Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak firma stara przyczynić się do lepszego systemu produkowania żywności? Na ten temat światowi eksperci rozmawiać będą podczas Insieme Day w Berlinie 6 czerwca br.
Insieme w języku włoskim oznacza „razem” i to jest kluczem w rozwiązywaniu pilnych problemów w dzisiejszym systemie produkcji żywności. Jako światowy lider w branży spożywczej Barilla czuje się odpowiedzialna za zrozumienie tych problemów i tym samym chce pomagać w ich rozwiązywaniu. Traktuje planetę jak własny dom. Szuka szans na lepsze życie dla przyszłych pokoleń.
Insieme Day - 6 czerwca 2019 roku
Barilla co roku organizuje debatę na tematy związane z ochroną środowiska. Insieme Day tym razem będzie organizowany w Berlinie, gdzie spotkają się eksperci z dziedziny polityki, ekologii oraz mediów. To będzie doskonała okazja do dyskusji na wiele ważnych tematów takich jak m.in.: rola produkcji żywności dla środowiska, ograniczenie emisji CO2 oraz zmiana przyzwyczajeń i decyzji zakupowych pokolenia Y. Zgromadzeni prelegenci będą rozmawiać o tym, w jaki sposób można lepiej współpracować z zainteresowanymi stronami, ustalić, w jaki sposób poprawić możliwości branży (rolnictwa i producentów żywności) w zakresie ochrony środowiska.
Jest się czym chwalić - Wasa eliminuje emisję CO2
Ważną rolę podczas Insieme Day będzie miała firma Wasa należąca od 20 lat do rodziny Barilla. Ma ona jasno wytyczoną misję. W ramach strategii “Good for You, Good for the Planet” podejmuje szereg działań mających na celu ochronę środowiska.
W 2010 roku Wasa zaczęła bardzo aktywnie działać na rzecz zmniejszenia wszelkich negatywnych oddziaływań jakie produkty firmy mogą mieć na środowisko. Stopniowo zredukowano emitowany przez piekarnie CO2 aż o 82%, a 99% opakowań Wasa jest przetwarzalnych, czyli podlegających procesowi recyklingu. Obecnie, producent chrupkiego pieczywa osiągnął zerową emisję CO2 poprzez wspieranie projektów ochrony lasów deszczowych i energii odnawialnej, tym samym stając się pierwszą marką chrupkiego pieczywa, która zrekompensowała emisję CO2 w 100%.
Dostęp do zdrowej i świeżej żywności jest powszechnym wyzwaniem. Bardzo istotny jest także dostęp do właściwej i wyczerpującej informacji dotyczącej pochodzenia, sposobu wytworzenia oraz składu produktów. Wszyscy, od agencji rządowych, przez przedsiębiorstwa, rolników, po organizacje pozarządowe, są za to bardziej odpowiedzialni niż kiedykolwiek wcześniej.
Więcej na:
www.barilla.pl
www.barillacfn.com
www.barillagroup.com
www.academiabarilla.com
KONTAKT:
Pegasus PR
Karolina Osińska
tel. kom. + 48 607 157 776
e-mail: k.osinska@pegasus.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.05.2019, 13:06 |
Źródło informacji | Barilla |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Kolmar Korea tworzy „czyste piękno” dzięki przełomowym rozwiązaniom, od ekologicznych opakowań po prace badawczo-rozwojowe
• Jest laureatem międzynarodowych nagród za innowacje w obszarze opakowań, obejmujących papierowe tubki, papierowe opakowania do kosmetyków w sztyfcie i papierowe pojemniki.
• Kolmar plasuje się na 125. miejscu w rankingu magazynu TIME wyróżniającym "Najlepsze firmy na świecie pod względem zrównoważonego rozwoju 2025”, będąc jedyną koreańską firmą kosmetyczną na liście.- 16.09.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ