Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Lady Gaga pojawiła się w czerwonym kombinezonie z lejącego się materiału w 2011 roku, w związku z przygotowanym z okazji Święta Dziękczynienia projektem „A Very Gaga Thanskgiving”. W jego ramach nakręcono materiał wideo do piosenki „Bad Romance” - to właśnie w tym teledysku można dokładnie przyjrzeć się wystawionemu na licytację strojowi artystki.
Haute couture autorstwa australijskiego projektanta
Imee Montbor - ekspert Catawiki ds. mody, podkreśla, że kombinezon jest naprawdę wyjątkowy: „Strój to dzieło australijskiego projektanta mody Martina Grant, w którego kreacjach często można zobaczyć artystkę. Lady Gaga jest miłośniczką mody i prawdopodobnie posiada ogromną garderobę - kostiumy, w których gwiazda występuje publicznie są unikatowe - nie są dostępne w sprzedaży. Wystawiony na licytację kombinezon to jedyna w swoim rodzaju szansa dla fanów artystki, by wejść w posiadanie rzeczy należącej do gwiazdy”.
Charakterystyczne zabrudzenia
Kombinezon odegrał znaczącą rolę w teledysku, który ma miliony wyświetleń w serwisie YouTube. Co istotne, po nakręceniu materiału wideo strój prawdopodobnie nigdy nie został wyprany. Skąd to wiadomo? W teledysku Lady Gada je ciastko, którego kawałki spadają na jej ubranie - ślady po jedzeniu zostały na kombinezonie. „Potwierdza to oryginalne pochodzenie kostiumu i sprawia, że zyskuje on na wartości. Myślę, że przyszły właściciel nie zdecyduje się na jego wypranie” - dodaje Imee Montbor. Dostępny na aukcji kombinezon posiada również specjalną kieszeń, zaprojektowaną na mikroport wokalistki, co dodatkowo podkreśla autentyczność stroju.
Adres aukcji w portalu Catawiki: www.catawiki.pl/ladygaga
KONTAKT:
Magda Worytko
tel. kom. +48 666 300 014
e-mail: m.worytko@planetpr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.06.2017, 18:04 |
| Źródło informacji | Catawiki |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowatorski projekt Katarzyny Cichopek: probiotyki w służbie czystości
Katarzyna Cichopek startuje z kolejnym biznesem. Na rynek wchodzi jej marka Harmony - linia środków czystości premium z probiotykami. Produkty oparte są na aktywnych szczepach bakterii probiotycznych i wspierają zdrowy mikrobiom domu.- 17.11.2025, 15:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: All 4 Comms
-
Image
Wypad w góry nie tylko zimą? Skyscanner ujawnia trend „Na wysokości”: górskie podróże poza sezonem rosną w siłę
- 17.11.2025, 09:30
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Skyscanner
-
Image
Neba: świadoma pielęgnacja tatuażu zaczyna się w koszyku - wiedz, co wybierasz
Tatuaż to inwestycja, pamiątka, element tożsamości. Jego piękno i wyrazistość zależą nie tylko od pracy artysty, ale także od świadomej pielęgnacji, która zaczyna się już w momencie wyboru kosmetyków. Polska marka kosmetyków do tatuażu Neba podkreśla: to, co trafia na naszą skórę, decyduje o komforcie gojenia i wyglądzie tatuażu na lata.- 14.11.2025, 10:20
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Neba
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ