Newsletter

Nowoczesna aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna dla klientów Zrzeszenia SGB

24.07.2020, 12:22aktualizacja: 24.07.2020, 12:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SGB Mobile (2)
SGB Mobile (2)
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, aplikacja mobilna SGB Mobile trafiła właśnie do klientów Zrzeszenia SGB. Aplikacja została udostępniona przez SGB-Bank SA w sklepach Google Play i App Store.

SGB Mobile to bezpieczna i funkcjonalna aplikacja mobilna. Posiada funkcje, których nie posiada żadna inna aplikacja bankowa w Polsce. Pozwala zarządzać subskrypcjami nie tylko dla najbardziej popularnych serwisów streamingowych czy muzycznych, ale oferuje również możliwość zarządzania kartami dodanymi do portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay) oraz sklepów internetowych.

„Aplikacja SGB Mobile to nowoczesna bankowość mobilna, która odpowiada na większość potrzeb rynkowych – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA. – Klient znajdzie w niej funkcjonalności z zakresu obsługi rachunków, kart i BLIKA, a także coś, czego nie ma do tej pory nawet w bankach komercyjnych – funkcję zarządzania subskrypcjami. To kolejny element błyskawicznego rozwoju technologicznego banków spółdzielczych SGB”.

Aplikacja posiada praktyczny i uniwersalny interfejs, umożliwia zalogowanie się poprzez biometrię, dostęp do rachunku, możliwość wykonywania przelewów (również Express Elixir), dodawania kart i korzystania z płatności mobilnych.

„Jestem dumny z tempa i zwinnego stylu pracy, w jakim stworzyliśmy wspólny produkt zrzeszeniowy, który jako pierwszy w Polsce wykorzystuje na taką skalę możliwości PSD2” – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA.

Powstanie aplikacji to współpraca pracowników SGB-Banku SA i banków spółdzielczych SGB, a także firm współtworzących rozwiązanie - Ailleron S.A., który wytworzył aplikację mobilną wraz z back office administracyjnym i HEUTHES Sp. z o.o., który był dostawcą oprogramowania platformy BS API i firmą odpowiedzialną za integrację systemów. W prace nad wdrożeniem aplikacji zaangażowani byli również dostawcy systemów informatycznych, którzy udostępnili swoje usługi na platformie BS API: Asseco Poland SA, Softnet sp. z o.o., Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o .o., I-BS.pl sp. z o.o. oraz SABA SERVICE sp. z o.o. Partnerami przy pracach nad SGB Mobile byli także Mastercard i Visa.

Więcej na stronie www.sgb.pl/sgbmobile

KONTAKT:

Roman Szewczyk

Rzecznik prasowy SGB-Banku SA

tel. 692 465 136

e-mail: roman.szewczyk@sgb.pl

-

Rafał Łopka

Biuro Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA

tel. 662 265 370

e-mail: rafal.lopka@sgb.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 24.07.2020, 12:22
Źródło informacji SGB-Bank SA
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ