Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MOYA jest polską niezależną marką stacji paliw, która obecna jest na rynku od 2009 roku. Sieć rozwija się w imponującym tempie - każdego roku powstaje kilkadziesiąt nowych punktów w niebiesko-czerwonych barwach. Marka jest już trzecią największą siecią stacji paliw w Polsce. MOYA to synonim zaufania i jakości, co zostało osiągnięte dzięki konsekwentnym działaniom w obszarze obsługi klienta, innowacyjności oraz odpowiedzialności społecznej.
„Uroczystość otwarcia 500. stacji to dla nas wyjątkowy moment, który podsumowuje 15 lat dynamicznego rozwoju marki MOYA. Każdy nowo otwarty obiekt jest dowodem naszego zaangażowania w zapewnienie najwyższej jakości obsługi i innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa - planujemy kolejne otwarcia, rozwój oferty pozapaliwowej oraz inwestycje w obszarze elektromobilności” - mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.
Stacje działające w ramach sieci MOYA spełniają najwyższe standardy obsługi, a jakość paliwa monitorowana jest przez niezależne laboratorium J.S. Hamilton Poland i potwierdzona certyfikatem TankQ. Sieć stawia na innowacyjne podejście do obsługi klientów, czego przykładem są rozwiązania mobilne, które umożliwiają użytkownikom szereg korzyści. Super MOYA, aplikacja stworzona z myślą o klientach indywidualnych, pozwala m.in. na korzystanie z promocji i zniżek, zbieranie punktów lojalnościowych oraz wygodne i szybkie płatności. Z kolei program MOYA Firma, skierowany zarówno do dużych flot, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych, oferuje dodatkowo takie funkcjonalności, jak zbiorcze faktury, kontrolę wydatków oraz możliwość tankowania i ładowania pojazdów również poza granicami Polski. Co więcej, dzięki integracji infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych, zarówno użytkownicy indywidualni, jak i floty mogą nie tylko tankować, ale również ładować swoje samochody z poziomu jednej aplikacji, korzystając z sieci partnerskich i rozwijającej się własnej infrastruktury MOYA energia.
Nowa stacja w Kobyłce oferuje benzynę 95, 98, olej napędowy standardowy i wersji premium, LPG oraz AdBlue z dystrybutora. Punkt działa 24 godziny na dobę i zapewnia kompleksową obsługę kierowców lokalnych oraz tranzytowych. Do dyspozycji klientów jest także przestronny sklep oraz kawiarnia Caffe MOYA, w której można skosztować aromatycznej kawy, świeżych przekąsek oraz innych specjałów. Na stacji możemy zapłacić gotówką, kartą, blikiem, a także wypłacić pieniądze korzystając z usługi cashback. Dodatkowo, zmotoryzowani mogą skorzystać z kompresora. Obiekt oferuje także usługę lotto.
Jubileuszowy punkt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się w Kobyłce przy ul. Przyjacielskiej 198, w pobliżu węzła na trasie S8. Z okazji otwarcia na klientów czekają atrakcyjne promocje, z których będzie można skorzystać do końca lutego.
Sieć stacji paliw MOYA
MOYA to najdynamiczniej rozwijająca i 3. pod względem liczby punków się sieć stacji paliw w Polsce. Obiekty MOYA obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują najwyższej jakości paliwa: benzynę 95, 98, LPG oraz olej napędowy w wersji standardowej oraz premium - ON MOYA Power. Stacje działające w ramach sieci spełniają najwyższe standardy obsługi i jakości. Wszystkie paliwa oferowane na stacjach MOYA są zgodne z wymogami aktualnych norm dotyczących jakości paliwa oraz obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Gwarancją jakości paliw na stacjach w barwach MOYA jest niezależny program badania paliw - TankQ.
KONTAKT:
Dział Komunikacji Anwim S.A.
e-mail: media@anwim.pl
tel. +48 696 466 443
Źródło informacji: MOYA
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.02.2025, 15:00 |
Źródło informacji | MOYA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Ożywienie w produkcji Syracuse Lemon PGI, ale eksport wciąż skromny
W latach 2022-2023 produkcja żółtych owoców cytrusowych wzrosła o 28,7%, a wartość konsumpcyjna o 16,7%. Dane z Ismea - badanie Qalitivita 2024.
Projekt LemON finansowany przez Unię Europejską promuje cytrynę również na zagranicznych rynkach Polski i Rumunii.- 25.03.2025, 11:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistyki
Allegro po raz kolejny umacnia swoją pozycję lidera w obsłudze klienta - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie platformy*. Klienci wysoko oceniają swoje doświadczenia zakupowe, a kluczowym czynnikiem ich satysfakcji okazuje się jakość dostaw. Allegro osiągnęło imponujący wynik Net Promoter Score (NPS) na poziomie 70, znacznie wyprzedzając drugą pozycję w zestawieniu (NPS 53).- 25.03.2025, 11:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ