Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pokémon GO umożliwia graczom poznawanie nowych rzeczy i zwraca ich uwagę na te, które zwykle przeoczają. To świetna okazja do nawiązania kontaktów z innymi ludźmi, przy okazji meczów między trenerami Pokémon w prawdziwym świecie. Jesteśmy Wam bardzo wdzięczni za bycie z nami od sześciu lat!
Aby uczcić kolejną rocznicę, już tego lata na polskim niebie pojawi się balon Pokémon GO. Sześć miast, jak sześć lat wspólnej zabawy. Gdy balon pojawi się nad Waszymi głowami, spójrzcie w niebo i pomyślcie o przygodach, które przeżyliście wspólnie z przyjaciółmi, rodziną i Pokémon GO.
„Cieszymy się, że tak wiele osób w Polsce eksploruje miasta z Pokémon GO – mówi Philip Marz, Head of Regional Marketing w Pokémon GO. – Dzięki waszemu wsparciu liczba graczy stale rośnie. Pracujemy nad różnymi pomysłami zarówno na produkty, jak i wydarzenia, aby Pokémon GO w przyszłości gwarantowało jeszcze więcej przeżyć i doświadczeń”.
To oczywiście nie koniec atrakcji! Od 21 do 23 sierpnia, trenerzy w Polsce będą mogli znaleźć w grze balon “Team GO Rocket”, który każdego dnia przyniesie „prezent powitalny” w Pokémon GO. Prezenty mogą różnić się w zależności od dnia.
Wykorzystajcie tę okazję, aby rozprostować nogi, zbadać miasta oraz znaleźć balony na niebie i w grze!
Gdzie i kiedy pojawi się balon?
* Uwaga: czas wizyty częściowo uzależniony jest od warunków pogodowych.
- Sierpień 21 - 22 Szczecin
- Sierpień 22 - 23 Koszalin
- Sierpień 23 - 24 Toruń
- Sierpień 24 - 25 Włocławek
- Sierpień 25 - 26 Grudziądz
- Sierpień 26 - 27 Legnica
Więcej informacji na ten temat zostanie przekazane za pośrednictwem konta Pokémon GO Polska na Twitterze (@PokemonGoAppPOL).
Podczas gry w Pokémon GO zwracajcie uwagę na swoje otoczenie i postępujcie zgodnie z wytycznymi organów ds. ochrony zdrowia. Nadchodzące wydarzenia mogą ulec zmianie.
Źródło informacji: Niantic, Inc.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.08.2022, 12:02 |
Źródło informacji | Niantic, Inc. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ