Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Brytyjskie Ministerstwo Zdrowia odżegnało się od wytycznych Unii Europejskiej zrównujących papierosy elektroniczne i tradycyjne wyroby tytoniowe i to właśnie w elektronicznej używce widzi szansę na wyjście z nałogu dla ponad 7 milionów palaczy mieszkających na wyspach. Opublikowany w tym roku nowy plan dotyczący walki z nałogiem tytoniowym wskazuje e-papierosy jako narzędzie pomocne w skutecznym rzucaniu palenia, obarczone mniejszym ryzykiem. Decyzję poparł minister zdrowia publicznego, Steve Brine.
Autorem kampanii, która ma ruszyć na początku października jest rządowa agencja do spraw zdrowia publicznego - Public Health England (PHE), która opublikowała raport mówiący o 95% mniejszej szkodliwości papierosów elektronicznych w stosunku do tradycyjnych wyrobów tytoniowych. Zeszłoroczna kampania Stoptober była prowadzona głównie w Internecie i wspierana przez wiele gwiazd.
Według profesora Johna Newtona, dyrektora ds. Poprawy stanu zdrowia w PHE „E-papierosy są obecnie najbardziej popularnym sposobem na wyjście z nałogu, a połowa wszystkich palaczy próbujących rzucić palenie w zeszłym roku zrobiła to używając e-papierosa”. Podkreśla także, że „vaping”, czyli używanie papierosów elektronicznych, wiąże się z ułamkiem ryzyka związanym z paleniem wyrobów tytoniowych.
Wielka Brytania może pochwalić się dużymi sukcesami na polu walki z nałogiem tytoniowym - w Anglii żyje dwa razy tylu byłych palaczy (14,6 mln osób), co obecnych (7,2 mln)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.09.2017, 16:54 |
Źródło informacji | eSmoking Association |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Konsensus ekspertów EFF 2025: polską gospodarkę czekają dwa lata solidnego wzrostu, potem zaczną się problemy PAP
Wzrost PKB na poziomie powyżej 3 proc. rocznie, potężny zastrzyk środków finansowych z Unii Europejskiej, rekordowo niskie bezrobocie: tak, zdaniem ekonomistów współpracujących z Europejskim Kongresem Finansowym, wyglądać będzie kondycja polskiej gospodarki do końca 2026 roku. Ich niepokój budzą jednak kolejne lata, zwłaszcza w obliczu przyrostu długu publicznego oraz wyzwań demograficznych.- 05.06.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Sieć Badawcza Łukasiewicz: wydatki na obronność podniosą innowacyjność gospodarki pod warunkiem, że krajowy przemysł zaangażuje polskich inżynierów PAP
Wzrost nakładów na obronę narodową może podnieść innowacyjność polskiej gospodarki, ale pod jednym warunkiem - diagnozują eksperci Sieci Badawczej Łukasiewicz. „Kluczowe będzie zaangażowanie polskich inżynierów przez rodzimy przemysł, inaczej pieniądze na obronność nie posłużą budowie polskiego komponentu technologicznego” - tłumaczą dr Hubert Cichocki, prezes Łukasiewicza i adiunkt w Szkole Głównej Handlowej i dr Marcin Wroński, główny ekonomista organizacji, związany z SGH oraz Uniwersytetem Harvarda.- 05.06.2025, 14:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA
Anwim S.A., właściciel marki MOYA - trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce - startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści - kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia.- 05.06.2025, 13:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Anwim
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ