Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Klienci poszukują nowoczesnych rozwiązań oraz niestandardowego podejścia do ich potrzeb. Szczególnie jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa ich najbliższym. Wybór odpowiedniego ubezpieczenia na życie, szczególnie takiego, które oferuje pracodawca, może być trudny. Oferty standardowe dla wszystkich, nie do końca odpowiadają indywidualnym wymaganiom pracowników. „Wiemy, że potrzeby klientów stale się zmieniają. Dlatego zmodyfikowaliśmy nasz produkt grupowy – Allianz Rodzina, tak aby był atrakcyjny dla pracodawców i pracowników. Jesteśmy przekonani, że dzięki prostym pakietom i możliwości dowolnego dopasowania elementów spełni on oczekiwania naszych klientów” – mówi Łukasz Bąbol, dyrektor zarządzający ds. produktów życiowych i zdrowotnych, Allianz Polska.
Proste pakiety – korzyści dla pracowników
Pakiety ubezpieczeniowe, w których klienci mają łatwy wybór i możliwość dobrania takich elementów, które są dla nich najważniejsze to zupełnie nowe podejście do produktów grupowych. Zmieniony produkt Allianz Rodzina składa się z oferty bazowej oraz pakietów dodatkowych. „Allianz podąża ścieżką upraszczania i pakietyzacji już jakiś czas. I widzimy, że nasza strategia jest doceniania, ponieważ pakiety pozwalają na szybkie zrozumienie jakie elementy wchodzą w zakres ochrony i jednocześnie dają możliwość wyboru tych ryzyk, które są najbardziej istotne” – dodaje Łukasz Bąbol.
Assistance w zupełnie nowej odsłonie
Pakiety Allianz Rodzina zostały wzbogacone także o unikalne na rynku usługi assistance:
• oprócz standardowej wypłaty za urodzenie dziecka dodatkowo w zestawie pakiet „fitness” dla mamy;
• oprócz standardowej wypłaty w razie zgonu dodatkowo assistance pogrzebowy tzn. realna pomoc przy organizacji pogrzebu, pokrycie koszów organizacji konsolacji czy transportu uczestników;
• oprócz standardowej wypłaty w razie poważnego zachorowania pakiet konsultacji lekarskich i badań.
„Przy tworzeniu nowych pakietów w ramach produktu Allianz Rodzina, chcieliśmy dać klientom nie tylko możliwość indywidualnego dopasowania oferty, ale także takie usługi, które realnie im pomogą w trudnych czy niespodziewanych sytuacjach” – dodaje Łukasz Bąbol.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.06.2020, 15:42 |
Źródło informacji | Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Allianz Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ