Newsletter

Ascential plc przejmuje MediaLink

07.02.2017, 16:28aktualizacja: 07.02.2017, 16:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Ascential plc, globalna spółka medialna typu B2B notowana na londyńskiej giełdzie, ogłosiła dziś wyrażenie zgody na przejęcie 100% udziałów MediaLink, amerykańskiej firmy oferującej usługi doradcze oraz obsługę biznesową.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20170207005806/en/

MediaLink to spółka prywatna, której głównym atutem na tle konkurentów jest świadczenie doradczych usług biznesowych szerokiemu spektrum spółek: od tych, które znajdują się jeszcze na wczesnym etapie rozwoju aż po podmioty o ugruntowanej pozycji w sektorach mediów, marketingu, reklamy, rozrywki i technologii.

Duncan Painter, dyrektor generalny Ascential:

"MediaLink to lider swojej branży, dysponujący silną, dobrze widoczną na amerykańskim rynku marką. Dlatego też spółka ta stanowi doskonałe uzupełnienie aktualnej oferty Ascential. Jestem pewien, że w ciągu najbliższych miesięcy i lat, dzięki naszym zasobom i infrastrukturze, uda nam się efektywnie wesprzeć MediaLink w poszerzeniu działalności o nowe rynki. Między ofertą MediaLink a naszym portfolio produktów dostrzegam synergię, która nie tylko znacznie zwiększy dynamikę naszej działalności, ale też wygeneruje dodatkową wartość dla udziałowców".

MediaLink, spółka założona w 2003 r. przez jej obecnego prezesa i dyrektora generalnego Michaela Kassana, zatrudnia na terytorium USA ponad 120 osób. Przyczyni się ona do dalszego wzmacniania i szybszego wdrażania strategii biznesowej Ascential. Dzięki temu Ascential dysponować będzie własnymi, skalowalnymi podmiotami i markami o globalnym zasięgu i czołowej pozycji w branży marketingu na rynkach, gdzie spółka ta oferuje „zaufane informacje” i wartościowe połączenia klientom biznesowym.

Michael Kassan, prezes i dyrektor generalny MediaLink:

"Dla MediaLink jest to moment przełomowy. W oparciu o globalny potencjał Ascential oraz połączone zasoby i personel obu firm wspólnie napiszemy najwspanialszy rozdział w historii MediaLink. Z przyjemnością podejmiemy współpracę na rzecz szybszego wzrostu i nowych możliwości biznesowych dla obu naszych spółek".

Kassan nadal pełnić będzie funkcję prezesa i dyrektora generalnego MediaLink, ściśle współpracując z Painterem z myślą o integrowaniu i przyspieszeniu rozwoju spółek, wykorzystując do tego celu w najbliższych miesiącach i latach zasoby oraz infrastrukturę Ascential.

MediaLink współpracuje z klientami Cannes Lions od roku 2011. Neutralność to kluczowy czynnik w działalności obu firm, dlatego też będą one działać samodzielnie. MediaLink nadal rozwijać będzie bieżące relacje z Cannes Lions i nawiązywać nowe w oparciu o produkty Ascential.

Transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu miesiąca, jak tylko uzyskane zostaną zezwolenia wymagane amerykańskim prawem. MediaLink będzie wówczas stanowić część działu Ascential odpowiedzialnego za usługi informacyjne. Doradcy LionTree z Aryeh Bourkoff pełnili funkcję doradców finansowych MediaLink, natomiast partner LionTree, Ben Braun, był głównym doradcą spółki.

MediaLink

MediaLink działa na styku branż mediów, marketingu, reklamy, rozrywki i technologii, zapewniając klientom biznesowym usługi doradcze, możliwość nawiązania kontaktów oraz inne możliwości niezbędne do stymulowania zmian i praktycznych rozwiązań. W przeciwieństwie do innych spółek z sektora doradztwa strategicznego MediaLink zapewnia klientom wsparcie w kwestiach zasadniczych, takich jak szybszy wzrost przychodów, marketing przemysłowy, strategie inwestorskie, dane, rozwiązania technologiczne oraz zasoby kadrowe (w tym pozyskiwanie wysokiej klasy profesjonalistów w systemie Retained Executive Search). Spółka MediaLink, którą założono w 2003 r., zatrudnia ponad 120 specjalistów z Chicago, Nowego Jorku, Los Angeles i San Francisco. www.medialink.com

Ascential plc

Ascential plc to czołowa, globalna spółka medialna działająca w sektorze B2B, oferująca usługi związane ze wspieraniem i łączeniem podmiotów tworzących świat biznesu ze 150 krajów w oparciu o wiodące wystawy i festiwale oraz usługi informacyjne. Ascential to patron prestiżowego festiwalu Cannes Lions przeznaczonego dla branży komunikacji, kongresu Money20/20 dla sektora płatności i usług finansowych, targów Spring Fair/Autumn Fair, globalnego serwisu modowego WGSN oraz Groundsure, serwisu specjalizującego się w szacowaniu ryzyka środowiskowego w oparciu o dane biznesowe. 15 spośród 19 stałych linii produktowych Ascential zajmuje pierwsze miejsca w rankingach popularności. Najlepsze produkty Ascential sprzyjają skupieniu się na działalności, rozwoju i wartości dodanej. Spółka zapewnia klientom dostęp do światowej klasy materiałów i kontaktów, które w oparciu o najlepsze informacje i najefektywniejsze możliwości nawiązywania kontaktów, przyczyniając się do rozwoju ich działalności. www.ascential.com

Wersja źródłowa niniejszej informacji dostępna jest w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170207005806/en/

Źródło: Ascential plc i MediaLink

KONTAKT:

Ascential

Stephen Martincic

tel. +44 (0)79 3961 9070

Jane Windsor

tel. +44 (0)77 7552 3156

lub

FTI Consulting

Edward Bridges, Matt Dixon, Chris Lane

tel. +44 (0)203 727 1000

lub

MediaLink

Lena Petersen

tel. +1 773 562 8472

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2017, 16:28
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii