Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Realizując politykę promowania stałego wzrostu marki w skali globalnej, Abarth wziął udział w Dubai Motorshow 2017, wystawiając tam trzy modele - Abarth 695 Rivale Cabrio, Abarth 124 spider i Abarth 595 Competizione.
Celem ekspozycji było zaprezentowanie szerokiej gamy samochodów z logiem Skorpiona, która jest oficjalnie wprowadzana na rynki Bliskiego Wschodu (jak również Afryki Północnej). To ważny moment dla prestiżowej włoskiej marki, która może poszczycić się długą i wspaniałą historią udziału w wyścigach i rajdach. Jest to kolejny krok naprzód w strategii rozwoju Abartha z jego unikalną misją: aby przekształcić to, co zwykłe, w coś niezwykłego - oferując najlepsze produkty w segmencie kompaktowych samochodów sportowych.
Trzy atrakcyjne samochody Abarth zaprezentowane na wystawie były zachętą dla mieszkańców Bliskiego Wschodu, aby bliżej zapoznali się z wartościami marki, która tworzona jest w oparciu o najwyższą wydajność, kunsztowne wykonanie i ciągłe doskonalenie techniczne. Te trzy wartości kierują pracą projektantów, inżynierów i techników Abartha tworzących kompaktowe supersamochody ze Skorpionem na masce, wyruszające każdego dnia wyruszają zarówno na szosy oraz ulice miast, jak i na tory wyścigowe.
Abarth to samochody, które rozpalają serca i umysły wielu fanów na całym świecie, podzielających idee przyświecające twórcy marki - Karlowi Abarthowi - i pilnie śledzących liczne wydarzenia sportowe, w których biorą udział wyścigowe modele Abartha. To nie jest przypadek, że wyścigi są kluczowym elementem historii i obecnej tożsamości włoskiej marki - czego dowodem są wypróbowane i sprawdzone modele Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione i Abarth 595 OT (Omologata Turismo), nie wspominając o Abarth 124 rally, który zadebiutował w tym sezonie, a także samochody Formuły 4, rywalizujące m.in. w Mistrzostwach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a wyposażone w silnik 1.4 Turbo t-Jet, wywodzący się z silnika montowanego zarówno w seryjnych, jak i wyścigowych wersjach Abartha.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 17.11.2017, 12:51 |
Źródło informacji | FCA Polska S. A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Dadelo S.A. otwiera salon CentrumRowerowe.pl w Poznaniu - to kolejny krok w strategii rozwoju spółki
Notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółka Dadelo S.A., która jest liderem sprzedaży rowerów online, otworzyła właśnie swój czwarty salon stacjonarny. Tym razem na lokalizację sklepu został wybrany Poznań. Otwarcie salonu w stolicy Wielkopolski to kolejny etap realizacji długoterminowej strategii rozwoju sieci fizycznych punktów sprzedaży.- 03.06.2025, 12:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Oponeo
-
Image
XII Kongres PIU ma szansę otworzyć nowy rozdział dla sektora ubezpieczeń
Konkurencyjność nie rodzi się dziś z rywalizacji, lecz z umiejętności łączenia sił i współpracy. To podejście powinien przyjąć nie tylko sektor ubezpieczeniowy, ale cała gospodarka. Tym bardziej, że wyzwań nie brakuje. Przemiany na rynku ubezpieczeń nabierają tempa – a centrum dyskusji o tych zmianach stał się XII Kongres Polskiej Izby Ubezpieczeń. To nie tylko doroczne spotkanie ekspertów, regulatora, nadzorcy i liderów rynku – to przestrzeń realnego dialogu o przyszłości, która dzieje się tu i teraz. „Dziś konkurencyjność to nie rywalizacja, lecz sztuka współpracy” – podkreślił Jan Grzegorz Prądzyński, prezes PIU. Uczestnicy Kongresu wspólnie szukali odpowiedzi na pytanie, jak lepiej służyć klientom i sprostać rosnącym wyzwaniom społeczno-gospodarczym.- 03.06.2025, 11:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów PAP
Sukces nowoczesnego banku nie zależy obecnie jedynie od tego, jak szybko rośnie na rynku finansowym, ale również od tego, w jakim stopniu spełnia coraz większe oczekiwania swoich klientów – wskazywali uczestnicy rozmowy z cyklu „Nowy ulubiony bank”, która odbyła się w podczas XV Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie. Inicjatorem i patronem cyklu debat jest PKO Bank Polski.- 03.06.2025, 10:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ