Newsletter

Wskaźnik 2018 Global Fashion Industry Index - Fashion Week Vitality Index opublikowany w Szanghaju

15.07.2019, 14:26aktualizacja: 15.07.2019, 14:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 15 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Wskaźnik 2018 Global Fashion Industry Index - Fashion Week Vitality Index został opublikowany wspólnie przez Chiński Urząd Informacji Gospodarczej (CEIS) agencji prasowej Xinhua i Orient International (Holding) Co., Ltd. w Szanghaju we wschodniej części Chin.

Tygodnie mody w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie, Szanghaju, Chinach, Tokio, Seulu, Rosji i Mumbaju znalazły się w czołówce tygodni mody w 2018 r., jak donosi raport.

Tygodnie mody w Szanghaju i w Chinach, dwa wydarzenia reprezentujące chińskie tygodnie mody, przesunęły się o jedną pozycję w górę, odpowiednio na piąte i szóste miejsce, w porównaniu do poprzednich rankingów, co oddaje szybki rozwój branży mody w Chinach.

Opublikowany po raz pierwszy w marcu 2018 r. wskaźnik Global Fashion Industry Index - Fashion Week Vitality Index ma na celu umieszczenie Chin na międzynarodowej mapie mody przez analizę jakościową.

Wskaźnik obejmuje modele oceny czerpiące z przekazów medialnych, informacji w kręgach biznesowych i agregacji wskaźników, a opiera się na trzech czynnikach głównych i dziesięciu dodatkowych, co pozwala na ocenę witalności międzynarodowych tygodni mody obiektywnie i kompleksowo.

Jak twierdzi Cao Wenzhong, wiceprezes CEIS, analiza wpływu mediów społecznościowych na tygodnie mody została dodana do wskaźnika w 2018 r., dzięki czemu wskaźnik dokładniej przedstawia interakcję wpływu globalnych tygodni mody i podkreśla wartość referencyjną graczy branżowych, w tym projektantów i właścicieli marek. Przez to wskaźnik ma bardziej naukowy i wpływowy charakter.

W raporcie za rok 2018 sześć dużych tygodni mody – w Szanghaju, Pekinie, Shenzhen, Dalian, Xiamen i Wuhan – posłużyło za konkretne przykłady pozwalające na zgłębienie wpływu tych wydarzeń na konsumpcję w Chinach. Wyniki wykazały, że wszystkie tygodnie mody były silnikiem konsumpcji w lokalnych obszarach biznesowych.

Jak donosi raport rosnąca liczba zaangażowanych marek z kraju i zagranicy oraz premierowe pokazy pozwoliły dużym tygodniom mody w Chinach na opracowanie zróżnicowanych platform usługowych, które z kolei umożliwiły miastom-gospodarzom odegranie ważnej roli w przemysłowych łańcuchach wartości, w tym produkcji i projektowaniu mody.

Tymczasem połączenie produktów mody w świecie fizycznym i internetowych platform e-handlu otworzyło nowy rozdział w konsumpcji mody dla klientów, co także porusza raport.

Źródło: China Economic Information Service

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.07.2019, 14:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ