Newsletter

Ważna premiera HORIBA w czasie, gdy wirtualizacja RDE może przynieść 15 mln Euro oszczędności

29.07.2020, 19:48aktualizacja: 29.07.2020, 19:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NUNEATON, Anglia, 30 lipca 2020 r. /PRNewswire/ -- Spółka HORIBA uruchamia nowe wirtualne rozwiązanie w zakresie badania emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach ruchu (ang. Real Driving Emissions, RDE), które może pomoc przedsiębiorstwom zaoszczędzić do 15 mln euro na samych wymogach dotyczących pojazdów prototypowych.

Usługa RDE+, uruchomiona dziś na całym świecie (30 lipca 2020 r.) to rozwiązanie typu „road to rig", które przenosi rzeczywiste warunki do laboratorium, a w połączeniu z wirtualną symulacją i walidacją, pozwala na znacznie szybsze ukończenie i dokładniejsze wykonanie prac nad RDE niż kiedykolwiek wcześniej.

Premiera zbiega się z publikacją nowej białej księgi zamówionej przez HORIBA, która wskazuje na coraz większy sens biznesowy wirtualizacji prac nad RDE układów napędowych.

Według badania zrealizowanego przez Frost & Sullivan, wirtualizacja testów RDE może pomóc producentom oryginalnego sprzętu motoryzacyjnego (OEM) obniżyć swoje wymogi dotyczące prototypów pojazdów o 75% dzięki zastąpieniu testów drogowych bardziej efektywnymi pracami w laboratorium, co przyniesie oszczędności do 15 mln euro na każdy projektowany pojazd. Do tego dochodzą ogromne potencjalne oszczędności w zakresie testów i czasu opracowania.

Steve Whelan, kierownik światowego ośrodka ds. rozwoju i zastosowań firmy HORIBA: „Producenci zmagają się z licznymi wyzwaniami, takimi jak ograniczenie emisji, elektryfikacja i mobilność przyszłości, a przy tym muszą pozostać konkurencyjni. Opracowaliśmy RDE+ aby zapewnić efektywniejsze i bardziej ekonomiczne podejście do prac nad RDE. (…) Jak pokazują nasze szeroko zakrojone badania, wprowadzamy rozwiązanie w chwili, gdy uzasadnienie biznesowe dla wirtualnych prac nad RDE nigdy nie było tak przekonujące. Trudno producentom oryginalnego sprzętu przejść obojętnie obok 15 mln euro oszczędności na każdym projektowanym pojeździe. Co więcej, wspomniana kwota nie uwzględnia oszczędności związanych ze skróceniem czasu opracowywania, które również mogą sięgać wielu milionów dolarów”.

Premiera odbywa się w momencie zwrotnym dla światowej branży motoryzacyjnej, która stara się sprostać wyzwaniom przyszłości, a jednocześnie próbuje otrząsnąć się ze skutków pandemii COVID-19. Dodatkowym obciążeniem, jak oszacowano w badaniu, jest trzykrotne wydłużenie czasu testów przez wymogi w zakresie RDE.

To powoduje rosnące zapotrzebowanie na bardziej sprawne, czy też „zwinniejsze”, podejście do opracowywania produktów.

Steve Whelan dodał: „Przejście na sprawniejsze podejście jest niezbędne, jeśli chcemy sprostać przyszłemu zapotrzebowaniu na pojazdy. Walidacja wirtualna odegra w tym procesie kluczową rolę, pozwalając na szybsze i lepsze opracowywanie produktów – będzie można zrobić więcej mniejszymi środkami. (…) Producenci powinni już teraz wziąć pod uwagę nowe rozwiązania i wirtualizować swoje testy fizyczne. Jak pokazuje RDE+, przy takich korzyściach jak obniżone wymagania wobec prototypów, zwiększona pewność i ogromne oszczędności kosztów, korzystanie z wirtualizacji pozwoli im utrzymać szybkie tempo rozwoju”.

Dalsze informacje na temat oferty RDE+ od HORIBA MIRA na stronie internetowej: www.horiba.com/RDEplus.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1215091/HORIBA_Virtualisation_RDE_Savings.jpg

Źródło: HORIBA

KONTAKT:

Lyndsey Trengove

e-mail: lyndsey.trengove@whistlepr.co.uk

tel. +44-(0)7854-700320

-

Monira Matin

e-mail: monira.matin@whistlepr.co.uk

tel. +44-(0)7753-135691

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.07.2020, 19:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ