Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firmę założyli Jacek Majewski, Hania Kokczyńska, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna. Doświadczenia z pracy związanej z designem i nowymi technologiami wykorzystali, tworząc opartą o AR aplikację, za pomocą której można zaprojektować wysokiej jakości regał dostosowany do własnego stylu i potrzeb.
Unikalne rozwiązanie spodobało się europejskim konsumentom ceniącym prostotę i nowoczesny design. Obecnie 98% mebli wytwarzanych przez Tylko sprzedaje się poza Polską, głównie w Niemczech, Szwajcarii, Francji i w Wielkiej Brytanii. Założyciele Tylko na tym jednak nie poprzestają. Korzystając ze wsparcia inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango, który w styczniu zainwestował w startup 15 mln złotych, firma planuje zrealizować ambitne plany sprzedażowe zarówno na rynkach europejskich, jak i w USA.
Obecnie w warszawskim biurze firmy pracuje ponad 90 osób. Zespół rozrósł się do tego stopnia, że Tylko szuka już nowego biura, takiego które zapewni możliwość wygodnej pracy, zarówno obecnemu zespołowi, jak również specjalistom, których Tylko chce zatrudnić w nadchodzących miesiącach.
„Do końca kwietnia 2020 roku planujemy powiększyć nasz zespół o kolejne 30 osób - mówi Marta Borkowska, People Manager. - Szukamy ekspertów, którzy zadbają o rozwój naszych produktów, designerów i specjalistów od R&D. Planujemy poszerzyć również zespół odpowiedzialny za obsługę klienta, więc jeśli mówisz biegle po angielsku, francusku lub niemiecku i lubisz kontakt z ludźmi, zapraszamy do rekrutacji. Potrzebujemy również programistów, ekspertów z doświadczeniem w rozwijaniu produktów cyfrowych i performance marketerów. Naszych pracowników wyróżnia zaangażowanie i realny wpływ na to, jak wygląda nasza marka. Wszystkich, którzy też tak mają, zapraszamy na stronę tylko.com/jobs”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.09.2019, 13:03 |
Źródło informacji | Tylko |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT