Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W badaniu ocenia się 20 kategorii, takich jak strategia biznesowa, strategia zarządzania ludźmi, szkolenia i rozwój, well-being, pozyskiwanie talentów czy proces wdrażania nowych pracowników. JTI Polska osiągnęła średni wynik we wszystkich kategoriach na poziomie 98,06 proc, przy czym aż w 13 z nich uzyskała 100 proc.
„Badanie potwierdza, że kandydaci już od momentu rekrutacji mogą liczyć na najwyższe standardy organizacji: trafiają do silnej i stabilnej firmy o wysokiej kulturze etycznej. Co równie ważne, zatrudnione osoby otrzymują regularne wsparcie w rozwoju zawodowym, czy to przez szkolenia, czy możliwość pracy w zagranicznych oddziałach firmy. Tylko w latach 2020-2022 wydaliśmy na rozwój pracowników blisko 20 mln złotych. Staramy się również zapewnić konkurencyjne warunki zatrudnienia” - mówi Magdalena Kłosińska, dyrektor działu People&Culture w JTI Polska.
Proces oceny firm, dokonywany przez polskich i zagranicznych audytorów, trwa kilka miesięcy. W tym czasie firma odpowiada na ponad 400 pytań i musi wykazać się najwyższymi standardami w zakresie zarządzania ludźmi.
„JTI Polska już od 2009 r. znajduje się w gronie najlepszych pracodawców, wtedy po raz pierwszy uzyskaliśmy tytuł Top Employer Polska. W tamtym czasie zatrudnialiśmy ponad 750 osób, a nasz udział w rynku papierosów był na poziomie 8 proc. Dzisiaj mamy blisko 30 proc. udziałów, a dla JTI pracuje w Polsce prawie 3,2 tys. ludzi: w największym światowym centrum produkcyjnym JTI pod Łodzią, w strukturze handlowej i w nowo utworzonym Globalnym Centrum Usług Biznesowych w Warszawie - podkreśla Edoardo Voletti, prezes zarządu JTI Polska. - Od 2008 r. zainwestowaliśmy w Polsce ponad 1 mld dolarów. W ostatnich trzech latach, mimo wielu wyzwań, nie przestaliśmy zatrudniać ludzi i inwestować w nich, co wiele mówi o naszej polityce pracowniczej” - dodaje.
Firma jest doceniana także poza Polską. Ma tytuł Top Employer Europe i jest w gronie 15 międzynarodowych firm, które otrzymały wyróżnienie Top Employer Global, co oznacza, że każda jednostka firmy na świecie spełnia najwyższe standardy HR.
O JTI Polska
W 2007 r. JTI przejęło brytyjską Grupę Gallaher, do której należały zakłady wyrobów tytoniowych w Starym Gostkowie k. Łodzi. Od 2008 r. firma działa pod nazwą JTI Polska i jest dziś drugim największym graczem w branży tytoniowej w kraju w kategorii papierosów (z udziałem w rynku blisko 30 proc.) oraz liderem w kategorii tytoni do palenia (ponad 35 proc. udziałów).
Wartość inwestycji JTI w Polsce przekroczyła 1 miliard dolarów. W Starym Gostkowie (woj. łódzkie) znajduje się największe na świecie centrum produkcyjne JTI, skąd 80 proc. produkcji trafia na eksport do ponad 70 krajów. W 2019 r. firma utworzyła w Warszawie Globalne Centrum Usług Biznesowych, które obsługuje JTI na całym świecie w obszarze finansów, kwestii prawnych, zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu czy globalnego łańcucha dostaw. Łącznie JTI zatrudnia w Polsce 3,2 tys. osób.
O JTI
JTI (Japan Tobacco International) to międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach. Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 48 tys. osób i przez dziewięć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. Więcej na: www.jti.com.
O Instytucie Top Employers (Top Employers Institute)
Instytut Top Employers to międzynarodowa organizacja, specjalizująca się w wyróżnianiu najlepszych praktyk w zarządzaniu ludźmi. Pomaga w rozwoju dobrych praktyk, by ulepszać środowiska pracy. Dzięki programowi certyfikacji, firmy mogą zweryfikować swoje praktyki HR i zdobyć uznanie jako „pracodawca z wyboru”. Instytut Top Employers powstał 30 lat temu i od tego czasu certyfikował 2053 organizacje w 121 krajach. Wyróżnione firmy mają pozytywny wpływ na życie ponad 9,5 miliona pracowników na świecie.
KONTAKT:
Agata Kwiek-Rimer
Kierownik ds. korporacyjnych i komunikacji
JTI Polska
tel. +48 882 925 713
e-mail: agata.kwiek-rimer@jti.com
Źródło informacji: JTI Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.01.2023, 12:55 |
Źródło informacji | JTI Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ