Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOUISVILLE, Kentucky--(BUSINESS WIRE) - Spółka Papa John’s International, Inc. (NASDAQ:PZZA) kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki, informując o podpisaniu porozumień na rozwój działalności w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce.
Spółka PJ Western podpisała porozumienie dotyczące otwarcia w Kazachstanie 16 restauracji na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w mieście Ałmaty w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz tego w ostatnim kwartale br. spółka PJ Western zamierza otworzyć swoją pierwszą restaurację w Kirgistanie, a plany na kolejne trzy lata zakładają otwarcie sześciu lokali w Biszkeku. Pod koniec 2017 r. spółka zacznie także realizować plany otwarcia 23 restauracji w Polsce.
"Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John’s” - powiedział Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western. - Wierzymy, że sukcesy odniesione na rynku rosyjskim będą miały swoje przełożenie na rynkach Kazachstanu, Kirgistanu i Polski, a nowi klienci pokochają naszą LEPSZĄ PIZZĘ oraz wysokiej jakości składniki".
"PJ Western kontynuuje pasmo sukcesów w Rosji i na Białorusi i bardzo cieszymy się z ich planów ekspansji na kolejne rynki. Liczymy na to, że Chris i jego zespół będą dalej wdrażać w życie nasze hasło: LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce" - powiedział Tim O’Hern, starszy wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju.
Spółka Papa John’s International poszukuje obecnie franczyzobiorców w Paryżu oraz na rynku niemieckim, belgijskim i duńskim.
Papa John’s
Spółka Papa John’s International, Inc. z siedzibą w Louisville w stanie Kentucky (NASDAQ: PZZA) to trzecia co do wielkości firma na świecie zajmująca się dostarczaniem pizzy. Przez 16 z ostatnich 18 lat Papa John’s zajmowała pierwsze miejsce wśród wszystkich sieci pizzerii w rankingu satysfakcji klientów American Customer Satisfaction Index (ACSI). Papa John’s jest oficjalnym sponsorem krajowej ligi futbolu amerykańskiego (NFL), oficjalnym dostawcą pizzy najważniejszej amerykańskiej ligi baseballu (MBL) i oficjalnym partnerem stowarzyszenia zajmującego się organizacją wyścigów równoległych (NHRA). Więcej informacji na temat spółki można uzyskać na stronie internetowej Papa John’s, gdzie można także zamówić pizzę: www.papajohns.com. Profil spółki w serwisie Facebook: www.facebook.com/PapaJohns, Twitter: http://twitter.com/PapaJohns, YouTube: www.youtube.com/user/papajohns, Instagram: www.instagram.com/papajohns, Pinterest: www.pinterest.com/papajohnspizza. Chcesz stać się częścią czegoś lepszego? Dołącz do zespołu Papa John’s: www.papajohns.com/careers/ lub www.papajohns.com/franchise.
Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170824005001/en/
Źródło: Papa John’s International, Inc.
KONTAKT:
Papa John’s International, Inc.
Peter Collins
Starszy dyrektor ds. public relations
tel. 502-261-4233
e-mail: peter_collins@papajohns.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.08.2017, 12:36 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |