Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Lady Gaga pojawiła się w czerwonym kombinezonie z lejącego się materiału w 2011 roku, w związku z przygotowanym z okazji Święta Dziękczynienia projektem „A Very Gaga Thanskgiving”. W jego ramach nakręcono materiał wideo do piosenki „Bad Romance” - to właśnie w tym teledysku można dokładnie przyjrzeć się wystawionemu na licytację strojowi artystki.
Haute couture autorstwa australijskiego projektanta
Imee Montbor - ekspert Catawiki ds. mody, podkreśla, że kombinezon jest naprawdę wyjątkowy: „Strój to dzieło australijskiego projektanta mody Martina Grant, w którego kreacjach często można zobaczyć artystkę. Lady Gaga jest miłośniczką mody i prawdopodobnie posiada ogromną garderobę - kostiumy, w których gwiazda występuje publicznie są unikatowe - nie są dostępne w sprzedaży. Wystawiony na licytację kombinezon to jedyna w swoim rodzaju szansa dla fanów artystki, by wejść w posiadanie rzeczy należącej do gwiazdy”.
Charakterystyczne zabrudzenia
Kombinezon odegrał znaczącą rolę w teledysku, który ma miliony wyświetleń w serwisie YouTube. Co istotne, po nakręceniu materiału wideo strój prawdopodobnie nigdy nie został wyprany. Skąd to wiadomo? W teledysku Lady Gada je ciastko, którego kawałki spadają na jej ubranie - ślady po jedzeniu zostały na kombinezonie. „Potwierdza to oryginalne pochodzenie kostiumu i sprawia, że zyskuje on na wartości. Myślę, że przyszły właściciel nie zdecyduje się na jego wypranie” - dodaje Imee Montbor. Dostępny na aukcji kombinezon posiada również specjalną kieszeń, zaprojektowaną na mikroport wokalistki, co dodatkowo podkreśla autentyczność stroju.
Adres aukcji w portalu Catawiki: www.catawiki.pl/ladygaga
KONTAKT:
Magda Worytko
tel. kom. +48 666 300 014
e-mail: m.worytko@planetpr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2017, 18:04 |
Źródło informacji | Catawiki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Rugby na polskiej wsi - Rebel Kocmyrzów-Luborzyca
- 18.12.2024, 12:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Klub Rebel Kocmyrzów-Luborzyca