Newsletter

Nauka i technologie

W ramach wirtualnej wymiany wiedzy Mary Kay Inc. wspiera przywództwo kobiet w dziedzinie ochrony przyrody

13.10.2022, 14:52aktualizacja: 13.10.2022, 14:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mary Kay
Mary Kay

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Mary Kay Inc., działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw i wzmocnienia pozycji kobiet na całym świecie, wzięła udział w wirtualnej wymianie wiedzy, której organizatorami były Coral Triangle Center (CTC), The Nature Conservancy (TNC) oraz Sekretariat Regionalny Inicjatywy Trójkąta Koralowego w sprawie raf koralowych, rybołówstwa i bezpieczeństwa żywnościowego (CTI-CFF).

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005232/en/

Wydarzenie pt. „Kobiety liderki chroniące różnorodność biologiczną i zagrożone gatunki w Trójkącie Koralowym” rzuciło światło na innowacyjne rozwiązania i działania podejmowane przez kobiety liderki w całym Trójkącie Koralowym w zakresie ochrony różnorodności biologicznej mórz, jak również stanowiło okazję do omówienia inicjatyw prowadzonych z powodzeniem przez kobiety w zakresie zrównoważonego zarządzania zasobami morskimi i ochrony oceanów. Inicjatywy te skupiają się na ochronie różnorodności biologicznej, działaniach na rzecz klimatu oraz zarządzaniu chronionymi obszarami mórz w kontekście globalnego celu, jakim jest objęcie ochroną 30% oceanów na świecie do 2030 r.

W Trójkącie Koralowym znajdują się najbardziej zróżnicowane i jedne z najpiękniejszych raf koralowych na świecie, stanowiące siedlisko życia dla ponad 250 gatunków ryb. Niestety wiele zwierząt morskich i ekosystemów w Trójkącie Koralowym jest zagrożonych przez działalność człowieka.

Mary Kay dołączyła do panelistów z CTC, CTI-CFF, TNC, jak również WWF Malezja, Conservation International i Uniwersytetu Filipińskiego w Diliman, aby podzielić się inspirującymi historiami dotyczącymi zrównoważonej ochrony żółwi morskich, diugoni, rekinów i rybołówstwa.

Szereg projektów wspieranych przez Mary Kay notuje sukcesy w zakresie ochrony przyrody, równości płci i wzmocnienia ekonomicznego społeczności. W Trójkącie Koralowym Mary Kay kontynuuje współpracę z TNC i mieszkankami Papui Nowej Gwinei oraz Mangoro Market Meri ‒ grupą, która sprzedaje zrównoważone produkty z lasów namorzynowych, takie jak skorupiaki i kraby błotne, jednocześnie chroniąc te lasy przed wycinką. W obrębie społeczności realizowane są szkolenia z zakresu przywództwa, umiejętności finansowych i zarządzania biznesem w celu generowania niezwykle potrzebnych dochodów i zapewnienia możliwości zatrudnienia, przy jednoczesnej korzyści dla ekosystemu lasów namorzynowych.

Mary Kay wspiera również działania TNC z KAWAKI na Wyspach Salomona na rzecz ochrony żółwi morskich, edukacji z zakresu ochrony przyrody oraz środowiskowych programów prozdrowotnych w Parku Morskim Arnavon Community. W ramach udzielonego wsparcia przeprowadzono szkolenia z zakresu równości płci wśród 30 strażników parku, członków KAWAKI i innych zainteresowanych osób, którego celem było zrozumienie i krytyczne spojrzenie na normy oparte na płci, ograniczające zaangażowanie kobiet w działalność parku. Programy edukacyjne dotyczące ochrony przyrody oraz programy sanitarne dotarły do 2000 osób w szkołach i społecznościach lokalnych.

Więcej informacji na temat zaangażowania Mary Kay w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie: marykayglobal.com/sustainability oraz w strategii zrównoważonego rozwoju Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości, która jest dostępna do pobrania.

Mary Kay Inc.

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Firma wierzy w to, że wzbogacanie życia dziś przyczyni się do zrównoważonego rozwoju w przyszłości, nawiązując współpracę z organizacjami z całego świata i skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, działaniach na rzecz równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie: marykayglobal.com oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Instagram, LinkedIn i Twitter.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005232/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Komunikacja korporacyjna

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2022, 14:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ