Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Gdy dwa lata temu tu we Wrocławiu narodziła się myśl o payeye - usłudze i produkcie, które zwiększają komfort życia i podwyższają bezpieczeństwo płatności - nie wiedzieliśmy jak daleko zaprowadzą nas nasze wypowiedziane marzenia.
Ekosystem już działa, wchodzimy na rynek pilotażowo w naszym rodzinnym mieście, Wrocławiu. Dzisiaj z naszej usługi można skorzystać w Sushi Naka Naka - miejscu, w którym zrealizowaliśmy pierwszą płatność payeye w kwietniu 2020 roku. Lista naszych partnerów rośnie z dnia na dzień. Na bieżąco będziemy ją komunikować na www.payeye.com oraz naszych kanałach społecznościowych.
Zachęcamy do skorzystania z prostej a jednocześnie najbezpieczniejszej opcji potwierdzania płatności - tęczówką oka. Wystarczy wejść na www.payeye.com, zarejestrować się, odwiedzić naszego partnera i płacić jednym spojrzeniem.
Wybraliśmy tęczówkę oka, bo jest to najskuteczniejsza metoda identyfikacji spośród wszystkich metod biometrycznych. Dzięki swojej niezawodności zwiększa bezpieczeństwo transakcji, a na tym, jako twórcom ekosytemu PayEye, zależy nam najbardziej” – powiedział Krystian Kulczycki, prezes PayEye sp. z o.o.
Powstała we Wrocławiu spółka PayEye działa pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego i ma status Małej Instytucji Płatniczej. Poza faktem oparcia całego systemu płatności na unikalnym wzorcu tęczówki oka ludzkiego, ekosystem PayEye jest niezależny i bezpieczny a składają się na niego autorskie, innowacyjne urządzenia płatnicze POS, portfel elektroniczny dla użytkowników oraz algorytmy przetwarzające tęczówkę na wzorzec biometryczny (payeye code).
„Zarówno dla klientów biznesowych - zwanych przez nas Partnerami PayEye, jak i konsumentów mamy specjalne oferty na dobry początek” – dodaje Krystian Kulczycki, prezes PayEye sp. z o.o.
W ramach kampanii „payeye od pierwszego spojrzenia” pierwsze 1000 osób po założeniu konta payeye otrzyma 50 zł do wykorzystania u Partnerów PayEye.
Wejdź na www.payeye.com, zarejestruj się i sprawdź, jak wygodne może być płacenie!
Mini słowniczek:
PayEye - nazwa firmy,
payeye - nazwa usługi płacenia tęczówką oka,
urządzenie płatnicze PayEye - terminal płatniczy,
payeye code - obraz tęczówki oka (wzór) zapisany w formie alfanumerycznego kodu.
PayEye sp. z o.o., to polski fintech, który wprowadza pierwszy na świecie tak bezpieczny, wygodny i kompletny system płatniczy opierający się na akceptacji płatności oraz identyfikacji użytkownika za pomocą biometrii tęczówki oka. Spółka PayEye ma status Instytucji Płatniczej i jako pierwsza na świecie wprowadza takie rozwiązanie komercyjnie.
Identyfikacja tęczówki oka, to najskuteczniejsza metoda identyfikacji człowieka, spośród wszystkich metod biometrycznych. Płacąc payeye nie potrzebujesz portfela, karty płatniczej, zegarka czy telefonu, wystarczy tylko jedno spojrzenie.
To kolejny etap rozwoju płatności biometrycznych, który w związku ze swoją niezawodnością oraz zerowym współczynnikiem fałszywych odrzuceń ma szansę zastąpić dotychczasowe formy uwierzytelniania użytkownika.
Łącząc technologię z naukę, firma PayEye stworzyła cały, niezależny i bezpieczny ekosystem, na który składają się autorskie, innowacyjne urządzenia płatnicze POS, portfel elektroniczny dla użytkowników, algorytmy przetwarzające tęczówkę na wzorzec biometryczny (payeye code) a w przyszłości także rozwiązania do bankomatów i e-commerce.
www.payeye.com
KONTAKT:
Zuza Gąsiewska
e-mail: media@payeye.com
tel. kom. +48 +48 696 425 648
https://payeye.com/dla-mediow
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.06.2020, 10:47 |
Źródło informacji | PayEye |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Główny analityk Grupy BIK: tylko w październiku banki udzieliły kredytów hipotecznych na kwotę prawie 7,4 mld zł PAP
- 28.11.2024, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Konsumenci robią mądrzejsze zakupy w tegoroczny Black Friday: 38% już użyło lub planuje użyć GenAI do polowania na promocje
- 28.11.2024, 13:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BCG
-
Image
50% Polaków wsparło zbiórki charytatywne online w ciągu ostatniego roku. Większość z nas uważa, że to wygodna forma pomocy
- 6 na 10 osób twierdzi, że internet ułatwia zaangażowanie w akcje charytatywne, a wśród zalet działalności dobroczynnej online respondenci wskazują głównie wygodną formę (54%) oraz szybkie przekazanie wsparcia (50%).
- Główne powody pomagania to satysfakcja (58%), współczucie (56%) oraz nadzieja na uzyskanie pomocy w trudnej sytuacji (51%).
- Allegro Charytatywni obchodzi 10-lecie swojego istnienia - w tym czasie klienci przekazali ponad 265 mln na cele dobroczynne.
- 28.11.2024, 13:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Allegro