Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Servier Polska serdecznie zaprasza do XII edycji ogólnopolskiego konkursu dla dziennikarzy "Kryształowe Pióra" w czterech kategoriach:
- Choroby serca - rosnące zagrożenie
- Depresja - przełamać tabu
- Cukrzyca - wygrać z postępem choroby
- Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 28 lutego 2018 roku
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy dziennikarze mediów ogólnotematycznych o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym, których prace zostały opublikowane lub wyemitowane pomiędzy 1 kwietnia 2017 roku, a 28 lutego 2018 roku.
Ideą konkursu jest promowanie i wyróżnienie aktywności dziennikarzy, którzy zwiększają społeczną świadomość na temat zagrożeń związanych z najpopularniejszymi chorobami cywilizacyjnymi, takimi jak choroby układu krążenia, cukrzyca oraz depresja, a także choroby nowotworowe. Pragniemy uhonorować dziennikarzy, którzy dzięki swojej pracy przyczyniają się do zdrowotnej edukacji Polaków, a także lepszego zrozumienia korzyści płynących m.in. z profilaktyki i wykonywania regularnych badań kontrolnych.
W ubiegłorocznej edycji konkursu zwyciężyli: redaktor Joanna Cieśla z Polityki za artykuł pt. „Serce dam”, redaktor Dorota Romanowska z Newsweeka za artykuł pt. „Złamane serce szybko się zrasta”, redaktor Artur Wolski z Programu 1 Polskiego Radia za audycję pt. „Depresja to nie tylko obniżony nastrój”, redaktor Ewelina Lis i redaktor Renata Kim z Newsweeka za wspólny artykuł pt. „Porcelanowe Aniołki”, redaktor Wojciech Moskal z Gazety Wyborczej za artykuł pt. „Rak skóry to nie tylko czerniak”, redaktor Margit Kossobudzka z Gazety Wyborczej za artykuł pt. „Co jest najgorsze w cukrzycy” oraz redaktor Ewa Podolska z radia TOK FM za audycję pt. „Stopa cukrzycowa rozpisana na lekarza, pielęgniarkę i kilku pacjentów”.
Jury przyznało również nagrodę specjalną dla Katarzyny Pinkosz za książkę pt. „Wybudzenia. Powrót do życia - polskie historie” oraz 17 wyróżnień.
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do zgłaszania swoich prac!
Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne na stronie www.servier.pl, www.dbajoserce.pl, www.forumprzeciwdepresji.pl i www.wylaczraka.pl.
KONTAKT:
Biuro konkursu "Kryształowe Pióra"
tel. kom. +48 664 118 134
e-mail: konkurs@enees.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.11.2017, 13:38 |
Źródło informacji | Servier Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ