Newsletter

Samochód hybrydowy HAVAL H6 zbudowany w oparciu o platformę L.E.M.O.N. Debiut platformy w Tajlandii

19.07.2021, 10:54aktualizacja: 19.07.2021, 10:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GWM
PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 19 lipca 2021 r. /PRNewswire/ -- Model trzeciej generacji samochodu hybrydowego HAVAL H6, pierwszy, jaki stworzono w oparciu o platformę L.E.M.O.N., zadebiutował w Bangkoku, w Tajlandii. Spotkał się z pozytywnymi reakcjami klientów wkrótce po pojawieniu się na rynku. L.E.M.O.N. jest najnowszą inteligentną modułową platformą technologiczną opracowaną przez GWM z myślą o rynku globalnym.

W początkowej fazie projektowania platformy L.E.M.O.N, firma GWM w pełni uwzględniła potrzebę zapewnienia użytkownikom szerokiej gamy funkcji. Z tego powodu platforma charakteryzuje się elastycznością, wysoką wydajnością, bezpieczeństwem i niewielką masą, przy czym jest kompatybilna z produktami trzeciej generacji, jak HAVAL H6, HAVAL JOLION I HAVAN DAGOU. Dzięki platformie L.E.M.O.N. modele te zyskały lepszą konstrukcję nadwozia, lepsze osiągi i wychodzą na przeciw potrzebom użytkowników poszukujących wysokiej jakości i wygody.

HAVAL H6, samochód hybrydowy opracowany w oparciu o tę platformę, jest również pierwszym modelem, w którym zastosowano technologię „L.E.M.O.N. DHT” na rynkach zagranicznych. Wyposażony w silnik 1,5T z technologią turbodoładowania i silnikami napędowymi, model ten ma funkcję inteligentnego przełączania zgodnie z różnymi zastosowaniami, co tym samym pozwala na skuteczne unikanie przeciążenia silnika w warunkach dużego natężenia ruchu, wymuszającego częste hamowanie w obszarach miejskich i redukcję oporu powietrza, na które wystawione są silniki napędowe na drogach szybkiego ruchu. Poprawiono oszczędność paliwa przy łącznym zużyciu obniżonym do poziomu 4,9 l/100 km. W modelu tym osiągnięto równowagę pomiędzy wysoką wydajnością i dużymi osiągami we wszystkich zakresach prędkości i warunkach.

Jako pierwszy strategiczny model zbudowany na platformie L.E.M.O.N. przeznaczony na rynki międzynarodowe, HAVAL H6 trzeciej generacji został zoptymalizowany i jest lżejszy o 8-10% od jego poprzedników, równocześnie przy poprawionych parametrach przyspieszenia, hamowania, kierowania i jazdy pod górę oraz mniejszym zużyciu paliwa. Ponadto ponad 70% materiału zastosowanego w samochodzie stanowi wysoko wytrzymała stal, podobnie jak najważniejsze części (Kolumna A, Kolumna B, rama drzwi), a nacisk na deflektor może osiągnąć wartość 2 000 MPa. Znacznie ulepszono stabilność nadwozia i bezpieczeństwo całego pojazdu, co oznacza pełną realizację kompleksowej ewolucji.

HAVAL DAVOU, drugi model zbudowany na tej platformie wyposażony jest w jednolitą ramę konstrukcyjną, kolumnę MacPehrsona i wielowahaczowe, niezależne zawieszenia oraz połączone i wytłaczane na gorąco ramy drzwi, które zastąpiły tradycyjne spawane punktowo ramy składające się z wielu elementów. Pozwala to na zmniejszenie wgięcia elementów nadwozia i poprawę bezpieczeństwa pasażerów w przypadku kolizji z niewielkim obszarem zderzenia (25%). Nowa platforma L.E.M.O.N. jest wysoce kompatybilna i charakteryzuje się możliwością rozbudowy, zapewniając parametry, które podlegają korekcie, obejmując szeroki zakres rozstawu osi, ustawień układu napędowego i pionowego odchylania zawieszenia, w celu dopasowania do różnych stylów jazdy.

Platforma, odzwierciedlająca prace badawczo-rozwojowe prowadzone przez GMW w zakresie technologii, nie tylko przyczynia się do doskonalenia produktów GMW, lecz również zapewnia wsparcie techniczne ukierunkowane na głębokie zaangażowanie w globalizację. W przyszłości na rynek międzynarodowy trafi więcej produktów zbudowanych w oparciu tę platformę, zapewniając użytkownikom pozytywne wrażenia płynące z bardziej oszczędnej, ekologicznej, bezpiecznej i komfortowej jazdy.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1575768/HAVAL_H6_HEV_Developed_on_L_E_M_O_N__Platform_Make_its_Debut_in_Thailand.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.07.2021, 10:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ