Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Od początku istnienia naszej firmy w centrum naszych działań stał zawsze człowiek i jego zdrowie - mówi Robert Jurgawka, Chief Marketing & Organization Officer USP Zdrowie. - Nie mogliśmy pozostać obojętni wobec obecnej sytuacji, dlatego w trosce o osoby na pierwszej linii zdecydowaliśmy się wesprzeć polską służbę zdrowia".
Wybrane placówki otrzymały pełen zakres artykułów do ochrony zdrowia podczas pandemii COVID-19. Zamówiony przez firmę sprzęt objął między innymi:
- 92 tys. masek jednorazowych,
- 500 tys. rękawic,
- 7,9 tys. fartuchów jednorazowych,
- 11 tys. płynów dezynfekujących,
- 3,1 tys. przyłbic,
- 2,5 tys. kombinezonów ochronnych,
- 1 tys. masek FFP2,
- 1 tys. masek FFP3,
- 600 szt. termometrów bezdotykowych.
Akcja ma zasięg ogólnopolski, a koordynatorem całej kampanii jest Medical Unit USP Zdrowie - zespół 48 osób, który na co dzień współpracuje ze środowiskiem medycznym.
„Pracując ze środowiskiem lekarskim, mamy możliwość bezpośredniego wsłuchania się w ich potrzeby. W obliczu pandemii SARS-COVID-19 ta akcja jest naszą naturalną odpowiedzią właśnie na te potrzeby. Nie wyobrażaliśmy sobie, by postąpić inaczej” - mówi Aniela Nowakowska - Medical Unit Director USP Zdrowie.
Firma USP Zdrowie powstała w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy Voitka Napiórkowskiego i szybko stała się liderem na polskim rynku leków dostępnych bez recepty. Obecnie zatrudnia ponad 800 osób, posiadając biura zlokalizowane w Warszawie, na Litwie, Ukrainie, w Bułgarii i Stanach Zjednoczonych oraz Wytwórnię leków US Pharmacia we Wrocławiu, która dostarcza na rynek ponad 100 mln opakowań rocznie. W portfolio firmy znajdują się znane i cenione marki, m.in. Apap, Ibuprom, Gripex, Verdin, Stoperan i Xenna. Więcej informacji na www.uspzdrowie.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2020, 11:43 |
Źródło informacji | USP Zdrowie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.