Newsletter

Nauka i technologie

P&G ogłasza nowe cele w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska, które koncentrują się na umożliwianiu pozytywnych zmian i zachęcaniu do ich wprowadzania

16.04.2018, 17:10aktualizacja: 16.04.2018, 17:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

P&G
P&G
Program „Ambicje na rok 2030” zawiera cele związane z markami, łańcuchami dostaw, społecznościami lokalnymi oraz pracownikami P&G.

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) ogłosiła dzisiaj, iż udało jej się zrealizować liczne cele przewidziane w programie działań do roku 2020 w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska, zamierza wdrożyć jeszcze niezrealizowane cele oraz przygotowała nowe cele sięgające roku 2030. Program, w którym zawarte zostały nasze cele, nosi tytuł „Ambicje na rok 2030”, a jego zadaniem jest umożliwianie pozytywnych zmian w zakresie środowiska oraz społeczeństwa i zachęcanie do ich wprowadzania przy jednoczesnym tworzeniu wartości dla spółki i konsumentów.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20180416005203/en/

„Wierzymy, że P&G może być siłą napędową dla dobrych zmian i rozwoju, dlatego przyjmujemy bardziej przemyślane podejście do podnoszenia satysfakcji konsumentów, jednocześnie umożliwiając odpowiedzialną konsumpcję. Konsumenci oczekują od marek, do których mają zaufanie, że będą osiągać najlepsze wyniki i zarazem pomagać w rozwiązywaniu problemów stanowiących wyzwanie na skalę światową. Globalny zasięg naszej spółki, zrozumienie dla potrzeb 5 miliardów konsumentów, dla których świadczymy usługi oraz nasz innowacyjny potencjał dają nam możliwość wprowadzania pozytywnych zmian” - powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny P&G.

Cele w ramach programu P&G „Ambicje na rok 2030” uwzględniają:

  • Marki: 20 wiodących marek P&G, w tym Always, Ariel, Dawn, Fairy, Febreze, Head & Shoulders, Pantene, Pampers i Tide będą umożliwiały odpowiedzialną konsumpcję i zachęcały do niej poprzez wprowadzenie opakowań w 100% nadających się do recyklingu lub ponownego wykorzystania, wprowadzanie zrównoważonych rozwiązań innowacyjnych i budowanie zaufania poprzez transparentność oraz udostępnianie naszych badań w zakresie bezpieczeństwa.
  • Łańcuch dostaw: Zakłady produkcyjne P&G ograniczą emisję gazów cieplarnianych o połowę i zakupią wystarczającą ilość odnawialnej energii elektrycznej do zasilania 100% zakładów. Spółka będzie również zaopatrywać się w co najmniej 5 miliardów litrów wody ze źródeł obiegowych.
  • Społeczeństwo: P&G będzie kontynuować zawieranie przełomowych partnerstw, które umożliwiają ludziom, planecie i naszym przedsiębiorstwom rozkwit, w tym takich, które powstrzymują napływ tworzyw sztucznych do oceanów, chronią i wzmacniają lasy, rozszerzają rozwiązania w zakresie recyklingu chłonnych produktów higienicznych oraz chronią zbiorniki wodne o priorytetowym znaczeniu na całym świecie.
  • Pracownicy: P&G będzie angażować, wyposażać i nagradzać pracowników za wdrażanie myślenia i praktyk zrównoważonego rozwoju w codziennej pracy. Będziemy nagradzać postęp i uwzględniać osiągnięcia w ocenach wyników.

Dalsze szczegóły na temat celów programu „Ambicje na rok 2030” P&G można znaleźć tutaj.

Biorąc pod uwagę wiodącą rolę w dziedzinie ochrony środowiska, P&G osiągnęła już wiele celów w zakresie zrównoważonego rozwoju do 2020 r. w głównych obszarach swojej działalności, takich jak klimat (zmniejszenie bezwzględnych emisji gazów cieplarnianych o 16% od 2010 r.), woda (zmniejszenie zużycia wody w zakładach produkcyjnych o 27% od 2010 r.) i odpady (osiągnięcie zerowej ilości odpadów produkcyjnych trafiających na składowiska odpadów w ponad 80% zakładów produkcyjnych).

Wpływ postępów poczynionych przez spółkę można zaobserwować na przykładzie jej marek w różnych regionach świata, w tym w takich produktach jak detergent Tide purclean który zawiera składniki pochodzenia biologicznego oraz marce Head & Shoulders, która wykorzystuje opakowania z plastiku zebranego na plażach, a także w zmianach w zakresie produkcji: zasilanie zakładów energią wiatrową i parą wodną z biomasy oraz badaniach nad innowacjami, które umożliwiają recykling ton tworzyw sztucznych każdego roku z korzyścią dla wielu branż, w tym niezwiązanych z P&G.

Dalsze informacje na temat postępowych działań spółki można znaleźć w Sprawozdaniu z działań społecznych za rok 2017.

„Bazując na dotychczasowych postępach, nasze cele na 2030 rok są ukierunkowane na sprostanie dwóm najpilniejszym wyzwaniom środowiskowym na świecie - ograniczeniom zasobów i rosnącej konsumpcji. Wiemy, że nasza spółka nie może samodzielnie znaleźć rozwiązania na wszystkie problemy. Osiągnięcie znaczących postępów będzie wymagało partnerstwa i współpracy, a nasze marki będą rozwijać innowacje, aby wprowadzić odpowiedzialną konsumpcję na wyższy poziom” - powiedziała Virginie Helias, wiceprezes ds. zrównoważonego rozwoju P&G.

„P&G jest liderem w zakresie promowania zrównoważonego rozwoju. Strategia spółki jest zbieżna z naszym przekonaniem, że przedsiębiorstwa odniosą większy sukces dzięki bardziej zrównoważonemu rozwojowi. Gratulujemy P&G programu „Ambicje na rok 2030”, który ma potencjał wywrzeć znaczący wpływ na udziałowców, środowisko i społeczeństwa” - powiedział Peter Bakker, prezes i dyrektor generalny Światowej Rady Biznesu na rzecz Zrównoważonego Rozwoju.

Postawa społecznościowa P&G

Główny obszarów zainteresowania P&G w ramach działań społecznych stanowi zrównoważony rozwój środowiska wraz z kwestiami etyki i odpowiedzialności korporacyjnej, oddziaływania na społeczności lokalne, równości płci oraz różnorodności i włączenia społecznego. Program działań społecznych spółki wspiera cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, aby położyć kres ubóstwu, chronić Ziemię i zapewnić dobrobyt wszystkim ludziom. Dalsze informacje na temat działań społecznościowych P&G można znaleźć w Sprawozdaniu z działań społecznych za rok 2017 tutaj.

Procter & Gamble

Firma P&G służy klientom na całym świecie, oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości. Do marek firmy należą Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® oraz Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com

Wersja źródłowa komunikatu dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180416005203/en/

Źródło: Procter & Gamble

KONTAKT:

Kontakt z mediami P&G

Julie deSylva

tel. 513-780-0006

e-mail: Desylva.j@pg.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 16.04.2018, 17:10
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii