Newsletter

Rydoo to rewolucyjna aplikacja mobilna, która radykalnie upraszcza zarządzanie delegacjami

04.06.2018, 16:22aktualizacja: 04.06.2018, 16:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Paryż - (BUSINESS WIRE) - Firma Sodexo, światowy lider w dziedzinie usług poprawiających jakość życia, we współpracy z Xpenditure i iAlbatros, ogłasza światową premierę Rydoo - nowej platformy, dzięki której pewne zadania z zakresu bieżącej administracji, na czele z zarządzaniem delegacjami, przechodzą do przeszłości. Platforma z założenia ma w pełni uwolnić potencjał tkwiący w rynku, który charakteryzuje dynamika a zarazem pewna staroświeckość, jednocześnie sprzyjając cyfryzacji w miejscu pracy.

Niniejszy komunikat zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51815884&lang=en

Konieczność wykonywania w pracy zadań administracyjnych pozbawionych wartości dodanej potrafi być frustrująca. Każdy z nas spędził wiele godzin na wyszukiwaniu odpowiednich lotów, czekaniu w kolejkach w recepcjach hoteli czy wreszcie rozliczaniu kosztów delegacji. Nie po to zatrudniamy specjalistów od handlu, by zajmowali się oni także organizowaniem podróży i gromadzeniem rachunków. Pracownicy i firmy zasługują na to, by móc skupić się na rzeczach istotnych i przedstawiających jakąś wartość. Rydoo to technologia, która podnosi efektywność i usprawnia pracę.

Teraz dzięki Rydoo zarządzanie delegacjami i rozliczanie ich kosztów ulegnie radykalnej zmianie i uproszczeniu. Wystarczy kilka kliknięć i zdjęć. Rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić czas i zoptymalizować koszty.

Rewolucja w zarządzaniu delegacjami i rozliczaniu kosztów

Rydoo jest pierwszą platformą, która kompleksowo uwzględnia wszystkie aspekty delegacji i ich rozliczania, sprawiając, że środowisko pracy sprzyja pełnej realizacji potencjału pracowników. Już w pierwszym miesiącu obecności na runku platforma Rydoo osiągnęła wskaźnik wprowadzania na poziomie 93%, co świadczy o jej łatwości w użytkowaniu i efektywności dla firm.

Dzięki nowemu rozwiązaniu działy finansowe w różnych podmiotach osiągają następujące korzyści:

- 87-procentowy spadek kosztów obsługi administracyjnej,

- możliwości optymalizacji efektywności pracy,

- oszczędność czasu dzięki czterokrotnemu skróceniu czasu poświęcanego na rozliczanie kosztów.

Rozwiązanie Rydoo bazuje na usłudze SaaS, a jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka dni. Co więcej, co tydzień pojawiają się kolejne aktualizacje. Rozwiązanie Rydoo oparte jest na modelu konkurencyjności - ceny zaczynają się już od 6 euro miesięcznie za jednego aktywnego użytkownika.

Rydoo łączy wyjątkową wygodę obsługi z efektywnością, na którą liczy firma

Kompleksowa platforma Rydoo łączy te dwa światy poprzez dwa moduły, które usprawniają obsługę całego procesu organizacji i rozliczania delegacji:

- Korzystając z Rydoo Ravel, pracownicy mogą szybciej i zdecydowanie łatwiej znaleźć lot, zarezerwować bilet lub wypożyczyć samochód, a także zarezerwować nocleg w hotelu, wybierając spośród 800 tys. ofert. Dzięki centralnemu systemowi rozliczania pracownicy korzystający z Rydoo Ravel omijają etap płatności (koniec ze staniem w kolejkach w recepcji). Działy finansowe natomiast otrzymują na koniec miesiąca jedną fakturę zbiorczą, na której zawarte są wszystkie informacje związane z kosztami delegacji.

- Rydoo expense umożliwia pracownikom korzystanie z funkcji snap-and-process pozwalającej na rozliczanie kosztów delegacji w formie zautomatyzowanej i elektronicznej, przy zachowaniu zgodności z polityką rozliczeniową firmy. Działy finansowe zaś z łatwością, działając w czasie rzeczywistym, mogą zarządzać zwrotami kosztów oraz kontrolować budżet firmy. Zastosowanie obu modułów zapewni pełnię korzyści, jakie płyną z usprawnienia wspomnianych procesów, ale na początek, zależnie od własnych potrzeb, można wykupić tylko jeden.

"Rydoo eliminuje bolączki związane z codziennymi zadaniami w pracy, oferując aplikację stworzoną z myślą o użytkowniku końcowym. Rydoo radykalnie upraszcza pracę, zwiększając produktywność działów finansowych o 87%. Wprowadzając na rynek platformę Rydoo, Sodexo daje swoim klientom możliwość poprawy jakości życia i osiąganych wyników" - mówi Sébastien Marchon, dyrektor generalny Rydoo.

"Efektywne zarządzanie czasem pracy to klucz do sukcesu w biznesie. W Rydoo stworzyliśmy ekosystem łączący zarządzanie delegacjami i ich rozliczanie, aby zwiększyć oszczędność czasu i umożliwić realizowanie procesów w czasie rzeczywistym w sposób możliwie najprostszy i najskuteczniejszy. Wchodząc na rynek z tym nowym rozwiązaniem, działamy dynamicznie jako corp-up, swoista hybryda korporacji i start-upu, w której korporacyjna siła łączy się ze startupową dynamiką i innowacyjnością" - dodaje Didier Dumont, prezes działu obsługi i rozliczania delegacji Sodexo Mobility & Expense.

Rydoo

Dzięki Rydoo zarządzanie delegacjami i rozliczanie ich kosztów ulegnie radykalnej zmianie i uproszczeniu. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie specjalistyczna wiedza dwóch start-upów, które stworzyły Rydoo - Xpenditure i Albatros. Rydoo działa w ponad 60 krajach, zatrudniając łącznie 300 pełnych entuzjazmu pracowników. Z jej rozwiązań korzysta ok. 3 tys. klientów (podmiotów prywatnych i publicznych). Czerpią oni korzyści z łatwości użytkowania i efektywności. Rydoo to Corp-up założony przez Sodexo jako sojusz dwóch start-upów i dużej korporacji.

Sodexo

Spółka Sodexo została założona w 1966 r. w Marsylii przez Pierre’a Bellona. Obecnie jest ona światowym liderem na rynku usług podnoszących jakość życia, które odgrywają kluczową rolę w wynikach osiąganych przez ludzi i organizacje. Spółka posiada oddziały w 80 krajach, codziennie obsługując 100 mln klientów dziennie, którzy korzystają z usług dla nieruchomości, usług motywacyjnych, usług sprzątania i opieki. Dysponuje ona ponad 50-letnim doświadczeniem w ponad 100 zawodach. Sodexo posiada kompleksową ofertę usług z branży hotelarskiej, organizacji przyjęć, sprzątania, konserwacji sprzętu technicznego i obiektów, motywowania pracowników, rozwiązań usprawniających i optymalizujących relokację pracowników oraz koszty działalności, a także pomoc w prowadzeniu domu, opiekę dzienną nad dziećmi i usługi dozorców. Podstawą sukcesów i wyników Sodexo jest jej niezależność, stabilny model rozwoju oraz umiejętność motywowania do rozwoju i zaangażowania liczącej 450 tys. kadry pracowników na całym świecie. Akcje spółki Sodexo wchodzą w skład indeksów CAC 40 i DJSI.

Rydoo.com

Ściągnij i wypróbuj naszą aplikację już teraz.

Śledź nas na: LinkedInTwitterFacebookInstagram.

Wersja źródłowa komunikatu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51815884&lang=en

Źródło: Sodexo

KONTAKT:

Sodexo:

Emmanuelle Rodde

tel. +33 6 25 99 27 36

-

Maureen Bertin

tel. +33 6 68 38 14 18

e-mail: rydoo@eurosagency.eu

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.06.2018, 16:22
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii