Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Według rankingu tygodnika Wprost dla poszczególnych województw, tuż po ukończeniu studiów wciąż najlepiej radzą sobie na rynku pracy prawnicy oraz absolwenci farmacji, którzy mogą liczyć na najwyższe pensje tuż po znalezieniu pierwszej pracy. Bezkonkurencyjna w zestawieniu okazała się jednak warszawska SWPS, której absolwenci znajdują pracę średnio po dwóch miesiącach, a ich początkowa pensja to ok. 4,5 tys. zł.
Prawo i medycyna to nadal najbardziej oblegane kierunki studiów w naszym kraju. Jednak, według ekspertów, uczelnie i kierunki o profilu technicznym zaczynają przeważać pod tym względem, dając największą szansę na zdobycie pracy. Przykładem jest warszawska UTH, której absolwenci mogą liczyć na jedne z najwyższych średnich wynagrodzeń na etacie rok po uzyskaniu dyplomu (3602 zł brutto) w województwie. Według danych ministerialnych, średni czas od uzyskania dyplomu do podjęcia pierwszej pracy na etacie absolwentom UTH zajmuje nieco ponad półtora miesiąca. To najlepszy wynik w zestawieniu warszawskich uczelni prezentowany przez tygodnik Wprost.
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej wyprzedziła w rankingu pod względem średniego wynagrodzenia oraz średniego czasu uzyskania pierwszej pracy przez jej absolwentów takie renomowane warszawskie placówki, jak m.in.: Uniwersytet Warszawski, Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania w Warszawie, czy nawet Warszawski Uniwersytet Medyczny.
UTH jest niepubliczną szkołą wyższą z ponad 24-letnim doświadczeniem, która realizuje i nieustannie rozwija ofertę dydaktyczną na kierunkach technicznych i społecznych, na poziomie licencjackim, inżynierskim, magisterskim oraz podyplomowym.
Strona uczelni: http://www.uth.edu.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.06.2016, 14:53 |
Źródło informacji | www.uth.edu.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ