Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TORONTO - (BUSINESS WIRE) - Celem różnych przepisów - począwszy od wytycznych wynikających z umowy paryskiej z 2015 r. po nakazy dotyczące pojazdów nieporuszających się po drogach - było ograniczenie emisji gazów cieplarnianych.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20160630006233/en/
Ken Hunter, założyciel i dyrektor generalny Hunter Ultrasonics, zwraca uwagę w najnowszym artykule, że działania ukierunkowane na zmniejszenie zanieczyszczeń pomijają jeden z kluczowych elementów tego procesu - regularne, dokładne czyszczenie filtrów silnikowych.
Więcej informacji można znaleźć w dokumencie pt. "Ultrasonic Cleaning - the Green Way to Clean Diesel Particulate Filters".
Właściciele pojazdów z silnikami diesla, a także kierowcy i producenci powinni zwrócić się do rządów na całym świecie, aby nie tylko wymagały obecności filtrów cząstek stałych DPF we wszystkich silnikach wysokoprężnych, ale także zapewniły doradztwo w polu właściwej konserwacji i czyszczenia takich filtrów we wszystkich przyszłych normach.
Jest to absolutnie niezbędne, aby zagwarantować osiągnięcie celów dotyczących ograniczenia emisji dwutlenku węgla.
Aktywna regeneracja - coraz bardziej popularny sposób czyszczenia zatkanych filtrów DPF - jest nieskuteczna, ponieważ:
- prowadzi do wypalenia cząstek w wysokiej temperaturze, co sprawia, że zanieczyszczenia trafiają do powietrza, a co jest sprzeczne z ideą działania filtra;
- prowadzi do dłuższych przestojów i zmniejszenia produktywności ze względu na to, że podczas procedury silnik jest niesprawny;
- skutkuje większym zużyciem paliwa i wyższymi kosztami.
O ile nie zostaną wprowadzone proaktywne wytyczne i mniej szkodliwe dla środowiska metody, takie jak czyszczenie ultradźwiękami, poziom zanieczyszczenia będzie rósł.
Aby uzyskać więcej informacji na temat procedury czyszczenia ultradźwiękami oraz dowiedzieć się, jak wspomniana metoda może zmniejszyć koszty konserwacji filtrów DPF, wydłużyć życie silnika i zmniejszyć koszty paliwa dzięki wyższej efektywności, przejdź na stronę hunterultrasonics.com.
Wersja źródłowa komunikatu dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160630006233/en/
Źródło: Hunter Ultrasonics
KONTAKT:
Hunter Ultrasonics
Ken Hunter
Założyciel i dyrektor generalny
tel. 416-605- 7547
e-mail: ken@hunterultrasonics.com
www.hunterultrasonics.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.07.2016, 13:10 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |