czcionka oparta o Futura PT (Paratype) została oficjalną czcionką marki. Tekstowa część logotypu jest stworzona na bazie tej samej czcionki.
O DataArt
DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W ten sposób pomaga klientom uzyskać doskonałe rezultaty biznesowe. Funkcjonuje jako globalna sieć firm świadczących usługi technologiczne, współpracując z ponad 2200 profesjonalistami w 20 lokalizacjach w USA, Europie i Ameryce Południowej.
W ciągu ostatnich 20 lat DataArt zdobyła zaufanie wiodących marek i wymagających klientów takich jak Nasdaq, S&P, United Technologies, oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair i skyscanner. W roku 2016 przychód DataArt osiągnął 97 mln USD.
DataArt w mediach społecznościowych Facebook
KONTAKT:
Paulina Kreczmańska
Lublin
tel. + 48 (81) 454 61 70
e-mail: paulina.kreczmanska@dataart.com
-
Elena Shibayeva
Wrocław
tel. +48 (71) 758 32 70
e-mail: elena.Shibayeva@dataart.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2017, 16:35 |
Źródło informacji | DataArt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom