Newsletter

Lewiatan: codziennie 2 mln Polaków odwiedza sklepy sieci franczyzowej

13.11.2019, 09:39aktualizacja: 13.11.2019, 09:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wśród sieci franczyzowych Lewiatan zajmuje pierwsze miejsce w Polsce pod względem wielkości obrotów – poinformował Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding. Według niego, zakupy w sklepach z tym logo robi każdego dnia ok. 2 mln klientów.

Firma Lewiatan, która obchodzi w tym roku 25. rocznicę istnienia, jest jednym z największych pracodawców w kraju i zatrudnia ok. 30 tys. osób. Do sieci należy 3200 sklepów o powierzchni do 200 m2.

Marcin Poniatowski podkreślił, że sieć, która skupia polskich przedsiębiorców, stawia też na rozwój własnej marki. „W wielu przypadkach produkty oznaczone logo Lewiatana stają się liderami w swoich kategoriach, sprzedają się najlepiej i klienci właśnie po nie przychodzą – znając ich jakość i dobrą cenę” – podkreślił przedstawiciel Lewiatana.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 13.11.2019, 09:39
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ