Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampania Złotej Wstążki ma charakter społeczny i jest organizowana we wrześniu, kiedy przypada światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Jej symbolem jest właśnie złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość - zdrowie dzieci. Celami kampanii są: zwiększenie świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskanie środków na leczenie dzieci.
„Chcemy zaangażować wszystkich na rzecz walki z nowotworami dziecięcymi. Zależy nam na tym, żeby każde dziecko, które zachoruje na raka, miało realną szansę na wyzdrowienie. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Nasza kampania została wymyślona tak, żeby każdy mógł się w nią włączyć” - wyjaśnia Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, która jest organizatorem kampanii.
Odwiedzając stronę internetową www.zlotawstazka.pl, można poznać historie „Prawdziwych Bohaterów”: dzieci, ich rodzin, personelu medycznego oraz wolontariuszy i znaleźć pomysły na zaangażowanie. Od dokonania wpłat na leczenie dzieci chorych onkologicznie po udział w RakReatonie - ogólnopolskim wyzwaniu pokonania miliona kilometrów w celu zebrania 100000 złotych na leczenie dzieci chorych na nowotwory. Spacery, biegi, jazdy na rowerze czy nordic walking będą miały swoje relacje na Facebooku i Instagramie #rakreaton. Partnerem technologicznym wyzwania jest aplikacja Activy.
Zobaczymy tam także spot, w którym udział wzięli: Maja Popielarska - prezenterka telewizyjna i autorka książek o tematyce ogrodniczej, Maciej Orłoś - dziennikarz nowych mediów, Naval - były żołnierz Jednostki Wojskowej GROM oraz Magdalena Loska - wielokrotna Mistrzyni Świata, Europy i Polski w brazylijskim Jiu Jitsu. Wsparli kampanię, by zwrócić i przekierować uwagę z osób z pierwszych stron gazet czy ekranów telewizorów na tych, którzy na co dzień walczą o życie z nowotworem.
Z kolei na Instagramie w ramach kampanii można wesprzeć szerzenie świadomości na temat nowotworów dziecięcych, udostępniając zdjęcia z symbolem złotej wstążki oznaczonych #zlotawstazka.
We współpracy z portalem Siepomaga.pl uruchomiono także specjalną zbiórkę. Jej celem jest wsparcie finansowe „Programu Broviac. Krócej w szpitalu”.
W kampanię zaangażowało się wiele instytucji oraz firm, które w sposób nowatorski w Polsce zaproponowały wsparcie poprzez oferowanie swoich usług lub produktów, z których część dochodu będzie przekazywana na leczenie dzieci chorych na raka. Są to m.in. akcje: BLIK, Merlin.pl, Limango, iTaxi.
Więcej informacji na stronie www.zlotawstazka.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.09.2020, 15:18 |
Źródło informacji | Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
enel-med: inwestycja w jakość się opłaca
Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.- 01.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: enel-med
-
Image
Mobilna gastronomia coraz popularniejsza w Polsce. IJHARS zajrzała do food trucków
W pierwszej połowie 2025 r. liczba lokali gastronomicznych w Polsce zwiększyła się o blisko 2 tys., po raz pierwszy w historii przekraczając barierę 100 tys. punktów - poinformowała "Rzeczpospolita", powołując się na raport firmy Dun & Bradstreet. Raport pokazuje również, że coraz większym zainteresowaniem Polaków cieszą się mobilne punkty sprzedaży żywności. Mając na względzie te tendencje, IJHARS przyjrzała się uważnie jedzeniu serwowanemu w food truckach. Zauważyliśmy błędy, ale w naszych działaniach stawiamy na edukację i dialog, pragniemy przede wszystkim poprawy standardów jakości sprzedawanych potraw i dań.- 31.07.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ