Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Według raportu opublikowanego w specjalistycznym magazynie International Archives of Addiction Research and Medicine 96% niepalących w wieku 16-29 lat łatwo umie rozróżnić papierosy elektroniczne od tradycyjnych i uważa, że służą one jedynie do rzucenia albo ograniczenia liczby wypalanych papierosów tradycyjnych. Badania nie potwierdziły korelacji między nowoczesnym wyglądem urządzenia, a wzmożonej chęci jego używania. 61% badanych potwierdziło, że widok e-papierosa wzbudził ich ciekawość, jednak tylko 1/3 respondentów spróbowała e-papierosa raz, co jednak w żadnym przypadku nie przełożyło się na regularną konsumpcję.
Prawie wszyscy z tych, którzy wskazali, że nie odczuli żadnego zaciekawienia w wyniku widoku osoby palącej e-papierosa wyjaśniało, że wynika to z ich przekonania, że e-papierosy dedykowane są osobom uzależnionym jako sposób rzucenia i redukcji palenia. Respondenci przyznawali również (34%), że według nich popularyzacja e-palenia przyczyniła się do bardziej restrykcyjnego postrzegania samego palenia tytoniu. Większość (43%) uważa, że ich zdaniem zwiększenie widoczności e-palenia nie miało istotnego wpływu na zmianę społecznych postaw wobec palenia.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.01.2017, 14:28 |
Źródło informacji | eSmoking Association |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
-
Image
Kantar: Wiosna przyniosła wzrost ilości konsumentów jabłek
Sadownicy zatrzymali wieloletni trend spadku ilości konsumentów jabłek. Comiesięczny monitoring pokazuje, że coraz więcej Polaków ma na nie ochotę. Już zima 2024/2025 przyniosła wypłaszczenie wieloletniego trendu spadkowego. Porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Ale wiosna to już duże wzrosty ilości konsumentów jabłek. Historyczne wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 12:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ