Newsletter

Oral-B® zaprezentuje nową technologię aplikacji podczas targów Mobile World Congress 2015

27.02.2015, 16:30aktualizacja: 27.02.2015, 16:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rewolucyjna szczoteczka wyposażona w Bluetooth wraz z aplikacjami przyczynia się do zmiany zachowań w zakresie higieny jamy ustnej.

CINCINNATI, 2 marca 2015 r. /PRNewswire/ - Podczas tegorocznej edycji organizowanych co roku w Barcelonie targów GSMA Mobile World Congress (Hiszpania), Oral-B, światowy lider w branży produktów do higieny jamy ustnej, przedstawi ulepszoną wersję aplikacji wbudowanych w wysoce wydajne szczoteczki do zębów, które zapewnią odpowiednią, rutynową higienę jamy ustnej oraz umożliwią korzystanie z profesjonalnego poradnictwa.

Tworząc aplikacje pod nazwą Dental Care Journeys i Professional Guidance, Oral-B kontynuuje wprowadzanie innowacji i personalizacje aplikacji Oral-B, które już teraz zmieniają wzorce zachowań w zakresie higieny jamy ustnej, dzięki szczoteczkom wyposażonym w Bluetooth. Ponadto Oral-B z dumą ogłasza plany uruchomienia interfejsu programowania aplikacji (ang. Application Programming Interface - API) oraz pakietu tworzenia oprogramowania (ang. Software Development Kit - SDK) dla oferowanych przez siebie aplikacji. Rozwiązania te zostaną wprowadzone w październiku 2015 r., umożliwiając użytkownikom korzystanie z coraz większej liczby cyfrowych rozwiązań w zakresie higieny jamy ustnej, dzięki współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Wstępne wyniki badań, zebrane od zeszłorocznego debiutu produktów z linii SmartSeries i aplikacji Oral-B na targach Mobile World Congress, potwierdzają ogólnoświatową poprawę poziomu higieny jamy ustnej, dzięki realizacji szeregu istotnych działań. Dane uzyskane za pośrednictwem aplikacji wskazują, że użytkownicy elektrycznych szczoteczek szczotkują zęby średnio 2:24 min. Jest to wzrost od niespełna 60 sekund szczotkowania za pomocą tradycyjnej szczoteczki [1]. Ponadto ponad połowa z zarejestrowanych czynności obejmowała stosowanie nici dentystycznych, płukanie jamy ustnej i czyszczenie języka. Na podstawie zebranych statystyk, w połączeniu z informacjami zwrotnymi uzyskanymi od użytkowników, Oral-B może wysunąć wniosek, że użytkownicy czują większą motywację do dłuższego szczotkowania zębów, używając przy tym mniej siły i stosując się w większym stopniu do zaleceń specjalistów z dziedziny stomatologii.

Statystyki higieny jamy ustnej zebrane za pośrednictwem produktów SmartSeries i aplikacji Oral-B [2]:

- W 83% przypadków czas szczotkowania wynosi ponad dwie minuty, a średnia ogólnoświatowa długość szczotkowania wynosi 2:24 min;

- Aplikacja Oral-B została pobrana blisko 300 000 razy od momentu jej uruchomienia, posiadając w grudniu 2014 r. 87% aktywnych użytkowników;

- W blisko 60% przypadków szczotkowanie łączone jest z płukaniem jamy ustnej, stosowaniem nici dentystycznych i czyszczeniem języka, co odzwierciedla bardziej holistyczne podejście do higieny jamy ustnej;

- Produkty Oral-B SmartSeries i aplikacje Oral-B ułatwiają użytkownikom dokładne szczotkowanie wszystkich zakamarków i obszarów jamy ustnej.

"Informacje zwrotne otrzymywane od użytkowników oraz dane dotyczące ulepszania i wykonywania rutynowych czynności w ramach higieny jamy ustnej, dzięki stosowaniu naszych aplikacji, są dla nas zachętą i inspiracją do realizacji dalszych inwestycji i tworzenia innowacji w tym obszarze - powiedział Stephen Squire, globalny dyrektor marki P&G. - We współpracy z ekspertami stomatologii i konsumentami, Oral-B stworzyło nowej generacji rozwiązania w zakresie szczotkowania zębów, ukierunkowane na indywidualne oczekiwania i potrzeby stomatologiczne, uwzględniając jednocześnie element rozrywki, w celu zapewnienia naszym klientom jak najlepszych rezultatów poza fotelem dentystycznym".

Po roku współpracy z konsumentami i ekspertami w dziedzinie stomatologii, mającej na celu ulepszenie aplikacji, marka Oral-B mogła zaspokoić potrzebę bardziej spersonalizowanej higieny jamy ustnej. Użytkownicy Oral-B mogą wybierać teraz spośród kilku rozwiązań, które odpowiadają ich potrzebom, uzyskując jednocześnie, za pośrednictwem aplikacji, bezpośrednią i fachową poradę oraz informacje zwrotne. Celem wprowadzonych ulepszeń jest ułatwienie użytkownikom stosowania się do zaleceń stomatologicznych pomiędzy wizytami w gabinecie dentystycznym, dzięki dostępowi do zoptymalizowanej aplikacji.

Aplikacja Dental Care Journeys:

- Każde spersonalizowane rozwiązanie Dental Care Journey zostało zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić użytkownikom osiągnięcie założonych celów dotyczących higieny jamy ustnej, w tym uzyskanie bielszych zębów w związku z nadchodzącym ślubem lub zapewnienie świeżego oddechu miłośnikom doznań kulinarnych;

- Zaprojektowane rozwiązania sprawiają, że codzienne szczotkowanie zębów odbywa się w sposób bardziej aktywny, z większym zaangażowaniem oraz przez ustalony wcześniej czasie trwania, przy jednoczesnym stosowaniu się do profesjonalnych zaleceń sformułowanych dla danego rozwiązania;

- Użytkownicy mogą wybierać spośród pięciu rozwiązań, tj. świeży oddech (Fresh Breath), zwalczanie płytki nazębnej (Plaque Fighter), wybielanie (Whitening), zdrowe dziąsła (Gum Health) i pielęgnacja aparatów ortodontycznych (Ortho Care).

Aplikacja Professional Guidance:

- Specjalista z dziedziny stomatologii może ustalić dodatkowy czas szczotkowania dla zapewnienia odpowiedniej higieny wybranych obszarów jamy ustnej, wskazać na określone warunki higieny oraz dostarczyć konkretnych instrukcji odnośnie szczotkowania i czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, których pacjenci będą przestrzegać w swoich domach;

- Specjalista z dziedziny stomatologii może za pośrednictwem aplikacji zarekomendować konkretne produkty dopasowane do określonych potrzeb pacjentów;

- Pacjenci mogą za pośrednictwem poczty elektronicznej udostępniać swoim higienistkom lub dentystom statystki odnośnie stosowania się do zaleceń, w ramach wymiany spostrzeżeń odnośnie dokonywanych postępów, mając na celu ulepszenie codziennych czynności związanych z higieną jamy ustnej.

Począwszy od końca 2015 r., dzięki uruchomieniu API, aplikacje Oral-B umożliwią użytkownikom dobrowolną integrację ich własnych informacji na temat higieny jamy ustnej z cyfrowymi programami. Użytkownicy zyskają w ten sposób wyjątkową możliwość całościowego monitorowania stanu jamy ustnej. Pozwoli to również na ewentualne nagradzanie użytkowników za stosowanie dobrych praktyk w zakresie szczotkowania zębów w ramach różnego rodzaju programów motywacyjnych. Oral-B dąży do umożliwienia twórcom aplikacji opracowania nowych lub rozszerzenia dotychczasowych aplikacji o dane użytkowników dotyczące szczotkowania. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z Oral-B pocztą elektroniczną na adres: sdk@oralb.com.

Oral-B przedstawi najnowsze osiągnięcia w Mieście Innowacji (ang. Innovation City) podczas targów Mobile World Congress, umożliwiając uczestnikom imprezy zapoznanie się z technologią Oral-B w punktach cyfrowego szczotkowania zębów, pod nadzorem ekspertów stomatologii.

"Miasto Innowacji GSMA ma na celu ukazanie w jaki sposób najnowsze technologie mobilne zmieniają nasze życie na lepsze. Bardzo się cieszymy, że Oral-B jest naszym partnerem już drugi rok z rzędu, przedstawiając opracowane przez siebie technologie w zakresie zdrowia jamy ustnej - powiedział Michael O'Hara, dyrektor ds. marketingu GSMA. - Technologie mobilne odmieniają życie miliardów ludzi na całym świecie we wszystkich dziedzinach, począwszy od odzieży, a skończywszy na zdrowiu i kondycji fizycznej. Oral-B jest tego najlepszym przykładem, dlatego z radością powitamy tę markę po raz kolejny w Mieście Innowacji".

Elektryczna szczoteczka Oral-B SmartSeries wyposażona w Bluetooth 4.0 jest w tej chwili dostępna na ponad 20 rynkach Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Azji. Planuje się, że do lata 2015 r. produkt ten znajdzie się w sprzedaży w blisko 50 krajach na całym świecie. Również w lecie 2015 r. modele szczoteczek Oral-B Pro 5000 i 5800 zostaną wyposażone w Bluetooth, co zwiększy ilość interaktywnych rozwiązań, dostępnych w zróżnicowanych cenach. Aplikacja Oral-B 3.0 zostanie udostępniona nieodpłatnie w lecie 2015 r. na urządzenia iOS i Android.

Więcej informacji na temat serii elektrycznych szczoteczek Oral-B wyposażonych w Bluetooth 4.0 można znaleźć na oralb.co.uk.

Oral-B

Oral-B® to światowy lider rynku produktów do szczotkowania zębów, którego wartość sięga ponad 5 mld USD. Marka Oral-B®, należąca do grupy Procter & Gamble, obejmuje tradycyjne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, a także produkty do płukania jamy ustnej oraz czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takich jak nici dentystyczne. Tradycyjne szczoteczki do zębów Oral-B® są używane przez lekarzy dentystów częściej niż jakiejkolwiek innej marki w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach.

Procter & Gamble

Produkty marki P&G stosuje około pięć miliardów klientów na całym świecie. Firma posiada jedną z najsolidniejszych ofert złożoną z zaufanych i charakteryzujących się wysoką jakością wiodących marek, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach na świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://www.pg.com.

[1] Brytyjska Fundacja Zdrowia Jamy Ustnej (ang. British Dental Health Foundation). 25 maja 2010 r. Informacje ze strony http://www.dentalhealth.org/news/details/399

[2] Kwartalny raport IconMobile z grudnia 2014 r.

Źródło: Oral-B

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.02.2015, 16:30
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii