Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To właśnie na platformie wymiany usług cyfrowych generowane będą zamówienia na usługę udostępnienia treści przez określony dział firmy. Ponadto firmy, personel informatyczny i użytkownicy otrzymają standardowy katalog z regulaminem świadczenia usług i gwarancji. Z katalogu będzie można korzystać za pomocą różnych kanałów dostępu.
Oferta ta łączy wiodącą w tej branży platformę zarządzania usługami ze specjalistyczną wiedzą HCL na temat planowania procesu zarządzania usługami dla przedsiębiorstw, integracji procesów i technologii oraz zmian w strukturze organizacji, które zapewnią uniwersalny dostęp do danej usługi. Do usług, które mogą być przedmiotem cyfrowej wymiany, należą: Smart Content-as-a-Service (usługa dotycząca treści), Smart Analytics-as-a-Service (analityka), Smart Commerce-as-a-Service (handel) oraz Smart Asset Services (aktywa).
"Większość organizacji wręcz tonie w ogromnej liczbie e-maili i rozbuchanej administracji, więc związane z tym procesy należy zautomatyzować” - powiedział Tom Moore, wiceprezes ServiceNow ds. globalnych dostawców i integratorów usług. "Przekształcając model usług, HCL pomaga klientom odnaleźć się w gąszczu elektronicznej korespondencji, a także zautomatyzować zadania i zoptymalizować działania biznesowe".
"Przedsiębiorstwa XXI w. muszą wykazywać się wyjątkową sprawnością, aby zapewniać klientom najwyższej klasy wrażenia z oferowanych usług. W związku z tym firmy potrzebują błyskawicznego dostępu do łatwego do skonfigurowania zestawu inteligentnych usług biznesowych - powiedział Kalyan Kumar, starszy wiceprezes i główny technolog ds. ITO w HCL Technologies. - Platforma wymiany usług cyfrowych skorzysta z potencjału Drylce, czyli opracowanej przez HCL wyjątkowej koncepcji ‘orkiestracji’, która łączy w sobie usługi biznesowe m.in. z zakresu treści i analityki, aby uzyskać model everything-as-a-service (XaaS, "wszystko jest usługą")".
Dzięki konfigurowalnemu, intuicyjnemu interfejsowi z funkcjami skalowalności i elastyczności z platformy będzie można łatwo korzystać i wdrożyć w przedsiębiorstwach z różnych branż” - powiedział Jaco Van Eeden, wiceprezes wykonawczy i dyrektor naczelny oddziału Beyond Digital Business w HCL Technologies.
Obecnie z oferty HCL za pośrednictwem platformy ServiceNow korzysta już ponad 100 klientów z całego świata, a certyfikowani specjaliści ServiceNow za jej pomocą zarządzają przeszło milionem aktywów.
http://www.hcltech.com/press-releases/it-infrastructure-management/hcl-launches-digital-service-exchange-platform
Źródło: HCL Technologies Ltd
Kontakt dla klientów instytucjonalnych
Kunal Takalkar
tel. +91 981077 3217
e-mail: Kunal.takalkar@hcl.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.09.2015, 14:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |