Newsletter

Założycielka Glamhive Stephanie Sprangers i stylistka gwiazd Jennifer Rade ogłaszają Digital Fall Style and Beauty Summit

09.11.2020, 09:08aktualizacja: 09.11.2020, 12:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay
Business Wire/Mary Kay
Konferencja zgromadzi liderów branży stylistycznej i kosmetycznej, by rozmawiać o modzie, pięknym wyglądzie i dobrym samopoczuciu.

SEATTLE & LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Glamhive ogłosiło swoją trzecią konferencję online, która odbędzie się 14 listopada. Konferencja Glamhive Digital Fall Style and Beauty Summit zgromadzi czołowych przedstawicieli świata mody i piękna, począwszy od stylistki Sarah Jessiki Parker po fryzjera Kim Kardashian. Innowacyjne liderki będą dyskutować o modzie, dobrym samopoczuciu, pięknie i innych kwestiach. Stephanie Sprangers i Jennifer Rade będą współprowadzić wydarzenie.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20201106005072/en/.

„Bardzo się cieszę, że będę współprowadzić wydarzenie Glamhive LIVE Fall Style and Beauty Summit wraz ze Stephanie. Impreza łączy najbardziej niesamowite postaci ze świata stylizacji, wizażu, fryzjerstwa, projektowania i biznesu na całym świecie, by dzielić się wszystkim, co wiemy – począwszy od tego, jak zaczynaliśmy, a skończywszy na wszelkiego rodzaju wskazówkach i sztuczkach, które zapewniają wspaniały styl" – powiedziała Jennifer Rade, stylistka gwiazd i projektantka kostiumów.

Jennifer jest dzisiaj jedną z najbardziej zapracowanych stylistek. Do jej klientów należą największe gwiazdy, takie jak Angelina Jolie, Abbie Cornish, Cher i Jenny Fischer, muzycy – Lady A, Pink, Marilyn Manson, Dave Matthews, Amy Winehouse, Motley Crue i Tina Turner. Jej prace były wielokrotnie publikowane, m.in. w magazynie W, Vanity Fair, Marie Claire, GQ, Esquire i Harper's Bazaar.

„Wizją Glamhive jest udostępnienie możliwości osobistej stylizacji każdemu, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, a nasze cyfrowe wydarzenia doskonale ją uzupełniają. Ten rok umożliwił nam dotarcie z naszymi imprezami do wszystkich na całym świecie, aby osoby, które są entuzjastami mody i urody lub pracują w branży, mogły uczyć się od najlepszych" – powiedziała Stephanie Sprangers, założycielka Glamhive.

Sprangers jest założycielką i dyrektor generalną Glamhive, internetowego serwisu stylizacji osobistej, który zapewnia wszystkim dostęp do znanych specjalistów i specjalistek stylizacji i wizażu osobistego, rekrutowanym bezpośrednio z Hollywood oraz z Instagrama. Firma Glamhive opracowała autorskie oprogramowanie, które pozwala przeprowadzić proces stylizacji w 100% online, umożliwiając ludziom pracę ze stylistami w dowolnym miejscu na świecie.

Całodzienne, biletowane wydarzenie będzie podzielone na 22 segmenty i wystąpi w jego ramach ponad 50 prelegentów i prelegentek. Poniżej znajduje się przegląd niektórych tematów, które będą poruszane przez zaproszone gwiazdy.

Tematy:

- Zoom Style – jak mieć wspaniały (i komfortowy) styl

- Jak zostać stylist(k)ą mody

- Przede wszystkim podstawy

- Jak Twoje środowisko domowe wpływa na Twój nastrój i odzwierciedla Twój styl

- Jak zbudować garderobę swoich marzeń

- Dookoła stylu – włosy, makijaż i garderoba

- Przedsiębiorczość – odwaga, by spełniać swoje marzenia

- Przyszłość czerwonego dywanu

- Francuski styl i nasza obsesja na punkcie „Emily w Paryżu”

- Figura ma znaczenie – pokochaj siebie i swoją figurę

- Nadaj swojemu zdrowiu styl – zyskaj energię i odporność

- Podstawy pielęgnacji skóry – przekazywanie klient(k)om wiedzy o pielęgnacji

- Kultowy styl + Jak wyrażać siebie przez styl

Prelegenci i prelegentki:

Wśród prelegentów i prelegentek znajdują się znane postacie ze świata stylizacji, wizażu i kreowania wizerunku, które pracują z największymi nazwiskami w Hollywood i poza nim, m.in.:

Angelina Jolie, Mandy Moore, Sarah Jessica Parker, Kristen Bell, Khloe Kardashian, Robert Downey Jr, Keanu Reeves, Dwayne Johnson, Donald Glover, Sharon Stone, Serena Williams, Miranda Lambert, Julianne Moore, Liv Tyler i wiele innych.

Styliści i stylistki gwiazd:

Jennifer Rade, Ilaria Urbinati, Erin Walsh, Nicole Chavez, Jeanne Yang, Janelle Miller, Lindsey Dupuis, Tiffany Gifford, Sonia Young, Rachel Wirkus, Kesha McCloud.

Wizażyści/wizażystki i styliści/stylistki fryzur:

Danesa Myricks, Andrew Fitzsimons, Daniel Martin, Colleen, Runne, Quinn Murphy, Sheridan Ward, Simedar Jackson i Mia Santiago.

Przedstawiciele i przedstawicielki świata biznesu, projektanci/projektantki oraz liderzy/liderki biznesu:

Cindy Eckhert (The Pink Ceiling Fund), Jonathan Sposato (założyciel PicMonkey), Carrie Colbert (Curated Capital), Summer Holl (prezes Elyse Walker), Christian Juul Nielsen (Herve Leger | Aknvas), Lucy Aylen (Never Fully Dressed), Dr. Shrereene Idress, Dr. Avanti Kumar Singh.

Moderatorzy i moderatorki:

Brian Underwood (O the Oprah Magazine), Brooke Jaffe (była dyrektor ds. mody w Bloomingdales), Jack Eustace, Nicole Young (E! News), Kibwe Chase Marshall, współzałożyciel The Kelly Initiative), Jezlan Moyet.

Całodzienne bilety na konferencję kosztują 99 dolarów za dzień i obejmują specjalną playlistę autorstwa She-J Nikki Pennie. Sponsorem reprezentującym konferencji Glamhive Digital Fall Style and Beauty Summit jest Mary Kay i Mary Kay Global Design Studio. Do pozostałych sponsorów należą NuBra USA, LEO, AKNVAS, NYDJ i inni.

Więcej informacji na stronie www.glamhive.com/upcoming.

Glamhive

Firma Glamhive została założona w 2017 r. przez Stephanie Sprangers, której wizją było zdemokratyzowanie kreowania własnego stylu w oparciu o założenie, że pewność siebie, jaką daje atrakcyjny wygląd, nie powinna być dostępna wyłączne dla bogatych i sławnych.

Platforma stylizacji online zapewnia wszystkim posiadającym Wi-Fi dostęp do stylistów, którzy zapewnią wsparcie pozwalające stać się najlepszą wersją siebie. Dla stylistów jest to łatwa w użyciu, a jednocześnie kompleksowa platforma, która pomaga im rozwijać sieć klientów i działalność, w stu procentach wirtualnie.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201106005072/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Stephanie Sprangers

założycielka i dyrektor generalna Glamhive

e-mail: stephanie@glamhive.com

tel. +1.206.851.0446

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.11.2020, 09:08
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ