Pobierz materiał i Publikuj za darmo

We wtorek, 7 maja, w kompleksie The Warsaw Park przy ul. Krakowiaków 50 firma Puratos otworzyła dla klientów nowy showroom. Celem tej niebanalnej przestrzeni jest stworzenie dalszych możliwości do rozwijania współpracy z lokalnym biznesem, dzielenia się wiedzą na temat najnowszych trendów konsumenckich i inspirowania klientów.
W wydarzeniu wzięli udział polscy i zagraniczni przedstawiciele renomowanych firm z branży piekarniczej i cukierniczej, a także partnerzy firmy Puratos, włączając w to ambasadora Królestwa Belgii w Polsce Rika van Droogenbroecka.
Goście mieli okazję uczestniczyć w pokazach produktowych w ramach trzech osobnych ścieżek tematycznych - kulinarnej, cukierniczej i piekarniczej. W konwencji mikrowarsztatów doświadczeni kucharze i technolodzy, zaprezentowali proces tworzenia dań oraz aplikacji z każdego obszaru, harmonijnie łącząc tradycyjne receptury z nowoczesnymi trendami konsumenckimi. Każdy pokaz dodatkowo okraszony był opowieścią o powstaniu danej aplikacji oraz sporą dawką dobrego humoru.
„Centrum Innowacji, które zostało otwarte w dniu dzisiejszym, daje naprawdę unikalną możliwość nie tylko firmie [Puratos – red.], ale również Belgii, żeby pokazać to, co mamy najlepsze do zaoferowania. (…) Jestem naprawdę szczęśliwy z obecności Centrum Innowacji Puratos w Warszawie i jestem z tego bardzo dumny” – stwierdził Rik Van Droogenbroeck, ambasador Królestwa Belgii w Polsce.
Przedstawiciele firmy podkreślają, że Centrum Innowacji to przestrzeń, której zadaniem jest przede wszystkim inspirowanie klientów w dziedzinie piekarnictwa, cukiernictwa i czekolady. Dotychczas firma robiła to przede wszystkim poprzez serwis technologiczny i dzielenie się fachową wiedzą - głównie u klientów na terenie całej Polski. W The Warsaw Park klienci mogą liczyć nie tylko na dostęp do nowoczesnego sprzętu z branży gastronomicznej i naturalnych produktów, lecz także na pomoc doświadczonych technologów, którzy pokażą klientom niecodzienne podejście do cukiernictwa i piekarnictwa.
Dyrektor generalny Puratos Polska Arkadiusz Buczyński zwracał uwagę, że dzięki otwarciu Centrum Innowacji firma ma nadzieję na „przekuwanie trendów konsumenckich na gotowe produkty”.
„Myślę, że po pierwsze bardzo dobrze wsłuchujemy się w to, czego klienci oczekują. Po drugie obserwujemy trendy rynkowe i trendy konsumenckie. Po trzecie naprawdę zwracamy uwagę na ewolucję smaków, na to, co w tej chwili jest popularne, co będzie popularne za chwilę, czego klienci poszukują. To są elementy, które wplatamy później w produkcję naszych składników, ale też w pracę nad aplikacjami, nad poszczególnymi produktami” - stwierdził Arkadiusz Buczyński.
Jak podkreślają przedstawiciele firmy, Puratos dba o najwyższą jakość dostarczanych produktów, a klienci otrzymują autentyczne tradycyjne składniki pozyskiwane z najwyższą starannością i troską o środowisko.
„Nasze surowce są pozyskiwane z szacunkiem dla środowiska, a naszym celem jest zapewnienie rolnikom stabilnych dochodów. Pracujemy w zgodzie ze społecznościami, których częścią jesteśmy, i inwestujemy w zapewnienie możliwości rozwoju w naszych Szkołach Piekarstwa na całym świecie” - stwierdził Pierre Tossut, dyrektor generalny Puratos Group.
Centrum Innowacji to blisko 400 metrów kwadratowych powierzchni podzielonej na część produkcyjną, w tym Chef Corner, piekarnię, cukiernię, czekoladziarnię i przestrzeń konferencyjną. Centrum zapewnia możliwość prowadzenia prezentacji produktowych, warsztatów i konferencji w nowoczesnym campusie biznesowym przy wykorzystaniu nowatorskiego sprzętu z branży piekarniczo-cukierniczej.
Wraz z otwarciem Centrum Innowacji Puratos stwarza nowe możliwości dla branży piekarniczo-cukierniczej, łącząc tradycję z innowacją i pasję z profesjonalizmem. Nowoczesny showroom w biznesowym kompleksie to nie tylko miejsce spotkań i prezentacji, lecz także inkubator pomysłów i współpracy, który wyznacza nowe standardy w branży. Centrum Innowacji Puratos w Warszawie staje się symbolem zaangażowania firmy w ciągłe doskonalenie się, będąc przy tym źródłem inspiracji dla całej branży.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2024, 13:51 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PORT PC: pompy ciepła to oszczędność, komfort i niezależność od zmian cen paliw PAP
Szukając dziś taniego sposobu na ogrzewanie domu, nie trzeba już iść na kompromis i godzić się na codzienną, pracochłonną obsługę kotła, wystarczy zainstalować pompę ciepła, która zapewni nie tylko pełny komfort użytkowy, ale też jedne z najniższych kosztów ogrzewania – przekonują eksperci Polskiej Organizacji Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Wskazują za najnowszymi badaniami opinii użytkowników, że to urządzenie sprawdza się w różnych budynkach, dodatkowo świetnie współpracuje z fotowoltaiką i magazynami energii, przynosząc kolejne korzyści.- 20.10.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Nawet 350 mld złotych od ORLEN na inwestycje w rozwój projektów na Morzu Bałtyckim PAP
ORLEN przeznaczy około 320-350 mld zł na inwestycje w rozwój projektów zarówno na Morzu Bałtyckim, jak i w innych lokalizacjach, z czego 40 proc. to będą inwestycje w niskoemisyjne lub zeroemisyjne projekty, jak chociażby energetyka odnawialna czy sieci energetyczne - powiedział Karol Wolff, dyr. Biura Strategii i Transformacji Strategicznej ORLEN podczas prezentacji „Raport bałtyckiego” w trakcie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.- 20.10.2025, 08:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ