Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WeNet przekaz swojej kampanii ponownie adresuje do małych i średnich przedsiębiorców, edukując ich, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci oraz rozwijać swoje firmy na podstawie nowoczesnych technologii. W procesie cyfrowej transformacji kluczową rolę odgrywają doradcy internetowi WeNet, których zadaniem jest profesjonalne doradztwo oraz dobór najlepszych dla danej branży narzędzi i aktywności w internecie. Dzięki ich wiedzy i kompetencjom przedsiębiorcy mogą osiągać lepsze wyniki sprzedażowe i budować rozpoznawalność swojego biznesu poprzez wzmocnienie widoczności w sieci i efektywne pozycjonowanie.
„Jako lider transformacji technologicznej edukujemy i uświadamiamy przedsiębiorców, jak ważna jest aktywność biznesowa w internecie. Nasi doradcy internetowi od lat pomagają przedsiębiorcom prowadzić działania promocyjne w internecie, wdrażając najlepsze narzędzia marketingowe po to, aby klienci osiągnęli wzrost widoczności w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Naszym celem jest zbudowanie świadomości marki jako partnera, który rozumie potrzeby małych i średnich firm, szczególnie w czasie dynamicznych zmian w dobie rewolucji technologicznej” - mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet.
Kampania została oparta na historiach sukcesów bohaterów, którymi są: właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski - wielokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca, któremu WeNet pomógł skutecznie przenieść i rozwinąć jego biznes w sieci.
„Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP i możliwościach rozwoju biznesu w internecie. Chcemy wspierać naszych klientów na każdym etapie rozwoju, stąd podkreślamy unikatową rolę doradcy internetowego. Aż 91 proc. naszych klientów zdecydowanie wysoko ocenia obsługę naszych doradców i ich wsparcie w rozwoju biznesu w internecie” - podkreśla Katarzyna Jezierska, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu WeNet.
Ponad 1 tys. doradców internetowych firmy WeNet pomaga przedsiębiorcom wdrożyć narzędzia marketingowe, oferuje tworzenie stron www, działania SEO, lokalny marketing internetowy czy e-commerce, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na zasadniczej części swojego biznesu. Firma proponuje dogodny abonamentowy model rozliczeń.
Kampania promocyjna potrwa od 23 sierpnia 2023 r. do końca października br. Wszystkie działania odbędą się w internecie i obejmą formaty search, display, content i mailingi. Komunikacja będzie prowadzona w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym w Google oraz w serwisie YouTube i Facebook.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada Change, zaś za dodatkowe wsparcie kreatywne w online oraz planowanie i zakup mediów agencja Sales & More.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1 tys. ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma ma w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dopasowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 tys. małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i ma biura w 19 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.08.2023, 11:00 |
| Źródło informacji | WeNet |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Krynica Forum 2025: do walki z suszą Małopolska potrzebuje małych zbiorników retencyjnych PAP
Zwiększenie retencji wód, rozbudowa zintegrowanych sieci wodociągowych, powstanie małych elektrowni wodnych oraz stworzenie specjalnego funduszu na tego typu działania - to sposoby na poprawę sytuacji hydrologicznej w Małopolsce, ale też w całym kraju, które wskazywali uczestnicy panelu „Małopolska adaptuje się do zmian - zintegrowane podejście do gospodarki wodnej”, który odbył się podczas Krynica Forum 2025.- 31.10.2025, 13:58
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PKP Intercity przybliża Jana Czochralskiego - twórcę procesu produkcji układów scalonych PAP
PKP Intercity wraz z fundacją „Nauka. To Lubię” z okazji jubileuszu 140. urodzin Jana Czochralskiego przybliżą wynalazki polskiego naukowca pasażerom kolei. W ramach działań lokomotywa EU200 Griffin zyskała nową szatę graficzną z wizerunkiem Jana Czochralskiego.- 31.10.2025, 12:06
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki Narodowej
Automoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: SEC Newgate CEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ