Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sieć INTERSPORT stanęła przed dużym wyzwaniem, jak odnaleźć się jako sprzedawca detaliczny w zdigitalizowanym środowisku. Odpowiedzią na to jest koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0, która ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra z którą klienci będą chcieli spędzać czas.
14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej - najbardziej prestiżowego centrum handlowego w Polsce - z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie.
Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu INTERSPORT 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem INTERSPORT International Corp. oraz NIKE EUROPE. „Galeria Krakowska raises the bar in Polish sporting goods retailing and is a bold statement for the new positioning of INTERSPORT Polska in the market firmly anchored in services and performance, fully aligned with our Group Strategy” – komentują przedstawiciele IIC-INTERSPORT International Corp. GmbH.
Uruchamiając sklep INTERSPORT 2.0 projektujemy INTERSPORT jutra! Chcemy INSPIROWAĆ KLIENTA - poprzez spersonalizowane oferty i produkty, FASCYNOWAĆ - poprzez futurystyczne stacje testowe, interaktywne wyświetlacze dotykowe, ANGAŻOWAĆ - poprzez omnichannel marketing. „INTERSPORT 2.0 - to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla klienta nawigacji” – mówi Piotr Mierzwa dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0.
W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci zmienili się bardziej niż w poprzednich 25 latach. Są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. „Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem - szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne z punktu widzenia konsumenta” – dodaje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
To jednak nie koniec wspólnych projektów z IIC-INTERSPORT International Corp. W drugim kwartale 2019 roku planowane jest wprowadzenie sieci INTERSPORT Polska S.A na platformę cyfrową GRUPY INTERSPORT.
Koncepcja INTERSPORT 2.0
IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing. Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie INTERSPORT, który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne INTERSPORT.
Pierwsze sklepy pilotażowe wg koncepcji sklepu INTERSPORT 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Pod koniec 2017 r. wdrożono ponad 30 sklepów w 10 krajach. Na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy koncepcja INTERSPORT 2.0 została już wdrożona w ponad 100 sklepach w 25 krajach. Teraz przyszła pora na INTERSPORT Polska, który w 2019 roku planuje uruchomienie dwóch takich sklepów w nowej odsłonie.
O INTERSPORT Polska S.A.
INTERSPORT Polska S.A. to wiodąca od 30 lat na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80% oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: ADIDAS, ASISC, NIKE, REEBOK itd. i ich oferty specjalne dostępne wyłącznie w salonach INTERSPORT. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT: McKinley, Pro Touch, Energetics i inne. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis narciarski firm Montana i Wintersteiger oraz serwisy: rowerowy, tenisowy, rolkowy oraz ostrzenia łyżew.
Sieć INTERSPORT znalazła się w elitarnym gronie cieszącym się największym zaufaniem klientów. Otrzymała prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2019”, czyli firmy, która uzyskała najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniła się na tle wyników w swojej branży.
Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów INTERSPORT zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.
KONTAKT:
Iwona Książek - Dział Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104
tel. kom. +38 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.03.2019, 15:51 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT