Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Predator Games to innowacyjny projekt, który łączy edukację z esportową rywalizacją. Jego celem jest stworzenie platformy, na której szkoły mogą rywalizować w grach komputerowych, jednocześnie rozwijając umiejętności uczniów i wspierając ich pasje związane z esportem. Program pomaga także dorosłym - nauczycielom i rodzicom - lepiej zrozumieć świat gier, świadomie kontrolować aktywność młodzieży oraz rozpoznawać talenty esportowe. Gry komputerowe, rozwijając takie kompetencje jak praca zespołowa, strategiczne myślenie czy szybkie podejmowanie decyzji, odpowiadają na potrzeby współczesnej młodzieży, kształtując umiejętności nieocenione w dynamicznie zmieniającym się świecie.
W drugim sezonie Predator Games dostępnych będzie ponad 4000 miejsc dla szkół, a przewidywana liczba uczniów-graczy wzrośnie do 57 tysięcy. Uczestnicy będą rywalizować w popularnych grach, takich jak „Counter Strike”, „League of Legends”, „Rocket League”, „Szachy” oraz „Fortnite”, co zapewni różnorodność i emocjonującą rywalizację. Pula nagród wynosząca milion złotych dodatkowo podnosi rangę i atrakcyjność projektu. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Legendy rodzą się w szkole”.
„Chcemy podkreślić, że to właśnie szkoła jest miejscem, gdzie młode talenty mogą się rozwijać i odnajdywać swoje pasje. Dzięki Predator Games, uczniowie mają szansę nie tylko na rozwijanie swoich umiejętności w bezpiecznym i wspierającym środowisku, ale również na poznanie branży gamingowej. Esport to nie tylko gra, ale także sztab specjalistów różnych dziedzin, którzy stoją za sukcesami graczy. Projekt ten umożliwia uczniom zrozumienie, jak wiele różnych zawodów i umiejętności jest potrzebnych w świecie esportu” - mówi Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Polska.
Projekt objęty jest patronatem honorowym Ministra Edukacji Narodowej. Partnerem głównym już po raz drugi jest Media Expert, który od ponad dwóch dekad zmienia krajobraz technologiczny w Polsce i chętnie wspiera inicjatywy łączące edukację z rozrywką.
„Staramy się być blisko wydarzeń, które wpisują się w nasze podejście do cyfrowej rewolucji. Uważamy, że technologia powinna służyć najmłodszym do rozwijania pasji, głodu wiedzy i chęci lepszego rozumienia świata, sprzyjać odnajdywaniu ukrytych talentów i uwalniać potencjał płynący z umiejętności komunikowania się. Cele te można z powodzeniem realizować poprzez mądre wykorzystanie cyfrowej rozrywki, szczególnie takiej, która dodatkowo kształtuje postawy szacunku do przeciwnika i rywalizacji w duchu fairplay” - podkreśla Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Partnerami drugiego sezonu Predator Games są także Spidor, Microsoft, Intel, Reporter oraz Grześki. Patronat medialny objęły: radio Eska, Onet, Przegląd Sportowy, serwisy esportowe Respawn oraz CD-Action, który posiada 28-letnią tradycję wydawniczą.
Wzorem poprzednich edycji, edukacja pozostaje kluczowym elementem Predator Games. Sezon ten wprowadzi szereg materiałów edukacyjnych w formie tekstowej i wideo, które będą dostępne dla uczestników oraz dorosłych. Materiały te mają na celu dalsze kształcenie, rozwijanie umiejętności oraz poszerzanie wiedzy na temat gier i esportu.
Drugi sezon Predator Games to doskonała okazja do sportowej rywalizacji, rozwijania talentów oraz zdobywania cennych doświadczeń w świecie esportu. Jako nowoczesny projekt, który odpowiada na potrzeby współczesnej młodzieży, Predator Games staje się kluczową platformą dla rozwoju umiejętności i pasji młodych graczy.
„Technologie przyszłości muszą stać się integralną częścią procesu kształcenia polskiej młodzieży. Dlatego od dwóch lat tworzymy projekt Predator Games, który łączy edukację z esportową rywalizacją. Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania tego innowacyjnego projektu i zapraszamy wszystkie szkoły do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Projektując drugi sezon, zależało nam na poszerzeniu dostępności, aby jeszcze więcej uczniów mogło skorzystać z tego, co mamy do zaoferowania we współpracy z naszymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że druga edycja Predator Games wniesie wiele pozytywnych emocji i zdrowej rywalizacji międzyszkolnej” - mówi Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska.
Jak wziąć udział w projekcie?
Aby zapisać szkołę do udziału w drugim sezonie Predator Games, wejdź na stronę www.predatorgames.pl i zarejestruj się. Obowiązek ten spoczywa na kadrze naukowej, która następnie kompletować będzie szkolną reprezentację. Zapisy trwają od 10 września do 7 października. Zarejestrowane szkoły wezmą udział w rozgrywkach online, a najlepsze drużyny w poszczególnych grach będą miały okazję zmierzyć się na finałach LAN-owych, które planowane są na styczeń 2025 roku.
Źródło informacji: Predator Games
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.09.2024, 13:28 |
Źródło informacji | Predator Games |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
PKP Intercity umożliwia pasażerom realny wpływ na ochronę środowiska. Kompensacja CO2 wprowadzona do systemów sprzedaży
Kompensacja CO2 wprowadzona w systemach sprzedaży PKP Intercity. Funkcjonalność jest dostępna online w aplikacji mobilnej i systemie e-IC 2.0. Dzięki tej opcji, wspólnie z podróżnymi, PKP Intercity jeszcze lepiej zadba o środowisko, a pasażerowie będą mieli swój udział w działaniach ekologicznych przewoźnika.- 08.10.2024, 15:27
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PKP IC
-
Image
Fundusze Europejskie na tworzenie i rozwój centrów wiedzy o dostępności przy uczelniach. Rusza konkurs
Propagowanie wiedzy o dostępności, w tym projektowania uniwersalnego, oraz współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym mająca na celu wypracowanie innowacyjnych produktów i usług zaspokajających potrzeby o charakterze powszechnym - to główne zadania stawiane przed centrami wiedzy o dostępności. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach środków z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego prowadzi nabór w konkursie, którego efektem ma być utworzenie lub poszerzenie działalności istniejących centrów wiedzy o dostępności.- 07.10.2024, 10:26
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: NCBR