Newsletter

Qlik drugi rok z rzędu zajmuje pierwsze miejsce w kategorii zadowolenia klientów wśród dużych międzynarodowych dostawców rozwiązań z zakresu BI - wyniki największego niezależnego badania użytkowników aplikacji typu Business Intelligence

21.10.2015, 11:49aktualizacja: 21.10.2015, 11:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka wygrywa również w kategoriach "wydajność", "rozważanie zakupu" i "konkurencyjność".

RADNOR, Pensylwania - (BUSINESS WIRE) - Qlik®, (NASDAQ: QLIK), lider w dziedzinie analiz wizualnych, ogłosił dzisiaj, że drugi rok z rzędu spółka zajęła pierwsze miejsce wśród największych międzynarodowych dostawców rozwiązań BI w kategoriach zadowolenia klientów, wydajności, zadowolenia z produktów oraz rozważania zakupu. To wyniki kompleksowego badania firm korzystających z oprogramowania do analityki biznesowej (BI). Qlik okazał się najlepszy także wśród regionalnych konkurentów w zakresie średniej wielkości zastosowań, wygrywając w kategoriach rozważania zakupu (kraje niemieckojęzyczne, region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, obie Ameryki, region Azji i Pacyfiku), konkurencyjności (kraje niemieckojęzyczne, region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, obie Ameryki, region Azji i Pacyfiku) oraz wydajności (region Azji i Pacyfiku).

Badanie BI Survey 15 przeprowadzone przez Business Application Research Center (BARC, Centrum Badawcze Aplikacji Biznesowych) to największe na świecie niezależne badanie użytkowników końcowych rozwiązań BI. Qlik uczestniczył w tym wydarzeniu po raz siódmy. Przez cały ten okres aktywność klientów spółki utrzymywała się na wysokim poziomie. Klienci Qlik korzystają z rozwiązania BI w szerokim zakresie zastosowań, obejmującym kokpity menedżerskie, sprawozdania i raporty przedsiębiorstw, analizę, wizualizację i odkrywanie danych / tzw. data discovery.

"Qlik plasuje się na jednej z najwyższych pozycji w każdej kategorii działalności w zakresie kluczowych wskaźników wydajności dla korzyści biznesowych, co czyni z tego producenta i jego produktu swoiste koło zamachowe dla podnoszenia wartości przedsiębiorstw - powiedział dr Carsten Bange, założyciel i dyrektor generalny BARC. - Zdolność do zastosowania tego rozwiązania w celu uzyskania szybkiego i intuicyjnego dostępu do danych jest wyraźną zaletą, jaką przynosi ten produkt osobom decyzyjnym w przedsiębiorstwach będących klientami firmy".

Qlik nie tylko zajął pierwsze miejsce w sześciu kategoriach wśród dużych międzynarodowych dostawców rozwiązań BI, ale był też liderem w 14 innych kategoriach, w tym: współpraca, innowacje, mobilne BI, analiza geo-przestrzenna oraz wsparcie dla podmiotów wdrażających. W grupach średniej wielkości zastosowań regionalnych Qlik wyróżniał się we wszystkich regionach - w krajach niemieckojęzycznych, w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, w obu Amerykach i w regionie Azji i Pacyfiku jako lider w dziedzinie korzyści biznesowych, liczby inwestycji na stanowisko, data discovery / wizualizacji i odkrywaniu danych, analizie geo-przestrzennej i wydajności zapytań.

"Wyniki badania BI 15 nie tylko świadczą o sile platformy analiz Qlik, ale także o zaangażowaniu spółki w relacje z klientami. Chcemy, aby analizy były intuicyjne, łatwe w użyciu, a czasami nawet wciągające - powiedział Lars Björk, dyrektor generalny Qlik. - Pokonując konkurencję w kluczowych dziedzinach, takich jak wydajność i zadowolenie użytkowników, pokazujemy, w jak dużym stopniu nasze oprogramowanie do analizy wizualnej stało się naturalną i kluczową częścią działalności biznesowej naszych klientów".

Coroczne badanie BI Survey 15 - organizowane już po raz piętnasty - opiera się na wynikach światowej ankiety przeprowadzonej w grupie 3 267 respondentów. Odpowiadali oni na szereg szczegółowych pytań dotyczących ich zastosowania danego produktu w zakresie BI. Badanie analizuje kwestię wyboru produktów BI oraz ich wykorzystania wśród użytkowników w zakresie korzyści biznesowych, kosztów, odsetka pracowników korzystających z produktu, konkurencyjności, rekomendacji, innowacji, wydajności, zadowolenia klientów i sprawności. Szczegółowa analiza objęła w sumie 35 produktów (lub grup produktów).

Aby uzyskać dostęp do darmowego raportu z rankingu spółki Qlik w badaniu BI Survey 15, przejdź na stronę: www.qlik.com/BARC2015.

Qlik

Qlik (NASDAQ: QLIK) to czołowy producent rozwiązań z zakresu analityki wizualnej. Oferta produktów spółki wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom klientów, począwszy od raportowania, przez samoobsługową analizę wizualną, aż po analizę kierowaną (Guided Analytics), osadzoną (Embedded Analytics) i rozwiązania analityczne szyte na miarę. Z rozwiązań Qlik korzysta ok. 36 tys. klientów. Dzięki produktom Qlik mogą oni interpretować informacje pochodzące z różnych źródeł, poszukując ukrytych związków w zbiorach danych i zdobywając wiedzę stanowiącą zalążek dobrych pomysłów. Siedziba główna spółki Qlik mieści się w Radnor w stanie Pensylwania. Posiada ona placówki na całym świecie, współpracując z ponad 1700 partnerami na terenie ponad 100 państw.

© 2015 QlikTech International AB. Wszelkie prawa zastrzeżone. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, Qlik® Cloud, Qlik® DataMarket, Qlik® Analytics Platform i logotypy QlikTech stanowią znaki handlowe QlikTech International AB, które zarejestrowano w wielu państwach. Inne znaki i logotypy, o których jest mowa w tekście, stanowią znaki handlowe albo zarejestrowane znaki handlowe ich prawowitych właścicieli.

KONTAKT:

Qlik

Amanda Keane

tel. 617-520-7260

e-mail: akeane@webershandwick.com

Źródło: Qlik

View this news release online at: http://www.businesswire.com/news/home/20151020006888/pl

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.10.2015, 11:49
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ