Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Projekt budowy polskiej marki samochodów elektrycznych, który realizuje ElectroMobility Poland, wywołuje spore poruszenie. Niedawno ujawniono, że w projekt zaangażowany jest legendarny projektant Jaguara, Tadeusz Jelec oraz znana włoska firma stylistyczna Torino Design.
Prototypy nowej marki powstają na razie w dwóch wersjach nadwozia: hatchback i SUV. Pod względem parametrów technicznych i jakości polskie e-auta mają być konkurencyjne wobec rywali z tej samej półki cenowej. „Platforma technologiczna do zbudowania różnych modeli będzie najwyższej klasy, taka jakie wykorzystywane są w samochodach podobnego segmentu” - mówi Maliczenko.
Podkreśla, że tworzenie marki od „zera” daje konstruktorom wiele możliwości, niespotykanych w przypadku dużych firm motoryzacyjnych będących na dawna na rynku. „Jako nowa marka nie będziemy musieli konkurować wewnętrznie z innymi naszymi produktami. Możemy zrobić coś, co jest praktycznie, jak i estetycznie na najwyższym poziomie” - zaznacza.
Maliczenko zauważa, że stwarza to również szansę na wypracowanie unikatowego DNA marki. „To pojęcie bardzo często używane w motoryzacji. Wykorzystuje się je po to, żeby zdefiniować charakter marki. Pomaga to projektantom w dostosowaniu produktu, nad którym pracują, do spójnej historii i osobowości marki” - wyjaśnia. Podkreśla, że atrybuty marki są nie tylko związane z jej wyglądem zewnętrznym. W projekcie nowego modelu samochodu są uwzględniane również parametry techniczne układu jezdnego, takie jak np. charakterystyka zawieszenia.
Zespół ElectroMobility Poland, projektując swoje samochody od podstaw, chce skupić się na cechach, które uważa za najważniejsze, czyli: praktyczność rozwiązań technicznych, przestronność wnętrza i bezpieczeństwo jazdy.
Prototypy samochodów, które ElectroMobility Poland zamierza zaprezentować w połowie tego roku posiadają wiele cech, charakterystycznych również dla modeli produkcyjnych. Będą przestronne w środku (to zasługa niewielkiego modułu napędowego), wygodne zarówno dla kierowcy, jak i jego pasażerów, wyposażono je także w duże, pojemne bagażniki. „Chcemy się odróżniać od innych pod względem ergonomii pojazdu. Spędziliśmy dużo czasu na badaniach m.in. takich rzeczy, jak np. kąt widzenia, po to żeby kierowcy wygodnie się jeździło oraz by zwiększyć bezpieczeństwo tej jazdy” - mówi Maliczenko.
W założeniu polski samochód elektryczny tworzony przez ElectroMobility Poland to auto rodzinne, wygodne i eleganckie, które ma odpowiadać na potrzeby klientów i stanowić atrakcyjną konkurencję dla modeli będących już na rynku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.03.2020, 17:31 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Agata Dziwisz-Moshe, kancelaria Kochański & Partners: podwójne opodatkowanie banków nie jest ani logiczne, ani zgodne z prawem PAP
„Tam, gdzie mamy do czynienia z uznaniem, że w wyniku stwierdzenia nieważności umowy kredytu frankowego nie ma przychodu, a mimo to bank musi zapłacić od niego podatek, jest sytuacją, która nie powinna mieć miejsca. Na gruncie przepisów prawa podatkowego taka konkluzja jest pewnego rodzaju wynaturzeniem” - ocenia Agata Dziwisz-Moshe, adwokat, partner w kancelarii Kochański & Partners, szef praktyki prawa podatkowego.- 20.01.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rimini Street uhonorowana nagrodami przez klientów i środowisko branżowe w kategoriach „Preferowany dostawca”, „Obsługa” oraz „Przywództwo”
Firma niezmiennie świadczy wiodące w branży wsparcie zewnętrzne w zakresie oprogramowania oraz dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynku, koncentrując się na ułatwianiu sukcesu klientów w wymiarze strategicznym, operacyjnym i finansowym.- 20.01.2025, 12:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Prezes zarządu Związku Banków Polskich: obserwujemy rekordową dynamikę liczby zawieranych ugód frankowych PAP
„Kierunek ugodowy jest przez nas absolutnie preferowany, o czym mówią też wszystkie organy i instytucje bezpieczeństwa czy nadzoru finansowego, ale również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Toczą się prace w Ministerstwie Sprawiedliwości w zakresie dodatkowego uatrakcyjnienia tych ugód, by to one, a nie procesy sądowe, stały się podstawowym źródłem rozwiązania problemu” - mówi dr Tadeusz Białek, prezes zarządu Związku Banków Polskich.- 20.01.2025, 10:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom