Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W trakcie panelu przedstawiciele największych działających w Polsce instytucji finansowych rozmawiali m.in. o tym, dlaczego warto inwestować w startupy.
„Nasze cele nabycia startupów są dwojakie. Po pierwsze, chcemy zarobić na takiej firmie jako inwestor. Ale po drugie, bardzo chętnie pod swoje skrzydła weźmiemy technologie, które te startupy oferują, dla nas to podwójny zysk. Z jednej strony zwiększamy wartość naszych spółek portfelowych, a z drugiej - pozyskujemy ciekawe, nowoczesne rozwiązania” - mówił Piotr Bindas.
Totalizator Sportowy finansuje przedsięwzięcia z dziedziny tzw. wysokich technologii. Są to spółki technologiczne, opierające swój biznes na wytworzeniu nowej technologii z dziedziny informatyki. Jako przykład udanego zakupu Piotr Bindas wskazał estońską spółkę Montonio. Oferuje ona rozwiązania, które już zostały wdrożone w ekosystem Totalizatora Sportowego. Pozwalają one o połowę obniżyć koszt przelewów online „pay by link”.
Jak podkreśla Totalizator Sportowy w swoim komunikacie związanym ze współpracą z Montonio: „użytkownicy jedynego legalnego kasyna internetowego w Polsce mogą już teraz wpłacać środki finansowe, korzystając z dedykowanego, bezpiecznego i zaawansowanego systemu płatności online, który jest dostarczany bezpośrednio przez Montonio”.
„W tej chwili przymierzamy się do współpracy z jeszcze inną spółką, która wesprze nasze programy odpowiedzialności społecznej” - opowiadał Piotr Bindas.
Przedstawiciel Totalizatora Sportowego podzielił się również kilkoma radami dla startupowców.
„Po pierwsze, należy się dobrze zastanowić, czy firma, którą tworzę, ma być dla mnie, czy po jakimś czasie ma być sprzedana. A druga rada, chyba nawet ważniejsza, zalecam wytrwałość. Wytrwałość w dążeniu do celu, wytrwałość w realizacji, bo po drodze będzie masa niepowodzeń, masa trudności, kiedy trzeba będzie zacisnąć zęby i je przejść” - mówił Piotr Bindas.
Według niego „to rada nie tylko dla startupu technologicznego, ale każdej najprostszej firmy, która się otwiera w tym kraju czy gdziekolwiek na świecie”.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 20.05.2024, 16:14 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ