Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Mary Kay Inc., działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw i wzmocnienia pozycji kobiet na całym świecie, wzięła udział w wirtualnej wymianie wiedzy, której organizatorami były Coral Triangle Center (CTC), The Nature Conservancy (TNC) oraz Sekretariat Regionalny Inicjatywy Trójkąta Koralowego w sprawie raf koralowych, rybołówstwa i bezpieczeństwa żywnościowego (CTI-CFF).
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005232/en/
Wydarzenie pt. „Kobiety liderki chroniące różnorodność biologiczną i zagrożone gatunki w Trójkącie Koralowym” rzuciło światło na innowacyjne rozwiązania i działania podejmowane przez kobiety liderki w całym Trójkącie Koralowym w zakresie ochrony różnorodności biologicznej mórz, jak również stanowiło okazję do omówienia inicjatyw prowadzonych z powodzeniem przez kobiety w zakresie zrównoważonego zarządzania zasobami morskimi i ochrony oceanów. Inicjatywy te skupiają się na ochronie różnorodności biologicznej, działaniach na rzecz klimatu oraz zarządzaniu chronionymi obszarami mórz w kontekście globalnego celu, jakim jest objęcie ochroną 30% oceanów na świecie do 2030 r.
W Trójkącie Koralowym znajdują się najbardziej zróżnicowane i jedne z najpiękniejszych raf koralowych na świecie, stanowiące siedlisko życia dla ponad 250 gatunków ryb. Niestety wiele zwierząt morskich i ekosystemów w Trójkącie Koralowym jest zagrożonych przez działalność człowieka.
Mary Kay dołączyła do panelistów z CTC, CTI-CFF, TNC, jak również WWF Malezja, Conservation International i Uniwersytetu Filipińskiego w Diliman, aby podzielić się inspirującymi historiami dotyczącymi zrównoważonej ochrony żółwi morskich, diugoni, rekinów i rybołówstwa.
Szereg projektów wspieranych przez Mary Kay notuje sukcesy w zakresie ochrony przyrody, równości płci i wzmocnienia ekonomicznego społeczności. W Trójkącie Koralowym Mary Kay kontynuuje współpracę z TNC i mieszkankami Papui Nowej Gwinei oraz Mangoro Market Meri ‒ grupą, która sprzedaje zrównoważone produkty z lasów namorzynowych, takie jak skorupiaki i kraby błotne, jednocześnie chroniąc te lasy przed wycinką. W obrębie społeczności realizowane są szkolenia z zakresu przywództwa, umiejętności finansowych i zarządzania biznesem w celu generowania niezwykle potrzebnych dochodów i zapewnienia możliwości zatrudnienia, przy jednoczesnej korzyści dla ekosystemu lasów namorzynowych.
Mary Kay wspiera również działania TNC z KAWAKI na Wyspach Salomona na rzecz ochrony żółwi morskich, edukacji z zakresu ochrony przyrody oraz środowiskowych programów prozdrowotnych w Parku Morskim Arnavon Community. W ramach udzielonego wsparcia przeprowadzono szkolenia z zakresu równości płci wśród 30 strażników parku, członków KAWAKI i innych zainteresowanych osób, którego celem było zrozumienie i krytyczne spojrzenie na normy oparte na płci, ograniczające zaangażowanie kobiet w działalność parku. Programy edukacyjne dotyczące ochrony przyrody oraz programy sanitarne dotarły do 2000 osób w szkołach i społecznościach lokalnych.
Więcej informacji na temat zaangażowania Mary Kay w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie: marykayglobal.com/sustainability oraz w strategii zrównoważonego rozwoju Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości, która jest dostępna do pobrania.
Mary Kay Inc.
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Firma wierzy w to, że wzbogacanie życia dziś przyczyni się do zrównoważonego rozwoju w przyszłości, nawiązując współpracę z organizacjami z całego świata i skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, działaniach na rzecz równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie: marykayglobal.com oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Instagram, LinkedIn i Twitter.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005232/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Komunikacja korporacyjna
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.10.2022, 14:52 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |