Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Projekt budowy polskiej marki samochodów elektrycznych, który realizuje ElectroMobility Poland, wywołuje spore poruszenie. Niedawno ujawniono, że w projekt zaangażowany jest legendarny projektant Jaguara, Tadeusz Jelec oraz znana włoska firma stylistyczna Torino Design.
Prototypy nowej marki powstają na razie w dwóch wersjach nadwozia: hatchback i SUV. Pod względem parametrów technicznych i jakości polskie e-auta mają być konkurencyjne wobec rywali z tej samej półki cenowej. „Platforma technologiczna do zbudowania różnych modeli będzie najwyższej klasy, taka jakie wykorzystywane są w samochodach podobnego segmentu” - mówi Maliczenko.
Podkreśla, że tworzenie marki od „zera” daje konstruktorom wiele możliwości, niespotykanych w przypadku dużych firm motoryzacyjnych będących na dawna na rynku. „Jako nowa marka nie będziemy musieli konkurować wewnętrznie z innymi naszymi produktami. Możemy zrobić coś, co jest praktycznie, jak i estetycznie na najwyższym poziomie” - zaznacza.
Maliczenko zauważa, że stwarza to również szansę na wypracowanie unikatowego DNA marki. „To pojęcie bardzo często używane w motoryzacji. Wykorzystuje się je po to, żeby zdefiniować charakter marki. Pomaga to projektantom w dostosowaniu produktu, nad którym pracują, do spójnej historii i osobowości marki” - wyjaśnia. Podkreśla, że atrybuty marki są nie tylko związane z jej wyglądem zewnętrznym. W projekcie nowego modelu samochodu są uwzględniane również parametry techniczne układu jezdnego, takie jak np. charakterystyka zawieszenia.
Zespół ElectroMobility Poland, projektując swoje samochody od podstaw, chce skupić się na cechach, które uważa za najważniejsze, czyli: praktyczność rozwiązań technicznych, przestronność wnętrza i bezpieczeństwo jazdy.
Prototypy samochodów, które ElectroMobility Poland zamierza zaprezentować w połowie tego roku posiadają wiele cech, charakterystycznych również dla modeli produkcyjnych. Będą przestronne w środku (to zasługa niewielkiego modułu napędowego), wygodne zarówno dla kierowcy, jak i jego pasażerów, wyposażono je także w duże, pojemne bagażniki. „Chcemy się odróżniać od innych pod względem ergonomii pojazdu. Spędziliśmy dużo czasu na badaniach m.in. takich rzeczy, jak np. kąt widzenia, po to żeby kierowcy wygodnie się jeździło oraz by zwiększyć bezpieczeństwo tej jazdy” - mówi Maliczenko.
W założeniu polski samochód elektryczny tworzony przez ElectroMobility Poland to auto rodzinne, wygodne i eleganckie, które ma odpowiadać na potrzeby klientów i stanowić atrakcyjną konkurencję dla modeli będących już na rynku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 17.03.2020, 17:31 |
| Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sektor Consumer Finance musi transformować usługi finansowe z myślą o Generacji Z
Wszyscy zastanawiamy się nad Generacją Z. Już za 10 lat na świecie to pokolenie będzie najbardziej liczne, u szczytu swoich możliwości finansowych. Musimy transformować usługi finansowe tak, żeby odpowiedzieć na potrzeby Generacji Z i to jest właściwy moment, żeby się na tym zastanowić – stwierdził Andrzej Szewczyk, zarządzający Business Unitem Finance w Autopay podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.- 02.12.2025, 13:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baleary dołączają do siatki połączeń PLL LOT. Rusza sprzedaż bezpośrednich lotów na Majorkę
• Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły sprzedaż nowego kierunku. Tym razem narodowy przewoźnik zabierze pasażerów na słoneczną Majorkę.
• Połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie realizowane będą 3 razy w tygodniu w sezonie letnim 2026, z inauguracyjnym rejsem zaplanowanym na 30 maja 2026 r.
• Majorka to jedna z najpiękniejszych wysp Morza Śródziemnego, pełna rajskich plaż, turkusowych zatok, majestatycznych gór i pachnących sadów cytrusowych.- 02.12.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
Ferrero Polska: odpowiedzialną i etyczną firmę tworzą wspólne wartości, a nie nowe regulacje czy trendy PAP
Z jednej strony budowanie w zespole poczucia bezpieczeństwa i szacunku dla każdego pracownika, z drugiej: świadomość wspólnej odpowiedzialności za społeczności lokalne, środowisko naturalne, cały cykl „życia produktu i opakowania” - to podstawowe czynniki definiujące dziś dojrzałą, właściwie zarządzaną firmę. Choć za sprawą unijnych regulacji i zmieniających się oczekiwań konsumentów weszły one do kanonu współczesnego managementu, to istnieją firmy, które takie standardy oraz wartości pielęgnują od wielu dekad.- 02.12.2025, 11:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ