Newsletter

Nauka i technologie

Nowa wersja 21.0.1 systemu ISOF

01.12.2021, 08:30aktualizacja: 01.12.2021, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. HEUTHES Sp. z o.o. (1)
Fot. HEUTHES Sp. z o.o. (1)
Firma HEUTHES cały czas prowadzi intensywne prace nad rozwojem i udoskonalaniem swojego internetowego systemu obsługi firmy ISOF. Efektem tych prac jest kolejna, nowa wersja 21.0.1 systemu.

Do najważniejszych funkcjonalności wprowadzonych do nowej wersji systemu należy obsługa płatności z terminala płatniczego podczas wystawiania dokumentów sprzedaży. Usprawnia ona, ułatwia i skraca proces wystawiania paragonów i faktur w procesie sprzedaży. Korzystając z bezpośredniej płatności z terminala za pośrednictwem systemu ISOF, sprzedawca unika możliwości pomyłki w kwocie do zapłaty. Pozwala to unikać korekt, tym samym zaoszczędza czas obu stronom transakcji.

Wraz z nową wersją rozbudowie uległa mobilna wersja systemu. Możliwa jest inwentaryzacja magazynu na urządzeniach mobilnych, w tym zwłaszcza na terminalach danych online. Mobilna wersja systemu została rozbudowana również o obsługę magazynowych dokumentów rozchodowych MMW, WZ, RW, WW polegającą na usprawnieniu ich wystawiania na terminalu lub też na smartfonach i tabletach (obsługa ekranu dotykowego). Dzięki tej rozbudowie możliwe jest wybieranie partii/podpartii towaru, który ma zostać wydany poprzez zeskanowanie kolejno towaru i położenia, w jakim się on znajduje. Zmianie uległ również mechanizm rozkładania towaru opisanego dokumentami przychodowymi na położenia - umożliwione zostało rozkładanie towaru na dowolnym poziomie zagnieżdżenia sektor, regał, półka. Dzięki temu rozszerzeniu magazynowe dokumenty rozchodowe dołączyły do innych dokumentów magazynowych obsługiwanych na mobilnym terminalu danych, co znacznie upraszcza i przyspiesza obsługę magazynu. Korzystanie z terminala ułatwia także wystawianie dokumentów przyjęcia PZ oraz weryfikację położenia towaru w magazynie i jego przesunięcie.

Kolejną nowością jest możliwość użycia firmowej cyfrowej pieczęci kwalifikowanej, która jest dla firm tym, czym podpis kwalifikowany wydawany dla osób fizycznych. Dzięki niej można pieczętować dowolne dokumenty czy pliki, używając wyłącznie danych firmowych, bez danych osobowych. Na początek będzie to możliwe poprzez rozwiązanie oferowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową SA (SZAFIR), która jest kwalifikowanym podmiotem świadczącym usługi zaufania. Opatrzenie dokumentu taką pieczęcią zapewni niezaprzeczalność jego pochodzenia, a także integralność treści i daty dokumentu oraz podpisu.

W module Produkcja wprowadzono obsługę e-kart pracy obsługiwanych na ekranach dotykowych przez pracowników produkcyjnych. Zwiększono powiązaną z procesem produkcji funkcjonalność (synchronizacja, automatyczna aktualizacja) realizacji ZK przy pomocy ZKR.

W Sprzedaży wprowadzono szablon domyślny na liście faktur sprzedaży. Z kolei wersja językowa na wydruku faktury jest teraz pobierana z kontrahenta. Usprawniono drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych i ich obsługę. Wprowadzono obsługę drukarek fiskalnych firmy NOVITUS. W raportach dokumentów sprzedaży dodano filtr umożliwiający podsumowanie wartości KGO w żądanym okresie. Udostępniono generowanie QR kodu z płatnością na wydruku dokumentu sprzedaży.

W Magazynie wprowadzono nowy raport z obrotów towarów z wyszczególnieniem: partii, dokumentu źródłowego, dostawcy, numeru seryjnego i daty ważności. Przy tworzeniu kompletu dodano obsługę w walutach.

W Zamówieniach od klienta wprowadzono przenoszenie informacji dodatkowych z nowego okna realizacji ZK (z ZKR) na WZ. Ujednolicono sposób pobierania danych z ZK i wysyłanych stanów dla obsługiwanych platform e-sklepowych (Shoper, IdoSell Shop, WooCommerce, Allegro). Wprowadzono możliwość zmiany stawki VAT na wszystkie pozycje ZK. W raportach ZK dodano filtr umożliwiający wyświetlenie zamówień, które zostały zafakturowane w danym przedziale czasowym.

Z kolei w Portalu zamówieniowym wprowadzono obsługę opakowań zbiorczych i dodawanie ich ilości do koszyka.

W Kontrahentach dodano filtr ze zgodami RODO.

W Rachunkowości w zakresie Księgi Przychodów i Rozchodów wprowadzono nową rejestrację ręczną zakupów, dodano dodatkowe kolumny w zestawieniach miesięcznych, a także umożliwiono bezpośrednie wprowadzania BRUTTO do rejestrów VAT, uproszczono wprowadzanie sprzedaży z poziomu Księgi. Z kolei w ramach modułu F-K wprowadzono możliwość bezpośredniego wprowadzenia i poprawy BRUTTO, a w deklaracji VAT-UE uwzględniono dekrety z rejestrem EXPUE lub IMPUE bez dokumentu źródłowego ISOF.

W DMS włączono rozpoznawanie formatu VCARD w załącznikach pobieranych emaili.

W CRM Portfolio wprowadzono możliwość podłączania dokumentu DMS do wielu pozycji w harmonogramie Projektu. Na karcie Projektu, w zakładce Aktywności, w kolumnie Dokumenty pokazywane są dokumenty DMS załączone do Aktywności. Z kolei w zakładce Harmonogram widoczne są dokumenty systemowe OF, FS, ZK dodane do Aktywności i przypisane do Projektu. W zakładce DMS widoczne są powiązane dokumenty dodane do Aktywności (pliki, maile). W CRM Aktywności dodano nowy filtr umożliwiający filtrowanie Projektów.

Zmodyfikowano Centrum Autoryzacji Kluczy HEUTHES, aby uprościć i skrócić proces generowania i instalowania Certyfikatów Bezpieczeństwa dla systemów ISOF.

Nowości zostały udostępnione wraz z wersją 21.0.1 systemu ISOF, bez żadnych dodatkowych opłat, klientom trybu SaaS, ponieważ są wliczone w miesięczny lub roczny abonament wynajmu systemu.

Więcej informacji na stronach www.isof.pl.

Źródło informacji: HEUTHES Sp. z o.o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 01.12.2021, 08:30
Źródło informacji HEUTHES Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii