Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 15 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Wskaźnik 2018 Global Fashion Industry Index - Fashion Week Vitality Index został opublikowany wspólnie przez Chiński Urząd Informacji Gospodarczej (CEIS) agencji prasowej Xinhua i Orient International (Holding) Co., Ltd. w Szanghaju we wschodniej części Chin.
Tygodnie mody w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie, Szanghaju, Chinach, Tokio, Seulu, Rosji i Mumbaju znalazły się w czołówce tygodni mody w 2018 r., jak donosi raport.
Tygodnie mody w Szanghaju i w Chinach, dwa wydarzenia reprezentujące chińskie tygodnie mody, przesunęły się o jedną pozycję w górę, odpowiednio na piąte i szóste miejsce, w porównaniu do poprzednich rankingów, co oddaje szybki rozwój branży mody w Chinach.
Opublikowany po raz pierwszy w marcu 2018 r. wskaźnik Global Fashion Industry Index - Fashion Week Vitality Index ma na celu umieszczenie Chin na międzynarodowej mapie mody przez analizę jakościową.
Wskaźnik obejmuje modele oceny czerpiące z przekazów medialnych, informacji w kręgach biznesowych i agregacji wskaźników, a opiera się na trzech czynnikach głównych i dziesięciu dodatkowych, co pozwala na ocenę witalności międzynarodowych tygodni mody obiektywnie i kompleksowo.
Jak twierdzi Cao Wenzhong, wiceprezes CEIS, analiza wpływu mediów społecznościowych na tygodnie mody została dodana do wskaźnika w 2018 r., dzięki czemu wskaźnik dokładniej przedstawia interakcję wpływu globalnych tygodni mody i podkreśla wartość referencyjną graczy branżowych, w tym projektantów i właścicieli marek. Przez to wskaźnik ma bardziej naukowy i wpływowy charakter.
W raporcie za rok 2018 sześć dużych tygodni mody – w Szanghaju, Pekinie, Shenzhen, Dalian, Xiamen i Wuhan – posłużyło za konkretne przykłady pozwalające na zgłębienie wpływu tych wydarzeń na konsumpcję w Chinach. Wyniki wykazały, że wszystkie tygodnie mody były silnikiem konsumpcji w lokalnych obszarach biznesowych.
Jak donosi raport rosnąca liczba zaangażowanych marek z kraju i zagranicy oraz premierowe pokazy pozwoliły dużym tygodniom mody w Chinach na opracowanie zróżnicowanych platform usługowych, które z kolei umożliwiły miastom-gospodarzom odegranie ważnej roli w przemysłowych łańcuchach wartości, w tym produkcji i projektowaniu mody.
Tymczasem połączenie produktów mody w świecie fizycznym i internetowych platform e-handlu otworzyło nowy rozdział w konsumpcji mody dla klientów, co także porusza raport.
Źródło: China Economic Information Service
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.07.2019, 14:26 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |