Pobierz materiał i Publikuj za darmo
10 lipca 2017 - Lublin, Wrocław - DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. Rok 2017 jest przełomowym dla marki, ponieważ świętowaniu 20. rocznicy powstania towarzyszy rebranding obejmujący osiem krajów i 20 globalnych lokalizacji, w których DataArt jest obecna. Ujednolicona marka, identyfikacja wizualna i platforma komunikacji połączy specjalistów, klientów i siedziby DataArt na terenie Stanów Zjednoczonych, Ameryki Łacińskiej oraz Europy Wschodniej i Zachodniej. Odświeżony wizerunek DataArt został zaprojektowany tak, by zintegrować przekaz komunikowany na rynku pracy, sprzedaży i kapitałowym.
Rebranding obejmuje nowy logotyp oraz nowy projekt wszystkich materiałów, które ilustrują wizerunek DataArt. Nowa identyfikacja wizualna będzie widoczna w zewnętrznych i wewnętrznych serwisach internetowych, dokumentach, biurach sprzedaży i centrach rozwoju oprogramowania, sprzęcie oraz upominkach. Kompletne wdrożenie nowej identyfikacji jest planowane na koniec 2017 roku we wszystkich 20 lokalizacjach DataArt.
Eugene Goland, President of DataArt: “Rebranding to dla nas wizualizacja idei, które narodziły się wewnątrz DataArt w ciągu 20 lat naszego funkcjonowania i pozostają nam bliskie do dzisiaj. Chwytliwa i solidna marka jest szczególnie istotna w kontekście naszej rozproszonej struktury i wysokiego wzrostu na poziomie przewyższającym 30% w 8 kolejnych latach”.
Nowa identyfikacja wizualna ujednolica komunikację sprzedażową i tę na rynku pracy. Wcześniej DataArt używała różnych stylów wizualnych dla obu grup docelowych. Obecność dwóch marek straciła sens, kiedy klienci i specjaliści DataArt zaczęli blisko współpracować.
Jarosław Diatczyk, Head of DataArt Lublin: “Ujednolicona identyfikacja wizualna pozwala DataArt być rozpoznawalną w różnych częściach świata i na różnych rynkach. Nowy design jest na tyle uniwersalny, że może bez trudu być zaadaptowany do różnorodnych zadań i projektów. Przekaz, jaki niesie nasz odświeżony wizerunek podkreśla wartości, które w DataArt są najistotniejsze: relacje międzyludzkie, zaufanie, elastyczność i wiedza ekspercka”.
Tangram (chińska układanka składająca się z siedmiu płaskich kształtów, które w różnych kombinacjach mogą tworzyć oryginalne kombinacje) jest nowym symbolem DataArt i częścią logotypu. Tangram stał się nie tylko metaforą wizualną doskonale ilustrującą różnorodność i elastyczność DataArt, ale także wygodnym narzędziem, które może być wszechstronnie wykorzystane w wielu inicjatywach edukacyjnych, innowacyjnych i PR-owych.
Siedem jaskrawych odcieni czerwieni, pomarańczu, zieleni, błękitu, niebieskiego i fioletu zostało wybranych jako kolory DataArt. Specjalnie zaprojektowana czcionka oparta o Futura PT (Paratype) została oficjalną czcionką marki. Tekstowa część logotypu jest stworzona na bazie tej samej czcionki.
O DataArt
DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W ten sposób pomaga klientom uzyskać doskonałe rezultaty biznesowe. Funkcjonuje jako globalna sieć firm świadczących usługi technologiczne, współpracując z ponad 2200 profesjonalistami w 20 lokalizacjach w USA, Europie i Ameryce Południowej.
W ciągu ostatnich 20 lat DataArt zdobyła zaufanie wiodących marek i wymagających klientów takich jak Nasdaq, S&P, United Technologies, oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair i skyscanner. W roku 2016 przychód DataArt osiągnął 97 mln USD.
DataArt w mediach społecznościowych Facebook
KONTAKT:
Paulina Kreczmańska
Lublin
tel. + 48 (81) 454 61 70
e-mail: paulina.kreczmanska@dataart.com
-
Elena Shibayeva
Wrocław
tel. +48 (71) 758 32 70
e-mail: elena.Shibayeva@dataart.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.07.2017, 16:35 |
| Źródło informacji | DataArt |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Fundusze unijne pomogą ratować zieleń w miastach PAP
Choć wydaje się, że niewielki kawałek ziemi wokół drzew przy miejskich ulicach zapewnia dostęp do wody i powietrza, rzeczywistość jest inna: ubita przez zaparkowane auta gleba uniemożliwia korzeniom prawidłowy rozwój. W efekcie rośliny stopniowo obumierają. Dofinansowana przez Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) innowacyjna technologia SVD pozwoli je uratować.- 17.12.2025, 16:32
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czystsze powietrze? Polscy naukowcy mają na to sposób
Smog kojarzy nam się głównie z węglem, starymi piecami i zimą. Tymczasem problem zanieczyszczonego powietrza jest znacznie szerszy. Nawet wtedy, gdy odchodzimy od węgla i sięgamy po „zielone” paliwa, takie jak biomasa, do atmosfery mogą trafiać szkodliwe pyły. Na szczęście są technologie, które potrafią je skutecznie zatrzymać – i co ważne, część z nich powstaje w Polsce.- 17.12.2025, 14:41
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Livelink sp. z o.o.
-
Image
Jak stopy procentowe wpływają na rynek nieruchomości?
Gdyby rynek nieruchomości był organizmem, stopy procentowe byłyby jego pulsem. Czasem biją szybko, wprowadzając rynek w stan gorączki, innym razem zwalniają, powodując hibernację. Choć media codziennie bombardują nas wskaźnikami WIBOR czy decyzjami Rady Polityki Pieniężnej, niewielu inwestorów i kupujących rozumie, jak głęboko te decyzje sięgają.- 17.12.2025, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eteria Consulting
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ