Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Uczenie maszynowe jest dziedziną nauki, która zajmuje się tworzeniem algorytmów mogących „uczyć się” na podstawie przetwarzanego przez siebie zbioru danych. Dzięki temu firmy mogą lepiej obsługiwać klientów, optymalizować zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa procesy oraz tworzyć coraz to nowe usługi. Machine learning ściśle wiąże się ze sztuczną inteligencją.
„Przykładem wdrożeń uczenia maszynowego są banki, gdzie wykorzystuje się analizę danych do przygotowania rekomendacji dla klientów, przedstawiania im raportów z analiz wydatków, segmentacji klientów i wyłapywania ich zwyczajów zakupowych. Są to działania zmierzające do zwiększenia przychodu tych instytucji poprzez sprzedaż produktów dopasowanych do odpowiedniej grupy klientów. Inny przykład to zastosowanie zautomatyzowanej analizy danych do podejmowania lub wspierania decyzji inwestycyjnych przez instytucje finansowe” - wyjaśnia Łukasz Kobyliński, dyrektor zarządzający w firmie Sages i organizator konferencji "AI&NLP WORKSHOP DAY", która odbędzie się 19.10.2018 w Warszawie.
To tam od praktyków dowiemy się m.in. więcej o zastosowaniu metod głębokiego uczenia (deep learning), analizie strumienia wiadomości Twittera w czasie rzeczywistym, analizie sentymentu, wykrywaniu fake newsów, wyszukiwaniu informacji tekstowych, przetwarzaniu języka naturalnego, czy bezserwerowym podejściu do pracy z danymi.
Metody uczenia maszynowego są obecnie kluczowym narzędziem informatycznym, które pozwala osiągać przewagę konkurencyjną przez bardzo wiele firm. Wciąż jednak obserwujemy niedobór kadr posiadających odpowiednie kompetencje z tego obszaru.
Podczas konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w czterech z dwunastu warsztatów poświęconych sztucznej inteligencji oraz przetwarzaniu języka naturalnego, co pozwoli im zdobyć praktyczną wiedzę na temat obecnych metod oraz używanych technologii z tego obszaru.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.10.2018, 14:23 |
Źródło informacji | Sages |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ