Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Według dyrektora segmentu gospodarstwa domowego Samsunga w Europie, Dana Harviego, polski rynek AGD ma "ogromne znaczenie" dla strategii firmy.
"Obserwujemy wysoki wzrost w kluczowych segmentach premium polskiego rynku, do czego przyczyniają się wprowadzane przez nas innowacyjne rozwiązania, takie jak AddWash i nowe Quick Drive" - powiedział PAP w kuluarach Samsung Forum w Rzymie. Harvie wskazał na przykład pralki o cenach powyżej 1,6 tys. złotych, których sprzedaż w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 50 proc. W całej Europie Samsung odnotował kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży pralek - podaje firma.
Technologia Quick Drive opiera się na specjalnej konstrukcji, która składa się z dużego bębna głównego oraz umieszczonej z tyłu obracającej się niezależnie płyty. W odróżnieniu od konwencjonalnych pralek, które podczas prania wielokrotnie przesuwają wsad tylko w górę i w dół, w bębnie pralki Quick Drive ubrania przenoszone są z góry na dół, a płyta z tyłu wprowadza je w ruch do tyłu i do przodu - tłumaczy koncern. Według testów Interteku zastosowanie Quick Drive pozwala na nawet dwukrotnie szybsze pranie (39 minut w najszybszym trybie) niż w innych urządzeniach tego typu przy zachowaniu pełnej skuteczności prania i zużyciu energii mniejszym o 20 proc.
Nowe produkty Samsunga łączą rozwiązanie Quick Drive z innymi technologiami firmy, między innymi systemem zarządzania inteligentnym domem SmartThings, a także pozwalającą na dodawanie ubrań w trakcie realizacji programu AddWash oraz wydajnym silnikiem Digital Inverter.
Niemieckie stowarzyszenie na rzecz technologii elektrycznych, elektronicznych i informatycznych VDE (Verband Deutscher Elektrotechniker) przyznało pralce certyfikat 20-letniej trwałości.
Pierwsze pralki Samsunga z technologią Quick Drive znajdą się w ofercie polskich sklepów jeszcze w lutym - zapowiada firma.
Materiał powstał we współpracy z firmą Samsung Electronics Polska.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2018, 10:36 |
Źródło informacji | PAP, Samsung Electronics Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.- 21.07.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
-
Group of leading Polish retailers intends to join EMD, Europe’s leading buying and marketing group
• EMD-Membership brings new sourcing opportunities for Grupa Eurocash, Grupa Chorten and Netto.
• Strong presence in Poland strengthens EMD’s international market position.- 18.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ