Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampania Złotej Wstążki ma charakter społeczny i jest organizowana we wrześniu, kiedy przypada światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Jej symbolem jest właśnie złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość - zdrowie dzieci. Celami kampanii są: zwiększenie świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskanie środków na leczenie dzieci.
„Chcemy zaangażować wszystkich na rzecz walki z nowotworami dziecięcymi. Zależy nam na tym, żeby każde dziecko, które zachoruje na raka, miało realną szansę na wyzdrowienie. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Nasza kampania została wymyślona tak, żeby każdy mógł się w nią włączyć” - wyjaśnia Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, która jest organizatorem kampanii.
Odwiedzając stronę internetową www.zlotawstazka.pl, można poznać historie „Prawdziwych Bohaterów”: dzieci, ich rodzin, personelu medycznego oraz wolontariuszy i znaleźć pomysły na zaangażowanie. Od dokonania wpłat na leczenie dzieci chorych onkologicznie po udział w RakReatonie - ogólnopolskim wyzwaniu pokonania miliona kilometrów w celu zebrania 100000 złotych na leczenie dzieci chorych na nowotwory. Spacery, biegi, jazdy na rowerze czy nordic walking będą miały swoje relacje na Facebooku i Instagramie #rakreaton. Partnerem technologicznym wyzwania jest aplikacja Activy.
Zobaczymy tam także spot, w którym udział wzięli: Maja Popielarska - prezenterka telewizyjna i autorka książek o tematyce ogrodniczej, Maciej Orłoś - dziennikarz nowych mediów, Naval - były żołnierz Jednostki Wojskowej GROM oraz Magdalena Loska - wielokrotna Mistrzyni Świata, Europy i Polski w brazylijskim Jiu Jitsu. Wsparli kampanię, by zwrócić i przekierować uwagę z osób z pierwszych stron gazet czy ekranów telewizorów na tych, którzy na co dzień walczą o życie z nowotworem.
Z kolei na Instagramie w ramach kampanii można wesprzeć szerzenie świadomości na temat nowotworów dziecięcych, udostępniając zdjęcia z symbolem złotej wstążki oznaczonych #zlotawstazka.
We współpracy z portalem Siepomaga.pl uruchomiono także specjalną zbiórkę. Jej celem jest wsparcie finansowe „Programu Broviac. Krócej w szpitalu”.
W kampanię zaangażowało się wiele instytucji oraz firm, które w sposób nowatorski w Polsce zaproponowały wsparcie poprzez oferowanie swoich usług lub produktów, z których część dochodu będzie przekazywana na leczenie dzieci chorych na raka. Są to m.in. akcje: BLIK, Merlin.pl, Limango, iTaxi.
Więcej informacji na stronie www.zlotawstazka.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.09.2020, 15:18 |
Źródło informacji | Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
-
Image
Kantar: Wiosna przyniosła wzrost ilości konsumentów jabłek
Sadownicy zatrzymali wieloletni trend spadku ilości konsumentów jabłek. Comiesięczny monitoring pokazuje, że coraz więcej Polaków ma na nie ochotę. Już zima 2024/2025 przyniosła wypłaszczenie wieloletniego trendu spadkowego. Porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Ale wiosna to już duże wzrosty ilości konsumentów jabłek. Historyczne wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 12:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ